צור קשר עם הרב ברלנד

הִנְנִי רוֹפֵא לָךְ • עדכון על מצבו הרפואי של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יומיים לאחר שמורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א התאשפז בבית הרפואה בעקבות מצבו הרפואי הערב יום גבאו ונכדו – ר' נפתלי צוקר התראיין לקו המידע ועדכן על מצבו הרפואי של מורינו הרב שליט"א.
לפניכם העדכון כפי שנמסר בקו המידע דחסידי ברסלב 9148*:

ברוך ה' המצב התייצב יותר, כל המדדים שהיו בעייתיים התייצבו יותר. בוודאי שזה בזכות העצרת. לגבי שיפור במצב המדובר על אי ספיקת לב, ישנו טיפול שבימים האחרונים הביאו תרופות מיוחדות חדשות שעוזרות לאי ספיקת לב, בעזרת ה' בעוד כמה ימים נוכל לראות את ההשפעה של התרופה הזו. ברוך ה' לא חוסכים מאמץ ומביאים רופאים מיוחדים, כמו כן הגיע רופא מאוד מומחה לעניין זה שמלווה ומדריך את הרופאים הזוטרים בכל הנצרך.
לגבי צפי לשחרורו של הרב שליט"א, כרגע לא ברור. בעזרת ה' אם יתפללו יותר אז נזכה שהרב שליט"א יחזור לשבת קודש פרשת בהעלותך.
ניתן לציין שמבחינה חיצונית ברוך ה' הרב מתנהל כפי שמתנהל בבית לפי סדר יומו יושב ולומד, הרב ביקש שיביאו לו את הש"ס הגדול עם כל המפרשים וגם רמב"ם ואף ביקש כרך של חזון איש ושולחן ערוך זאת מלבד הקצות החושן שלא יורד משולחנו. כידוע אצל הרב שליט"א גם שהוא לא מרגיש טוב, קשה מאוד להבחין בכך מבחוץ כי ממשיך הוא בעבודת ה' ביתר שאת וביתר עוז. אנחנו לא מבינים מה זה הגדלות של הרב שלנו, אצל אדמורי"ם ורבנים אחרים ברגע שלא מרגישים טוב, אז זה המציאות אצל הרב שליט"א זה לא נראה בכמעט מאומה, הרב לא מוותר לעצמו אף פעם.

ציבור אנשי שלומינו נקראים להמשיך להעתיר בתפילות ובתחנונים לרפואתו השלמה של מורינו הגה"צ רבי אליעזר בן עטיא ברלנד שליט"א בתושח"י!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

בְּנְיַן עֲדֵי עַד • שבע ברכות לנינו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

השבוע ביום שני אור לי' תמוז התקיימה שמחת השבע ברכות האחרון לנין הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *