צור קשר עם הרב ברלנד

הסיבה האמיתית שביידן פרש מהמירוץ לבחירות • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום ראשון ליל ט"ז תמוז פרשת פנחס:

"כל אחד חייב להגיד תשעים אמנים ועשרה קדישים, וארבע קדושות עם "ובא לציון" ועוד מאה ברכות כמניין צדי(ק). כי קראנו ב[הפטרת] חוקת לפני שבועיים על בת יפתח, שהייתה בת מרדנית מאוד, סוררת ומורדת. והיא תפסה את הסכין על אבא שלה, אבא אתה אמרת. הוא כבר התחרט קרע את הבגדים בכה. היא אמרה אתה לא מתחרט, אני לא יתן לך. השתלטה על אבא שלה, הביאה לו את הסכין. ואז הסכין נטפה דם. והדם הזה נכנס בכל המימות שבעולם, לכן אסור לשתות מים מהברז באותה שניה בדיוק שנפלה טיפת הדם. ואז הוא – אומר האבודרהם – הוא לא שחט אותה חס ושלום, הוא בנה לה בית של התבודדות. מביא הרמב"ן בשם האבן עזרא והרד"ק שהוא בנה לה בית של התבודדות על ההרים. ושם היו הבנות ארבעים שנה באות לבקר אותה, להיות אתה יומיים שלושה לרקוד לשיר.
כי עכשיו היא רק רוקדת ומשוררת "בתפים ובמחולות", כמו שיצאה לקראת אבא שלה. "בתפים ובמחולות" כי יפתח אמר לו מה אתה מגיע אחרי שלוש מאות שנה אתה רוצה החזרת שטחים, כמו ביידן. שאיך שהוא אמר שהיהודים זה הרוצחים והנרצחים זה היהודים, התחילו להתהפך לו כל הדיבורים, כל הדיבורים שיוצאים לו מהפה התחילו להתהפך לו כמו לבלעם. התעברה בו נשמת בלעם הרשע, כמו שבלעם התהפכו לו כל הדיבורים אז ככה התהפכו לו כל הדיבורים. במקום להגיד פוטין מלך רוסיה הוא אומר פוטין מלך אוקראינה – נשיא אוקראינה. וכל מיני דיבורים שטויות התחילו לצאת מהפה שלו. ואז העיפו אותו לכל הרוחות ואז רואים עכשיו את הניסים הגדולים.
אבל עדיין נהרגים כל יום חמישה בחורים, גם בצפון גם בדרום. כל בת צריכה להאריך את השמלה שלה, מגיל שש צריך ללכת עד הקרסול ותתפור את השסע, או להחליף את השמלה. בשום אופן [לא ללכת שלא בצניעות הנ"ל] זה איסור דאורייתא, אז אדם צריך לדעת שהגוף שלו זה גוף של שטן, זה גוף של נחש. "כתנת עור" זה שהנחש השיל את עורו, לכן אומר הפרקי דרבי אליעזר וגם הזוהר פרשת בלק. שהנחש השיל את עורו יצא אור מסוף העולם ועד סופו. אז ברגע שהנחש השיל את עורו ה' הלביש את אדם הראשון בעור של נחש. כל בן ובת צריכים לדעת שהעור שלהם זה עור של נחש וכל הפיתויים וכל הלחישות, בוא לרחוב יפו בוא לפה, אחרי מעריב כולם הולכים הבייתה, לא מסתובבים ברחובות, זה פיתוי של הנחש, זה עור של הנחש אלה שמסתובבים ברחובות. ולא ניגשים לרחוב יפו, לא קונים שם שום דבר, יש הכל בגאולה. לא צריך להגיע עד רחוב יפו. אפשר לקנות את הדברים הכי חדישים בגאולה, לא צריך להסתובב ברחובות זה הכל עצת היצר עצת השטן, לכן אנחנו אומרים "והסר שטן מלפנינו ומאחרנו". ברגע שכל הבנות תלכנה בצניעות כמו שאומר רבינו בסעיף [ל"ז] שכל הבנות תלכנה בצניעות מיד תבוא הגאולה השלמה, יבוא משיח בן דוד ותהיה הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

הויכוח הנוקב בין בלעם הרשע למשה רבינו • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *