צור קשר עם הרב ברלנד

יארצייט רבי נחמן מברסלב בהשתתפות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

ח"י תשרי תשפ"ה, ליל היום השלישי של חוה"מ סוכות, התקיים מעמד היארצייט הקדוש של בוצינא קדישא, רבינו נחמן בן שמחה ובן פייגא מברסלב זיע"א, בהשתתפות מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בק"ק ברסלב שובו בנים ובהשתתפות רבבות עמך ישראל

ביום גדול זה בו חוגגים את ההילולה הקדושה ומציינים 214 שנים לפטירתו של ראש בני ישראל רבי נחמן מברסלב, התקיימה ההילולה הגדולה ביותר בעולם כולו לכבוד נשמת הצדיק יסוד עולם.

רבבות רבנים, חסידים, אנשי שם ועמך ישראל הצטופפו יחדיו ברחובה של עיר, כאשר לאורך רחוב שבטי ישראל שבעיר הקודש ירושלים חגגו הגברים, ותוך הפרדה מוחלטת שמחו הנשים ברחוב החומה השלישית, שם הוקרנו בפניהם כל מראות הקודש מההילולה על גבי מסכי ענק שהוצבו במיוחד לכבוד האירוע הקדוש.

לפני שהחלה השמחה הגדולה התקיימה הסעודה המסורתית במבנה הת"ת "נחמת ציון" שברחוב עידו הנביא, כאשר ב 00:00 הצטרפו הסועדים לרבבות הבאים אל רחוב שבטי ישראל, שם החלה התזמורת להקפיץ את הבאים בזמירות וריקודי קודש לכבוד המעמד.

לקראת השעה 1:30 הגיע מורינו, כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א אל הבימה המרכזית שהוקמה במיוחד לאירוע. הרב שליט"א שר ורקד על הבימה לכבוד היום הקדוש שאיתו מצטרפים כל הרבבות בשמחה ודביקות אש קודש.

לאחר שהלבבות הוכשרו בכח ניגוני וזמירות הקודש, מסר מורינו הרב ברלנד שליט"א את דברי קודשו לכבוד המעמד המרגש. במשך 40 דקות דיבר הרב שליט"א מגדולת רבינו נחמן מברסלב, וכי רבינו יכול להחזיר את כולם בתשובה שלימה:

"צריך לדעת שרבינו נחמן הוא האור הקדמון, זו הנשמה הראשונה שה' ברא. רבינו זה האור הגנוז, אור שבעת הימים, עכשיו זה היום הכי גדול בשנה, זה יום הכיפור, יום ההילולה של רבינו.."

לאחר השיעור הקדוש מורינו הרב ברלנד שליט"א שר עם הקהל את "שיר ידידות" מהרב רבי יצחק ברייטער זצ"ל הי"ד, השיר הקדוש שחסידי ברסלב נוהגים לשיר בקביעות בכל ליל שבת לאחר תפילת הערבית, ובמיוחד ביום היארצייט הקדוש של רבינו נחמן. לאחר מכאן המשיך הרב שליט"א יחד עם התזמורת והקהל בניגוני ברסלב וניגוני דביקות.

לפניכם גלריית תמונות מקיפה ומרהיבה ממעמד היארצייט הקדוש של רבינו נחמן מברסלב

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

גלריית תמונות מרהיבה מיארצייט רבי נחמן מברסלב – תשפ"ה

מראות קודש נוספים מליל היארצייט הבלתי נשכח של בוצינא קדישא רבינו נחמן מברסלב, עם כ"ק …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *