צור קשר עם הרב ברלנד

תפילת השל”ה זו התפילה שהכי מתקבלת – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הגמרא (ירושלמי כלאיים פרק תשיעי וכתובות) אומרת שיוסף נמצא במערה של רבי חייא. זה פלא שיוסף הצדיק נמצא במערה של רבי חייא, אבל זה מה שכתוב, מסופר שם שרב הונא נכנס למערה של רבי חייא ורב חגא נכנס איתו.

החיזוק היומי מהגה"צ מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, יום יום ו', כ"ו מנחם אב תשפ"ד

צריך לנסוע לרבי חייא ואז אפשר להחיות מתים. בקבר של רבי חייא אפשר להחיות מתים, לרפא את כל החולים, צריך לנסוע לרבי חייא.

רב חסדא אמר, תקברו את רב הונא במערה של רבי חייא. העלו אותו לארץ ישראל ברגל מחָרָן, מבבל, מנְהַרְדְּעָא, מפּוּמְבֶּדִיתָּא, הלכו שבועיים ברגל, חודש ברגל עם הארון.

אמר רב הונא, אני רוצה להיכנס למערה של רבי חייא, מי יכניס אותי? רבי חגא!

אה, אתה רוצה להקבר במערה? אמר, כן אני אכנס למערה ואני מבטיח שאני אצא.

לא, אתה רוצה להקבר שם. אמר, תקשרו לי חבל, קשרו לו חבל של עשרים מטר. אמר, אם אני אמות תוציאו אותי, הם לא רצו שהוא יקבר במערה, כי כולם רצו להקבר במערה של רבי חייא.

דבר ראשון הולכים לרבי חייא, דבר ראשון רבי חייא, הרמב”ם, רבי עקיבא, זה הכל בטבריה. טבריה זה טבור הארץ, טִבַרְיַא, טבריה זה המקום הכי קדוש שיש בארץ ישראל  והעולם. כולם צריכים ללכת לטבריה בלי יוצא מהכלל, עכשיו (ער”ח סיון) תפילת השל”ה הקדוש אז צריכים לנסוע לטבריה לשל”ה הקדוש.

הולכים קודם לרבי יוחנן עם חמשת התלמידים, הולכים לרמב”ם, זה הכל ביחד. תפילת השל”ה צריך להגיד בטבריה בקבר השל”ה, הוא חיבר את התפילה שהילדים יהיו צדיקים, שילכו בדרך ה', שלא יברחו מהישיבות.

תפילת השל”ה זו התפילה שהכי מתקבלתכולם צריכים לנסוע עכשיו לטבריה ביום רביעי (יצא אז ר”ח סיון ברביעי) ערב ראש חודש ולהגיד את תפילת השל”ה, בלי יוצא מהכלל.

בתפילה אצל השל"ה בטבריה יהיו אלפי אנשים, עשר אלף איש.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

שיעור לחבורת בנו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

אמש יום רביעי ליל כ"ה אב פרשת ראה. התקיים שיעור לחבורת בחורים מתלמידי הרה"ח ר' …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *