צור קשר עם הרב ברלנד

עַל-אֵלֶּה אֲנִי בוֹכִיָּה • סיקור וגלריית תמונות מתפילת ערבית וקריאת מגילת איכה ליל תשעה באב במחיצתו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יודע כל מי שרוצה להתאבל על חורבנו של בית המקדש, ולהרגיש את עוצמת הכאב והחוסר שבחורבן בתשעה באב, צריך להגיע הוא לקינות ולמגילת איכה יחד עם הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א. רבות בשנים זכינו בתשעה באב להרגיש את האבל הגדול בחורבן הבית, כשמורינו הרב בקול נשבר בבכי תמרורים מבכה על החורבן בקינות ובמגילת איכה. גם השנה תשפ"ד, 1955 שנים לחורבן בית מקדשנו, זכינו להרגיש היטב את האבל הגדול בתפילות בקינות ובמגילת איכה הנקראת בבכי על ידי מורינו הרב שליט"א.

נביא בפני הקוראים סיקור ותיעוד מתפילת מעריב ומגילת איכה בליל צום תשעה באב:

היום – יום שני ליל תשעה באב מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א יצא לתפילת מעריב במרפסת ביתו בסביבות השעה 20:05 והחל מיד קדיש, לאחר קדיש לפני ברכו הרב החל לנגן את הניגון לפני 'ברכו' וכך תפילת ערבית. לאחר שמונה-עשרה מורינו הרב המתין מעט בכדי להמתין לציבור הגדול שהגיע מכל הארץ, שיסיים את תפילת שמונה עשרה.
לאחר כחמש דקות של הפסקה לערך בשעה 20:30 מורינו הרב החל באמירת קדיש שלאחר שמונה עשרה. ולאחר מכן התיישב על כסא נמוך, ולאחר ברכת המגילה החל בקריאת מגילת איכה מתוך מגילה כשרה. עין לא נותרה יבשה בעוד מורינו הרב קורא בבכי מרורים את הפסוקים המבכים מרה על חורבן הבית. לאחר כשלושים דקות בשעה 21:00 החל מורינו הרב החל באמירת ארבעת הקינות לליל תשעה באב. כאשר בכל קינה וקינה מורינו הרב שליט"א מתחיל ומסיים בקולו הזך והטהור המעורר. לאחר 25 דקות של הקינות שנאמרו בהתעוררות רבה מורינו הרב יחד עם כל הציבור. מורינו הרב סיים בשעה  ב'ובא לציון' ולאחר 'עלינו לשבח' נכנס לביתו נאווה קודש 21:25 לאחר שעה ועשרים דקות של תפילת ליל תשעה באב.

לפניכם תיעוד גלריית תמונות באדיבות 'ברסלב נצח נצחים':

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

צפו: תפילת שחרית ואמירת קינות ט' באב תשפ"ד המלא עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

תפילת שחרית ברוב עם הדרת מלך בבוקר ט' באב תשפ"ד  עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *