"יש סתירה בתןך הליקוטי הלכות, התורה אומרת שלא ראוי לשמוח בחתונה, זה כפירה נגד 'שובו בנים' שנוהגים לרקוד עד הבוקר. למה רוקדים, על מה רוקדים? אוכלים צ'ולנט וקוגל, למה אתה שמח שיש לך אישה? אומר ר' נתן שבוודאי אין לשמוח על העניין הזה, אבל בכל זאת שמחים וזאת סתירה."
"עיקר השמחה של החתונה שיש באמת על מה לשמוח, שזה דבר נעלם בתכלית ההיעלם שדווקא מאיש ואישה תבוא הנשמה של המשיח, נשמת רשב"י, נשמת משה רבנו, ומי שמקיים את המצווה בקדושה הוא זוכה לסודות האלה, עד שיבוא משיח דווקא מהזוג הזה."
"דווקא מיצחק ורבקה נמשכה ההולדה הראשונה לעולם, שליצני הדור היו אומרים שרבקה נפקדה מאבימלך. היו אומרים שאברהם הוא כמו אבימלך, מה אבימלך שהוא חמור חמורתיים, "חֲמוֹר חֲמֹרָתָיִם; בִּלְחִי הַחֲמוֹר, הִכֵּיתִי אֶלֶף אִישׁ" (שופטים), כך גם אברהם הוא כמו אבימלך. ליצני הדור היו אומרים, עד עכשיו חשבנו שאברהם נזיר, אבל מתברר שהוא כמו אבימלך. אך למעשה, אברהם הוא 'אבר מה', הוא ביטל את האבר לגמרי והגיע לתיקון הברית."
"יצחק ואברהם משכו כזו קדושה לכל הצאצאים עד סוף הדורות, עד שמזה יוצא זרע קדושים שממנו תבוא הנשמה הקדושה שהיא משיח ממש. אנחנו מאמינים שמכל זוג קדוש תצא הנשמה הקדושה שהיא משיח בן דוד והוא יביא את הגאולה השלימה במהרה בימינו אמן."