צור קשר עם הרב ברלנד

במשך שעה הוא לא ענה לטלפון של הגביר והוא קיבל את כל החתונה • השיעור היומי מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

לפניכם השיעור היומי המלא כפי שמסר אותו מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א – בשבוע שעבר יום חמישי פרשת יתרו ליל כ"ג בשבט לאחר תפילת מעריב:

"היום היארצייט של ר' שמחה אריה הלפרין, אבא של כל משפחת הלפרין, שהוא היה אומר ברכת המזון שעה שלמה. ובחתונה של יצחק שהתחתן עם גול, בחתונה שלו, היה עשיר גדול רצה לתת מאה דולר, אולי אלף, טלפן אליו, והוא לא עונה, מטלפן והוא לא עונה. הוא שואל 'למה הוא לא עונה', [אמרו לו:] הוא באמצע ברכת המזון. ככה חמש פעמים הוא טלפן, אמרו רק ברכת המזון. [אמר הגביר:] 'שעה שלמה ברכת המזון?! אם ככה הוא מקבל את כל החתונה'. נתן כל החתונה, בזכות ברכת המזון כי זה מביא את השפע.
ועכשיו אנחנו בפרשת החטופים, כמו אחינועם היזרעאלית, ואביגיל הכרמלית היו מהחטופות. דוד פנה לביידן למקרון, הם אמרו שיעשו את כל המאמצים לשחרר אותם, בסוף אמרו שיש התקדמות גדולה. דוד חיכה חודש חודשיים, וזה לא זז כלום. נסע לקטר אמרו לו תחזיר את ירושלים, תשחרר עשר אלף מחבלים. דוד לא הסכים לכלום, נכנס בעשר אלף, עשר אלף 'חפים מפשע', 'בלתי מעורבים', מצאו רק את הַדִי. אֵן. אֵי. שלהם כבר לא מצאו לא גופות ולא אפר. רק לפי הדי. אן. אי. ראו זה עשר אלף. מחר יש משפט בהאג, כולם מוזמנים לבוא למשפט"‏.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אם לא נעיר לאחר האדם יגיע מעצמו לאמת – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הסיקו את כבשן האש (בראשית רבה לח יג), כי אחרי שנמרוד אמר לאברהם שיִשְׁתַּחֲוֶה אליו, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *