צור קשר עם הרב ברלנד

וַיִּקְרָא אֶל מֹשֶׁה • התחלת כתיבת ספר ויקרא בספר התורה להצלחת עם ישראל ולחזרת החטופים

ביום ראשון ב' דראש חודש, א' תמוז פרשת חוקת התקיים מעמד ערב הוקרה בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לתורמי ספר התורה שנכתב להצלת עם ישראל, לעילוי נשמת הנרצחים במלחמת 'חרבות ברזל'. להפסקת המלחמה, לשלום החיילים ולחזרת החטופים במהרה ותחילת כתיבת ספר ויקרא.

כזכור כפי שפורסם כאן ביום גינוסיא דמלכא – יום הולדתו של מורינו הרב שליט"א, החלו בכתיבת ספר התורה. כעת לאחר יותר משבעה חודשים סיימו לכתוב את ספר בראשית ושמות, ומורינו הרב שליט"א כובד לכתוב את תחילת ספר ויקרא.
מורינו הרב שליט"א החל בשירה מספר דקות, ולאחר מכן נשמעו דברי חיזוק מאחד הדרשנים אשר עורר וחיזק על הזכות להיות שותפים בספר התורה.
לאחר מכן מורינו הרב שליט"א התקיים משא קודש מאת מורינו הרב שליט"א על מעלת וזכות כתיבת ספר תורה והביא את דברי הגמרא בסנהדרין כ"א:, בגודל מעלת כתיבת ספר תורה. כדרכו בקודש הסתעף בדברות קודשיו לנושאים נוספים בהם דיבר מעניין המובא ברש"י על הפסוק 'ובאלה לא היה איש' שהנשים לא חטאו בעגל ולא במדבר, ומזאת נלמד 'לא היה איש' אבל נשים כן נכנסו לארה"ק. כמו"כ סיפר מהניסים שארעו ביום שמחת תורה. לאחר מכן עבר לדבר על עניין פרשת השבוע – חוקת, ומהשאלה מדוע דווקא כאן נכתב פרה אדומה – אדם צריך בתפילה להיות עפר ואפר להתנתק מכל המחשבות הזרות והפסולות.
בהמשך השיעור עסק בעניין ראש חודש תמוז שהוא ראשי תיבות 'זכרו תורת משה' כמובא בליקוטי מוהר"ן שזה חודש של מתן תורה – לוחות הראשונות. לקראת סוף השיעור הרב שליט"א דיבר באש קודש על קדושת הבית. וקדושת האדם היהודי.
בסיום דברות הקודש החלו בשירי הודיה והלל לבורא עולם על הזכות להיות שותפים בכתיבת ספר התורה של עם ישראל כלשונו הטהורה של הרב שליט"א. כשתוך כדי התורמים זוכים לשבת ולחתום על כתב שותפות על ספר התורה יחד עם מורינו הרב שליט"א.

גם אתה יכול ליטול חלק בזכות הגדולה לכתוב ספר תורה להצלחת עם ישראל ולהצלת החטופים ולע"נ הנרצחים.
הכנס כעת לקישור כאן ותזכה להיות שותף נצחי בספר התורה של כלל ישראל
רכישת העמודים בספר התורה מתבצעת באמצעות מערכת נדרים פלוס המאובטחת.

גלריית תמונות מרהיבה מערב ההוקרה המרגש:

"וְעַתָּה כִּתְבוּ לָכֶם אֶת הַשִּׁירָה הַזֹּאת" • מעמד כתיבת ספר התורה בגודל כף יד להצלת עם ישראל לחזרת החטופים ולע"נ הנרצחים

וְאֵלֶּה שְׁמוֹת • ערב הוקרה לתורמי ספר התורה ותחילת כתיבת ספר שמות

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

"כָּל הַמַּיִם שֶׁבָּעוֹלָם זֶה בְּאֵרָהּ שֶׁל מִרְיָם" • פרשת בהעלותך מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

חידושים ופנינים לפרשת השבוע – חוקת מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א: "וְנָתַן עָלָיו מַיִם חַיִּים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *