צור קשר עם הרב ברלנד

וְאֵלֶּה שְׁמוֹת • ערב הוקרה לתורמי ספר התורה ותחילת כתיבת ספר שמות

ביום חמישי שעבר ב' דראש חודש, א' אייר פרשת קדושים התקיים מעמד ערב הוקרה בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לתורמי ספר התורה שנכתב להצלת עם ישראל, לעילוי נשמת כל הנרצחים במלחמת 'חרבות ברזל'. להפסקת המלחמה, לשלום החיילים ולחזרת החטופים במהרה.

כאמור המעמד התקיים בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א. את המעמד פתח בדברים הרה"ח ר' אליהו מירב שליט"א, ולאחריו הוסיף לדבר הרה"ח ר' עופר ארז שליט"א הרבנים דיברו על ימי הספירה וקשרו את עניינם הפנימי אל עניין כתיבת ספר התורה של עם ישראל. לאחר מכן מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א נכנס אל המעמד בשירת 'כי אורך ימים ושנות חיים יוסיפו לך' במשך דקות ארוכות עמדו כל המשתתפים בערב ההוקרה ורקדו לכבודו של מורינו הרב שליט"א.
כזכור כפי שפורסם כאן ביום גינוסיא דמלכא – יום הולדתו של מורינו הרב שליט"א, החלו בכתיבת ספר התורה. כעת לאחר יותר מארבעה חודשים סיימו לכתוב את ספר בראשית, ומורינו הרב שליט"א כובד לכתוב את תחילת ספר שמות. לאחר מכן נשא הרב שליט"א מספר דברי חיזוק על מעלת כתיבת ספר התורה וכיצד הייתה ענוותנותו של משה רבינו שלא רצה לכתוב 'ויקרא'.
לאחר מכן החלו בשירי הודיה והלל לבורא עולם על הזכות להיות שותפים בכתיבת ספר התורה של עם ישראל כלשונו הטהורה של הרב שליט"א. את המעמד נעל אחד מהדרשנים אשר עורר ודיבר על הזכות להיות שותפים בספר התורה.

גם אתה יכול ליטול חלק בזכות הגדולה לכתוב ספר תורה להצלחת עם ישראל ולהצלת החטופים ולע"נ הנרצחים.
הכנס כעת לקישור כאן ותזכה להיות שותף נצחי בספר התורה של כלל ישראל
רכישת העמודים בספר התורה מתבצעת באמצעות מערכת נדרים פלוס המאובטחת.

גלריית תמונות מרהיבה מערב ההוקרה המרגש:

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אם לא נעיר לאחר האדם יגיע מעצמו לאמת – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הסיקו את כבשן האש (בראשית רבה לח יג), כי אחרי שנמרוד אמר לאברהם שיִשְׁתַּחֲוֶה אליו, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *