צור קשר עם הרב ברלנד

הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א בניחום אבלים בבית משפחת דרעי בבאר שבע

אמש הגיע הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לסוכת האבלים בבית הגאון הגדול חבר מועצת הרבנות הראשית והרב הראשי בעיר שבע רבי יהודה דרעי זצוק"ל.

כפי שפרסמנו כאן בשבוע שעבר בעת שובו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א ארצה ושהה בבית האסורים בבאר שבע. רב העיר הגאון רבי יהודה דרעי זצוק"ל דאג מאוד למורינו הרב שליט"א ולאנ"ש שהיו סביבו.
בשבוע שעבר לאחר הבשורה הקשה שהגיעה מבית החולים, בנו של הרב דרעי שוחח עם הרב שליט"א, ואמר לו כי המשפחה מחכה שמורינו הרב שליט"א יבוא לנחם.
הרב שליט"א הידוע במידת ההכרת הטוב החליט להענות לבקשת המשפחה ונסע במיוחד ממעונו בירושלים אל סוכת ניחום האבלים בעיר באר שבע. כשהגיע לסוכת האבלים. מורינו הרב שליט"א ניחם את בני המשפחה המכובדים ביניהם רב העיר הבא של העיר באר שבע – הרב אברהם דרעי שליט"א. ודיבר בגדולתו של אביו.
לאחר שניחום את בניו הרבנים הגאונים. המשיך בניחומו אל שאר בני המשפחה המכובדים – האחים לבית משפחת דרעי ביניהם אף את השר ר' אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס. הרב שליט"א אמר מספר מילות ניחום וסיים במן השמיים תנוחמו.
למרות שהמקום היה שוקק במנחמים מכל קצוות ישראל הן ברבנים ואדמורי"ם שרי ממשלה ובכירים למיניהם, ועד לראש השב"כ ששהה באותו הזמן בניחום האבלים. בני המשפחה ובניהם ר' אריה דרעי עצרו את המנחמים, והקשיבו לדברי ניחומיו של מורינו הרב שליט"א.
ניתן לציין כי מלבד הגבאים והעסקנים אשר הגיעו עם הרב שליט"א זכו להגיע מספר מאנ"ש שלומינו מהעיר באר שבע ואף מספר מאנשי שלומינו מירושלים שהספיקו להגיע עם צאתו של הרב שליט"א וללוותו בחזרה לביתו נאווה קודש עיה"ק ירושלים תובב"א.

לפניכם גלריית תמונות מניחום האבלים (באדיבות גיליון התחדשות):

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת חוקת לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת חוקת התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת חוקת שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *