צור קשר עם הרב ברלנד

בִּזְכוּת יוֹסֵף הַצַּדִּיק • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מעתיר בתפילה עבור כלל ישראל בציון יוסף הצדיק בשכם

במהלך הלילה יום שני ליל א' – ראש חודש מנחם־אב נכנס הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בליווי צבאי אל העיר שכם לפקוד את ציונו של יוסף הצדיק ולהעתיר בתפילות עבור כלל ישראל

מזה כשלוש שנים (מא' אדר־א' התשפ"ב) שמורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לא ביקר בקבר יוסף הצדיק בשכם. הבוקר יום שני א' מנחם־אב פרשת דברים־חזון, מורינו הרב שליט"א השתתף בכניסת שיפוץ לקבר יוסף הצדיק ובכך בליווי כוחות הביטחון נכנס אל העיר שכם, ולאחר עימותים עם מחבלים רבים. בשעה 1:48 הגיעה השיירה המאובטחת אל ציונו הקדוש של יוסף הצדיק השוכן בפאתי העיר שכם לצד מחנה הפליטים בלאטה.
מורינו הרב שליט"א אמר במקום ארבעה תיקוני הכללי בניגונים, יש לציין שהרב שליט"א היה בחיות עצומה שאין לתאר. לאחר תיקוני הכללי החיילים והמפקדים ביקשו את ברכתו של מורינו הרב שליט"א, הרב שליט"א באהבתו הגדולה לכל יהודי ובפרט לחיילים המוסרים נפש למען עם ישראל. האציל להם מברכותיו וברכם בכל טוב לשלום עד בלי די.
לאחר מכן במשך כעשרים דקות הרב שליט"א רקד סביב הציון בשירת 'בזכות יוסף הצדיק אפרים ומנשה, ימלא משאלותינו לטובה'. אין לתאר את השמחה הגדולה שנראתה על פני מורינו הרב שליט"א שכה מרבה לדבר במעלת הנסיעה על ציונו של יוסף הצדיק.
יש לציין כי מקורביו של הרב סיפרו שבדרך חזור בעקבות עימותים חוזרים ונשנים הרב שליט"א התעכב בפנתר הצהל"י למעלה מארבעים דקות שארכו מהציון הקדוש ועד ליציאה מבית פוריק – אזור שכם. אך הרב כידוע מנצל כל דקה, ומסר שיעור ארוך ומרתק על נסיעותיו בתור אברך צעיר מבני ברק אל קבר יוסף. ועוד דברי תורה רבים.

לפניכם גלריית תמונות:

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

צפו: תפילת שחרית ואמירת קינות ט' באב תשפ"ד המלא עם הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

תפילת שחרית ברוב עם הדרת מלך בבוקר ט' באב תשפ"ד  עם מורינו, כ"ק הגה"צ הרב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *