צור קשר עם הרב ברלנד

"בְּרָמָדָאן הוֹלֵךְ לִהְיוֹת פּוֹגְרוֹם נוֹרָא אֲבָל עַכְשָׁו זֶה כְּמוֹ נֵס פּוּרִים" • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – אתמול לאחר תפילת מעריב יום רביעי פרשת ויקהל ליל כ"ז אדר־א':

"באנו להודיע שהרב הוא לא משיח, ולא ניצוץ של משיח, ולא שמץ של משיח. וכל מי שאומר שהוא משיח, הוא עושה כזה חילול ה', שלא היה כזה חילול ה' מבריאת העולם. שישים פולסא דנורא. כמו שכתוב בתורה א'; "ומחינן ליה באלותא דחקיק עליה "אהיה אשר אהיה". לגרש אותו מהישיבה, לגרש אותו מכל האזור, כי הוא עושה חילול ה' נורא ואיום.
כי כל בת צריכה להיות מנהלת סמינר. כל בת צריכה להגיע עד שמונה וחצי לסמינר. יש עוד שלושים יום של לימודים עד א' ניסן, כל בת צריכה להגיע בשמונה וחצי בבוקר. ולשבור את השאומי שלה את הסמרטפון שלה, שזה דברים כאלה שלא היה מזמן המבול, לא היה מזמן דור הפלגה. אפילו לא היה אצל אנשי סדום, זה דברים שהס"א השטן ממציא כל שניה, להכשיל את הדור שלפני הגאולה. אנחנו דור לפני הגאולה, וכל אחד צריך לדעת שזה הניסיונות. במקום לדבר על שטויות, על משיח. לדבר רק על זה שצריך לשבור את השאומי לשבור את הסמרטפון.
וכל בת תלך ארוך עד הקרסול, ואז לא יוסיפו להיהרג חיילים, כל יום נהרגים חיילים. כל שניה נהרגים חיילים ואזרחים, בכל מיני מקומות בארץ נהרגים עוד ועוד.
עכשיו הולך להיות רמדאן, הולכים לעשות פוגרום נורא ואיום, כבר הודיעו שיעשו פוגרום שיהרגו לכל הפחות מאה אלף יהודים ביום אחד. היטלר הרג שש מיליון, אז פה יהרגו מאה אלף, זה לא קרה שום דבר, לא צריך להתרגש מזה, אתם לא ילדים קטנים. אתם כבר ילדים גדולים תקבלו הכל באהבה.
אז כל אדם צריך לדעת שעכשיו זה נס פורים, לפני פורים, הנס שראו שתוך שלושה ימים תלו את צורר היהודים. היטלר משל משלושים בינואר 1933 (התרצ"ג) עד 1945 (התש"ה). עד ערב ל"ג בעומר, עד שרבי שמעון הכניע אותו, ערב ל"ג בעומר הכניעו אותו סופית. אבל זה שתים עשרה שנה ושלושה חודשים – פברואר, מרס, אפריל, הוא שלט בעולם.
מאות אלפי יהודים כל יום נשלחו למוות, מאות אלפים, מאות אלפים, העולם שתק העולם שמח, רוזוולט לא הסכים לקבל יהודי אחד. הגיעו כמה אוניות לאמריקה, הוא זרק אותם בחזרה לגולה, לנאצים. הם שלטו בעולם, הם שלטו בעולם במשך שתיים עשרה שנה 1933– 1945. ועכשיו אנחנו מחכים לגאולה השלמה במהרה בימינו אמן!
"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

"טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד" • פרשת שלח־לך מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

חידושים ופנינים לפרשת השבוע – שלח־לך מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א: "לָתוּר אֶת הָאָרֶץ" "אֵלֶּה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *