צור קשר עם הרב ברלנד

אנחנו שוב בשואה – הצדיק הרב אליעזר ברלנד שליט"א בכאב על המצב

עכשיו נפל טיל בנתיבות פצוע קשה, עשרה הרוגים בגבול הצפון פינו את כל הישובים. את חניתה את סאסא, את שלומי. ועוד מעט יפנו את נהריה ועכו אולי גם את חיפה.

דברי קודשו של מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א שנמסרו בעניין מלחמת חרבות ברזל:

יכול להיות שיצטרכו כולם לגור במדבר סהרה, אולי באיזה אי באוקיינוס השקט. נראה מה התוכניות של הרמטכ"ל ושל שר הביטחון לאן הם רוצים להעביר אותנו, אולי לירח זה הכי בטוח. בינתיים כבר מפנים ארבע עשרה ישובים בצפון כבר פינו אותם. אנשים נשארו בלי בית, והולכים לגור בבתי ספר ובכל מיני מועדונים, בלי שירותים בלי מקלחות בלי בגדים.

יצאו בלי בגדים, פינו מבארי, מכפר עזה, מנחל עוז, פינו אותם באמצע יריות, ארבע ימים היה יריות, מחבלים השתלטו על כל הדרום. פינו אותם תחת אש, כולם רק עם כתונות לילה הוציאו את הנשים מהמיטות עם כתונות לילה, נשארו בלי נעליים בלי בגדים בלי כלום, מבקשים לתרום בגדים מבקשים לתרום מזרונים לתרום שמיכות.

כי הכל בגלל הבנות שטיפה מקצרות את השמלה, פותחות כפתור, על כל כפתור שבת פותחת נהרג חייל. לעזה עוד לא נכנסים כי רצו להיכנס בליל שבת, במוצאי שבת, אבל בסוף אי אפשר, כי עדיין יש שם אולי מיליון מחבלים יש שם. מיליון כבר פינו אבל מיליון נשארים וכולם מחבלים כולם חמאס. החמאס הולכים כולם עם בנות מכוסות שם אומרים אנחנו הצדיקים. כל הבנות מכוסות בחמאס, לא מעשנים אין אסור בחמאס לעשן, כולם הולכים עם כיפות ענקיות של עשר, עשרים סנטימטר. לכן הם טוענים שהם יצליחו והם כבשו את כל הדרום לארבעה ימים כבשו את כל הדרום.

כי הרמטכ"ל ושר הביטחון הם הלכו לשתות כנראה, לקיים "ושמחת בחגך". כי התקשרו אליהם אמרו יש כאן חמישה מחבלים כבר חדרו – הם בכלל לא שמעו, האוזן שלהם סתומה. הם לא מתפללים ולא אומרים "אתה חונן לאדם דעת", אין צבא לקחו נשק מהחיילים, פרקו את כולם מהנשקים. זה השכל היהודי שלא לומד תורה אז הוא נהיה השכל הפוך על הפוך, במקום ללמוד גמרא שהכל שם הפוך על הפוך אז הופכים את החיילים לבשר תותחים לקורבנות. מאתיים חמישים שבויים, אלף חמש מאות הרוגים, ארבע אלף פצועים אין כבר מקום בבתי החולים.

הכל כי המדינה מונהגת על ידי חילונים שלא מתפללים, לא אומרים שמונה עשרה לא אומרים אתה חונן לאדם דעת אין להם דעת. כמו שכתוב בישעיהו – כולכם עיוורים כולכם חרשים, אז בזמן ישעיהו עוד היה הצבא הכי חזק בעולם. חזקיה אמר אני רק מלמד תורה אני לא יודע כלום, הגיעו שני מיליארד שש מאות מיליון מאתיים ששים אלף ריבוא. אלף ריבוא זה עשר מיליון, כפול מאתיים ששים שני מיליארד שש מאות מיליון הגיעו, לא נשאר מים בירדן, המחנה היה מאה שישים פרסאות לאורך ושמונים פרסאות לרוחב שזה ארבע מאות קילומטר רק לרוחב.

והיה צבא, הגיע צבא מכל העולם, סנחריב אמר בשביל זה כבשתי את כל העולם [בשביל שיוכל להילחם עִם ישראל]. הוא אמר תביאו לי מזרונים תביאו לי שמיכות תביאו לי כרים, המלחמה הייתה שלושים מטר גובה. הוא היה ארבעים מטר גובה אז הוא ראה את כל ירושלים כזו עיר קטנה עוד לא ראיתי. כתוב נינווה מהלך שלושה ימים, אנטוכיא שלושה, רומא זה שלושה ימים, פה זה עשר דקות, הולכים משער שכם לשער האשפות עשר דקות, עשר דקות עשינו מהכותל לשער שכם בליל שמחת תורה – בהקפות. הם עשו הקפות (במסיבת הטבע ברעים) עם וודקה ועם ויסקי. עכשיו כבר כולם בגן־עדן הם היו הנשמות הכי טהורות הכי קדושות, אבל ה' רצה לקחת אותם במקום שישתו ודקה שייהנו מזיו השכינה זה יותר חשוב.

אז כולם עכשיו בגן עדן אבל אנחנו נשארנו כאן, ועכשיו זה הכל תלוי בנו שבכלל לא תהיה מלחמה. ויום שלישי כבר מגיע ראש ממשלת צרפת מקרון, ולכן אי אפשר גם להתחיל במלחמה. כי כל פעם מגיע עוד ראש ממשלה ועוד ראש ממשלה בריטניה איטליה מכל המקומות כבר הגיעו. כולם רוצים להשתתף בצער של עם ישראל אלפיים חיילים כבר מוכנים, קומנדו של ארצות הברית, מוכנים.

בינתיים החיזבאללה מחסל את כל הצפון. עוד מעט יפנו את עכו, יפנו את נהריה ולאן יקחו אותם? או לירח או למאדים נראה. קטאר אמרה שהיא מוכנה לקחת את כולם למאדים היא הבטיחה, קטאר הבטיחה שהגיע החללית הראשונה למאדים – של קטאר. היא הבטיחה שתוך מאה שנה יהיה שם ישובים, במיוחד ליהודים יבנו שם ישובים. אז לא יהיה בעיה לא יעופו טילים. יכול להיות שנצטרך לגור על המאדים עוד מאה שנה, מי שהיום בן שנה יהי אז בגיל מאה ואחד. אנשים שהיו בשואה בגיל חמש עשרה היום הם – כבר עברו שמונים שנה – היום הם בני תשעים וחמש.

אנשים עוד זוכרים את כל השואה, את כל זה, עכשיו אנחנו עוד פעם בשואה. אין צבא, אין זה, ברגע שזה מונהג על ידי חילונים אז אין נשק, אין צבא אין כלום. אמריקה רוצה לעזור, כולם רוצים לעזור, אבל אין מוח. הם הביאו את כל עם ישראל לשואה חדשה, הביאו את כל עם ישראל. ועכשיו זה רק תלוי בבנות שהן ילכו עם שמלות ארוכות וגם גרביים מתחת השמלות.

אסור שבת תלך בלי גרביים וגבר ובחור אסור שילך עם מכנסיים צמודות, כי אסור להבליט את הגוף, כי הגוף הוא גוף של נחש זה גוף, שמי שלוחש לבת באוזניים, תקצרי את השמלה תרימי שרוול זה הנחש לוחש לה. הגוף שלנו זה גוף של נחש, עכשיו קראנו פרשת בראשית "כותנות עור" – "כותנות עור" זה העור של הנחש אומר המדרש. הנחש הפשיט את העור שלו, ה' חתך לו את הידיים חתך לו את הרגליים מה עשית הבאת מוות לעולם. אם לא היה נחש אנשים היו חיים לעולם, היו גומרים את הש"ס, גומרים את הקצות החושן, גומרים את הנתיבות המשפט.  בלי קצות החושן אי אפשר להבין את הש"ס, אי אפשר להבין שום סוגיה בעולם, בלי אבני מילואים.

כל אחד צריך לראות ללמוד עם אחותו עמוד גמרא, עד שהמלחמה תגמר, את הסיפורים את האגדות. לכל אח יש אחים ואחיות, הבנות הולכות כבר לסמינרים, שמונה וחצי חייבות להיות בסמינר חייבות להיות מורות, אפילו בת שלא מבינה כלום בסוף היא תהיה מורה. בסוף היא תבין, בגיל שמונה עשרה היא תהיה מורה. כל בת צריכה להביא עשרה בנים עשר בנות, וצריכים לפרנס אותם אי אפשר רק לחיות מנדבות. כל בת צריכה להיות מנהלת סמינר, יש פה אלף בנות יהיה אלף סמינרים. כל אחת צריכה להיות מנהלת ומורה, וכמו שכתוב "בית והון נחלת אבות ומה' אשה משכלת".

אז הרב'ה מביא בתורה ב' חלק ב' שאשה חייבת להיות משכלת, חייבת להיות משכילה, שנונה חריפה. אם אשה תהיה טיפשה הילדים גם יצאו טיפשים, אם האשה תהיה חכמה הילדים יצאו חכמים, הכל תלוי באשה, תשעים אחוז זה מהאשה. תשעים אחוז בילד זה מהאשה תשע חודשים הוא אצלה בגוף, אצלה בבטן, אחרי זה שנתיים היא מניקה אותו. הכל זה מהאשה כל מה שיש לילד את השכל זה רק על ידי הנקה יש לו שכל, אם הוא רק אוכל מטרנה אז השכל שלו נהיה חלש הוא ילך לעלי שיח, לימוד ה', לסולם הוא ילך. כי הוא לא ינק חלב אם הוא ינק מטרנה, אז המוח שלו זה מוח של מטרנה. הילד צריך לינוק דווקא מהאמה שנתיים שנתיים וחצי אפילו, ואז המוח שלו מתפתח. זה הכל בדוק מבחינה מדעית שילדים שינקו מהאמה הם יותר חכמים יותר פיקחים יותר חריפים מהילדים שרק מטרנה. אצל החילונים האמהות אין להם כוח להניק, אז הילדים יוצאים אוטיסטים. כל ילד שלישי צריך יונים או אוטיסטים או מונגולים, כי הם לא מניקים אותם וגם הם אין להם קדושה, הם כמו חיות כמו בהמות.

עכשיו בקולומביה נולדו חמש אלף ילדים בכלל בלי מוח, רק עצם הגולגולת. אין מוח בכלל אין כלום, הכל תלוי בקדושה כמו שלמדנו בפלא יועץ. הפלא יועץ אומר אם לא מתנהגים בקדושה הילדים יצאו טיפשים ומטומטמים, אבל זה הכל תלוי בקדושה, הכל תלוי ב"אתה קדוש ושמך קדוש וקדושים בכל יום יהללוך סלה, ברוך אתה ה' האל הקדוש". אנחנו מברכים, "והייתם קדושים לאלקיכם אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים", יצאו על ידי הקדושה. כי כולם נשארו קדושים, כתוב "אִישׁ וּבֵיתוֹ בָּאוּ" (שמות א א) שהיו מתחתנים בגיל אפס, איך שהיה נולד ילד כבר היו מחתנים אותו, "אִישׁ וּבֵיתוֹ בָּאוּ", כל אחד בא עם הבית שלו. אדם מתחתן להקים בית, הוא לא מתחתן בשביל יצר הרע, אם הוא מתחתן בשביל יצר הרע הילדים יצאו מונגולים וטיפשים וגנבים. הרב'ה אומר אם מתחתנים בשביל היצר הרע אסור לקרוא לזה חתונה בכלל, מתחתנים להקים בית, "אִישׁ וּבֵיתוֹ בָּאוּ".

כתוב במדרש הגדול שחצרון וחמול, אחד היה בגיל שנה ואחד בגיל שנתיים, היו נשואים, פעם חתנו כבר את הילדים בגיל שנה. כמו שלבן כתב מכתבים לרבקה, תדעי לך, לך נולדו שני בנים, לי נולדו שתי בנות, אז תדעי לך גדולה לגדול וקטנה לקטן. לאה היא ילדה בת שלוש אומרים לה לאה מזל טוב, הגיע מכתב מלבן הנה את תקבלי את הבן הגדול שלו. לאה התחילה לבכות, לאה ידעה שמי זה "התכשיט הזה" (עשו), איזה תכשיט יהיה לה. אז כל יום הייתה יוצאת לפרשת דרכים (להתפלל), בגיל שלוש "וְעֵינֵי לֵאָה רַכּוֹת" (בראשית כט יז), מרוב הבכיות שהיא בכתה שלא תיפול בחלקו של עשיו.

ככה אצל הערבים עד היום יש חמולות, ואיך שהילד נולד כבר מחתנים אותו עם הבת דודה. אז לאה ידעה שעכשיו היא הולכת להתחתן עם התכשיט הכי גדול שבכל כדור הארץ, שהוא הס"מ בעצמו. אז היא הורידה דמעות כמים, בכתה עשרים וארבע שעות, ריבונו של עולם תציל אותי, אתה יכול להפוך את הגורל שלי. הגורל שלי לקחת כזה תכשיט, אני רוצה להפוך את הגורל. אז עם הבכיות, עם הדמעות שֶׁבַּת בוכה, שֶׁבַּת אומרת תהלים. אמרנו שאלה שלומדות בסמינר יגידו רק ספר אחד מהחמישה, אבל מי שלא לומדת בסמינר יכולה להגיד גם שלושה ספרי תהילים, כי אז היא הופכת את כל הגזירה.

כי יש גזירה נוראה להיכנס לעזה, זה גזירה איומה, כי מי יודע מי יצא חי משם בכלל? החמאס מחכה, הוא אומר יאללה תבואו, הכנו לכם תרנגולים על מקל, קרטיבים. ארטיקים הכל הכנו לכם.., גלידות, החמאס מחכה ככה בכיליון עיניים, הוא כבר מתפלל במסגדים שהיהודים כבר יכנסו, שיגיעו נחסל להם עשר אלף במכה אחת. אם בת הולכת חשוף מתים עשר אלף חיילים. אם בת מגלה ברך, צריך לדעת שאת כל הגוף רואים לה, לא רק את הברך, אז באותו רגע מתים עוד אלף חיילים. אז החמאס מחכה כבר בכיליון עיניים נו כבר שיכנסו.

בינתיים זה נדחה לעוד שבועיים, כי אין מה להיכנס, וחמאס מחכה עם טילים, עם רימונים, עם מטענים. יש להם את הפצצות הכי חדישות. כולם השתכרו, היה ליל שמחת תורה במקום ללכת להקפות כולם קיימו ושמחת בחגך. כולם השתכרו, רק היה כמה משובו בנים במסיבה אז הם לא השתכרו, אז הם ראו שהגיעו מחבלים, מי שהשתכר בכלל לא הבין מה קורה כאן, נהרגו שלוש מאות במכה אחת תוך חמש דקות. המחבלים גם בכלל לא רצו ללכת כבר לקיבוצים, אמרו יש פה חמש אלף בוא נחסל את כל החמש אלף. מי שברח אז תפסו אותו בחוץ, תפסו אותו בצומת, כי טעו בדרכים, כי שם אין כבישים, רֵעִים זה בלב הנגב. שם אין כבישים, אין כלום, התבלבלו בכבישים.

המחבלים כבר חיכו בכל הכבישים, בכל הצמתים, חיסלו עוד שלוש מאות, עוד שלוש מאות הגיעו לאלף חמש מאות. בכיסופים לא הגיעו מחבלים בכלל, אז כי כבר חיסלו שם שלוש מאות, שש מאות ילדים ובחורים קדושים וטהורים, הכי קדושים שיש בעולם – הם עכשיו כבר כולם בגן עדן.

אז הבנות צריכות לדעת שהכל תלוי רק בהן. הרב'ה אומר שאם הבנות נזהרות, בסעיף י"ג, בניאוף אז, הרב'ה אומר שזה הכל תלוי בבנות. אם הם לוקחות על עצמם לשרוף את כל הבגדים הלא צנועים, חולצות צמודות, אסור להבליט את הגוף אסור להבליט את החזה אסור זה איסור דאורייתא. זה איסור ממש זה עוברים על איסור דאורייתא כל שניה, וכל רגע הילדים יצאו אוטיסטים יצאו מונגולים.

הכל תלוי בקדושה שֶׁבַּת לוקחת על עצמה, להכניע את הנחש שבתוכה. זה הכל הנחש שבתוכה מדבר אליה, לכל אחד יש נחש בתוכו. שבן מסתכל על בת ראיה אסורה אז זה הנחש מסתכל, וכשבת מסתכלת על בן ראיה אסורה אז שני נחשים מתאחדים.

אומר המגלה עמוקות קצ"א, ברגע שמתחברים שני נחשים אז באותו רגע נהרגים אנשים. הוא מסביר שברגע שבן מסתכל על בת, חס ושלום, ראיה אסורה, ראיה של יצר הרע או בת על בן, אז באותו רגע מתחברים הנחש שבו והנחש שבה. זה נחש עם שבע ראשים, עם מיליון ראשים, והנחש זה בולע עוד חייל ועוד חייל ועוד חייל אלף חיילים עשר אלף חיילים.

אז עכשיו הכל תלוי רק בבנות, אפשר בכלל לבטל את הגזירה הזאת להיכנס לעזה לבטל, את הגזירה. אפילו אם לא ימות שום חייל, אבל זה רק תלוי בקדושה, בטהרה. שהבנות שורפות הלילה את כל השמלות, ואת כל החולצות ואת כל הסוודרים האדוקים.

ובעזרת ה' כל אחת תקבל שמלה חדשה וסוודר חדש.

בעזרת ה' נזכה לגאולה השלמה במהרה בימינו

אמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לתושבי באר שבע במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ביום רביעי פרשת בלק ליל י"ב תמוז התשפ"ד נכנסו אנשי שלומינו מהעיר באר שבע לשיעור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *