צור קשר עם הרב ברלנד

"יהודי אחד יכול להכניע מיליון אויבים" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום שני ליל י"ט סיון פרשת שלח־לך:

"אז היום יש עשרה הרוגים, שמונה – רפיח – התפוצץ טנק בשמונה בבוקר, ושניים במטולה פצועים קשה. כל הארץ היא חזית היום, צפון דרום מזרח מערב. כל המקומות עפים אלפי טילים, חוץ מירושלים בכל מקום יש טילים היום. אין איפה להתחבא, אין חדרי ממ"ד. אין מקלטים, לא בנו מקלטים. אף אחד לא חשב כזו מלחמה אכזרית. שכל יום נהרגים עשרה בחורים קדושים וטהורים, הם אמנם נכנסו ישר לגן עדן אבל אנחנו רוצים אותם כאן. אנחנו יודעים שכל מי שנהרג על קידוש ה' על הגנת המולדת, אז הוא ישר בגן עדן, ישר בלי שום דין. אבל אנחנו צריכים אותם פה שיעשו תשובה.
וכל בת צריכה לראות שהיא תוכל להיות מנהלת או מורה, כל בת, ארבע עשרה, חמש עשרה, שש עשרה, שבע עשרה שמונה עשרה, עד שמונה עשרה השכל פתוח. צלול, כל בת. כל בן עד גיל שמונה עשרה השכל קולט הכל, מה שמלמדים זה קולט, מה שאחר כך זה כבר השכל מתחיל להתחלש עד שהוא מגיע לניוון מלא בגיל שמונים הוא נשאר רק שני שליש מהשכל שליש מהשכל כבר הלך. כבר כולם עם דימינציה. אז הבנות צריכות לדעת שמגיל ארבע עשרה, חמש עשרה, שמונה עשרה, שהשכל שלהם פתוח הם חייבות ללמוד. כל מי שגדול עכשיו, זה לא משנה. צריכים להכין כבר את כל הלימודים לשנה הבאה. כל אחת צריכה להיות מנהלת או מורה, יהיה אלף מנהלות, יש פה אלף בנות בקהילה, אלף מנהלות כל מנהלת פותחת סמינר לאלף בנות. יהיה מיליון בנות עושות תשובה שומרות שבת, ומתפללות אומרות כל יום ספר תהילים. עד שהמלחמה לא נגמרת צריכים לגמור כל יום ספר תהילים. פרק תנ"ך כל בת שיודעת פרק בתנ"ך כל יום יכולה להיות מנהלת. כל אחת צריכה ללמוד את התנ"ך כאילו זה קורה היום. כמו גדעון אפילו שעבד עבודה זרה, הוא היה לו תבואה לשבע שנים. הוא אמר – הוא שאל את המלאך איפה הניסים? הוא הלך לחבוט חיטים, הוא בכלל לא יודע הלכות. היה עם הארץ הוא הלך לחבוט חיטים בחג. הוא שואל את המלאך, אני לא מבין, שמעתי כאלה ניסים, איפה הניסים. שלומדים תנ"ך צריכים להרגיש כאילו זה עכשיו קורה. ברגע שמרגישים שזה עכשיו קורה, אז קורה כמו לגדעון. כל הסיירת נקראים גדעונים יש יחידת הגדעונים גדעון זה נקרא אלה שהולכים במסירות נפש, שלוש מאות מול מיליון. יהודי אחד יכול להכניע מיליון! "אחד מכם ירדוף אלף" אחד יכול לרדוף אלף אנשים "ושנים מכם רבבה יניסו" מספיק שלוש מאות איש להכניע מיליון פליסטינאים, מיליון כנענים כחול הים. כל בת יכולה להיות כמו דבורה הנביאה, וכמו יעל שהכניעו את סיסרא עם אלפי חיילים. היה להם ארבע מיליארד חיילים, כתוב מאה אלף כפול ארבעים אלף זה ארבע מיליארד חיילים. ושתי נשים הכניעו אותם. אשה אחת יכולה להכניע את כל העולם כולו, את כל הצבא שכל העולם כולו. בתנאי שתגיד כל יום ספר תהילים כל יום עשרה פרקי תהילים אז היא יכולה להכניע את כל העולם ועל ידי זה תהיה הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

בְּנְיַן עֲדֵי עַד • שבע ברכות לנינו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

השבוע ביום שני אור לי' תמוז התקיימה שמחת השבע ברכות האחרון לנין הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *