צור קשר עם הרב ברלנד

חייבים להתפלל על הרב ברלנד שלקח על עצמו את פעולות אחרית הימים • מסר נורא מהמשפיע הגה"צ רבי יעקב משה סלמנוביץ' שליט"א

בעקבות מצבו הרפואי הרעוע של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, מתאספים כלל תלמידי מורינו הרב שליט"א מכל רחבי הארץ ביום רביעי הקרוב לעצרת תפילה וזעקה שיחוס וירחם עלינו ריבון העולמים וירפא ברפואה שלמה את מורינו הרב אליעזר בן עטיא ברלנד שליט"א בתושח"י.

לפניכם מסר נורא מאת המשפיע הגה"צ רבי יעקב משה סלמנוביץ' שליט"א:

היות ועכשיו הייתי בתפילה של הרב, וראינו מה שראינו. קשה להבין שרואים כזה צדיק, זה מראות אלוקים ממש! יהודי שלא נמצא כאן, הוא בכלל לא פה. רואים שהוא צוחק על כולנו הוא ממש עושה דברים נוראים. אני ממש חוזר בתשובה כל פעם שאני מגיע לתפילה.

אבל מי אני שאני ידבר בכלל. אבל היות ועכשיו הרב הוא לקח על עצמו את הפעולות של אחרית הימים. שעכשיו רואים שכל העולם מתכונן למשיח, וממש כל רגע המשיח מגיע – והרב לקח על עצמו את כל היסורים הנוראים. ורואים ממש שהוא נלחם כל הזמן וזה דברים נוראים.

ורואים מה שהולך שם באולם התפילות, זה לא טבעי. אין באף מקום כזה דבר! שאנשים בהתחדשות, מקבלים כזה חיות, כזה התחדשות, בעניין של רבינו. כולם רוצים להתקרב לה' יתברך. כמו שרבי נתן כותב בליקוטי תפילות כיסופים למשיח… "אשר לא היתה כזאת מימי קדם". כל לילה אנשים חדשים מכל הארץ מכל העולם. ואני גם בתוכם, כשאני מגיע אני מרגיש אדם חדש. שאני יוצא משם, זה כבר משהו אחר. אבל כשאני שם, אני ממש מרגיש שאני חוזר בתשובה שלמה.

ואנחנו יודעים שהרב עכשיו זה דבר קריטי. אז כדאי לכולם, כל אחד שיוסיף תיקון הכללי, בפרט שבע פעמים תיקון הכללי, בפרט לבוא לעצרת. ואני גם משתדל כל הזמן להתפלל על הרב, אני יודע שזה עניין של תיקון העולם, של מורינו הרב ברלנד בשליחות של רבינו. הוא לקח על עצמו את כל הדברים הנוראים מה שצריך להיות באחרית הימים.

מי שרואה מה הולך בעולם, איזה צרות יש בכל בית, צרות כלליות, צרות פרטיות, איזה נפילות, איזה מחלות, איזה צרות. ומורינו הרב ברלנד שומע את כל הצרות ויודע את כל הצרות, אז בטח שאנחנו כולנו נתאחד ביחד. ברוך ה' אין מחלוקות, אף אחד כבר אינו חולק, אבל יש עכשיו ענין של גאולה. 

כולם יודעים שהרב ברלנד הוא צדיק, רק עכשיו צריכים להתאחד שהרב יהיה בריא, בריא, בריא, ויחיה איתנו, ויביא את משיח צדקנו בפועל ממש, ולא להפסיק לרגע אחד להתפלל. אפילו אם האחד יכול להגיד פעם אחת תיקון הכללי – בפרט מי שיכול להגיד 7 פעמים את התיקון הכללי כמו שהרב אמר. וכן, לבוא לעצרת, בטח בטח כמו שראינו עד עכשיו שהרב חי רק מתפילות כבר דרך קבע במשך 10 שנים.

גם עכשיו אין שום ספק שבעז"ה יהיו ישועות גדולות, נזכה כבר לראות את משיח צדקנו, והרב יהיה בריא ושלם עד משיח צדקנו ועד בכלל.

רואים שמורינו הרב ברלנד היה כבר אלפי פעמים בסכנת חיים, גם בגלות כשהוא היה נרדף – רואים שהרב הוא על טבעי, עשרות שנים רואים שהרב הוא על טבעי, הוא בא לעולם לבטל את הטבע. מי אני, אבל מאז שאני מכיר את הרב ברלנד, תמיד הוא דיבר מעל הטבע, על טבעי. ניסים, ניסים, כל העניין שלו זה ניסים, אז הוא בטח מעל הטבע, בזה אין ספק. אז הכל תלוי בתפילות הפשוטות שאדם יחשיב את התפילות שלו שהוא מתפלל שהרב יהיה בריא ויחיה. בטח שהצדיקים צריכים את התפילות שלנו, כמו שהם מתפללים עלינו, אבל עבור עצמם הם צריכים את הצאן. בטח, זה רק תלוי בתפילות ולא בטבע, אין טבעי, אצל הרב ברלנד אין טבעי.

לכולנו יש חלק בגאולה, ככה הקב"ה רוצה שלכולנו יהיה חלק בגאולה. כמו שרבינו אומר, תביאו לי אבנים וסיד ואני אבנה בניינים נפלאים. רבינו מתכוון שנביא אליו את התורה והתפילות שלנו, בעיקר את התפילה. שכל אחד יתפלל על הרב ברלנד 7 פעמים תיקון הכללי ולבוא לעצרת. זה על טבעי, זה שהרב יוצא זה על טבעי, ובזכות התפילות שלנו תהיה הגאולה ומורינו הרב ברלנד יהיה בריא, בריא, בריא עד משיח ועד בכלל.

וכולנו נזכה לקבל את פני משיח צדקנו עוד ממש היום, היום, היום, והעצרת תהיה כבר עם משיח צדקנו

אמן

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

בְּנְיַן עֲדֵי עַד • שבע ברכות לנינו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

השבוע ביום שני אור לי' תמוז התקיימה שמחת השבע ברכות האחרון לנין הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *