צור קשר עם הרב ברלנד

בִּזְכוּת הַתַּנָּא הָאֱלוֹקִי • סיקור נרחב וגלריית תמונות מההדלקה המרכזית בל"ג בעומר באתרא קדישא מירון בהשתתפות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ההדלקה המרכזית בהשתתפות הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א ○ ריקודים אש להבה בשמחה פורצת גבולות לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי ○ קרוב לשעתיים של שחרית מול אתרא קדישא מירון

בסייעתא דשמיא גם השנה כבשנים עברו בח"י אייר – ליל ל"ג בעומר התקיימה ההילולא המרכזית באתרא קדישא מירון ע"י מוסדות 'ברסלב שובו בנים – נחמת ציון' בהשתתפותו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א ובמעמד אלפי איש מכל גווני הקשת והמגזרים, נסקר בפניכם את ההילולא השמחה ביותר לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א:

ההילולא החלה כבר בתפילת מעריב ברחבת אולם התפילות כבכל ערב מורינו הרב שליט"א יצא מביתו לתפילת מעריב וספירת העומר בשירה וניגונים למעלה משעה וארבעים בחיות גדולה מאוד, רבים הגיעו גם מחוץ לעיר להשתתף בתפילת ערבית וספירת העומר החשובה ביותר – ל"ג בעומר יום הילולא דרשב"י הקדוש. לאחר תפילת ערבית הרב האריך בניגוני הספירה בעיקר בניגון 'ועל ידי זה יושפע שפע רב בכל העולמות'. לאחר הספירה מורינו הרב שליט"א מסר שיעור קצר בגדולת הרשב"י ובגדולת יום ל"ג בעומר.

לאחר מכן יצאו כלל אנ"ש החל מהשעה 22:00 על ידי האוטובוסים שאירגנו 'מוסדות שובו בנים נחמת ציון' לכיוון אתרא קדישא מירון, ההילולא התקיימה השנה במתחם ההילולא המורחב – 89, וכך היה בריווח לרקוד ולשיר, בשעה 03:00 החלו ליצוק שמן על מדורת ההדלקה לכבוד הרשב"י, בשעה 4:15 החלו בניגוני רגש והתעוררות לכבודו של רשב"י הקדוש.

מורינו הרב שליט"א הגיע למירון השנה כבאשתקד במסוק עד לעיר הקודש צפת, ולאחר עיכוב טכני בלתי צפוי מורינו הרב שליט"א הגיע למתחם ההילולא בשעה 4:40 ונכנס לחדרו, לאחר מספר דקות בשעה 4:50 יצא מורינו הרב שליט"א מהחדר ועלה לבית ההדלקה תחילה יצק שמן משחת קודש מעל ההדלקה, ולאחר מכן הדליק ברוב פאר והדר את הלפיד לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, ובן רגע השמחה פרצה החוצה מבין כל לבבות אלפי האנשים נשים וטף שהגיעו להשתתף בהדלקה המרכזית, בשירת 'לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי' אין לתאר ולשער את גודל השמחה והריקודים שהיו בשנה זו במירון, לאחר מספר דקות שמורינו הרב שליט"א רקד עם מספר מצומצם של גבאים ומקורבים מורינו הרב שליט"א עזב את המעגל והחל לרקוד לבדו באש להבה בחיות נוראה ועצומה כשהשמחה מרקיעה שחקים!! מורינו הרב שליט"א רקד כך במשך קרוב לשעה שהוא קופץ ומוחא כפיים ומרוב השמחה מורינו הרב שליט"א תפס את כובעו והעיף אותו לאוויר מספר פעמים, וכך כל אנ"ש אחריו. שמחה אדירה בוקעת רקיעים שבוודאי המתיקה את כל הדינים, ותמתיק עוד בזכותיה דרבי שמעון בר יוחאי זיע"א.

לאחר חמישים דקות של ריקודים בדיוק בדקה של הנץ החמה, החלו בניגוני זמירות הבוקר כאשר מורינו הרב שליט"א וכל הציבור מתעטפים בטלית ומתעטרים בתפילין,  לאחר זמירות הבוקר קורבנות ופסוקי דזמרה כל התפילה כסדרה בעיקר מורינו הרב שליט"א האריך בשירת 'למנצח בנגינות' במשך כעשרים דקות, מורינו הרב שליט"א עומד עם הסטנדר מול הציבור איפה שלא עומדים במתחם רואים את זיו פניו הקדושות, ובמשך כל התפילה מורינו הרב מחייה את הציבור הענק בתנועותיו הקדושות ביראה ובשמחה. לאחר פסוקי דזמרה ברכות יוצר אור הכל בניגונים ובקריאת שמע מורינו הרב שליט"א נשמע היטב ברמקול ובכל מתחם ההילולא המורחב. יש לציין שזוהי תפילת שחרית היחידה במתחם ההילולא שמתפללים בה בצורה רשמית. לאחר שמונה עשרה מורינו הרב שליט"א ערך את חזרת שליח ציבור עם כל הניגונים בחיות גדולה מאוד. לאחר סיום התפילה הרב שליט"א החל בשירת 'ברוך הוא אלוקינו…' ו'הוא יפתח' מספר דקות בשירה וריקודים, ומיד לאחר מכן החל באמירת 'תיקון הכללי' מול אתרא קדישא מירון במתחם ההילולא המורחב יחד עם כל אנשי שלומינו מכל רחבי הארץ ועם כל עם ישראל אשר בא לחגוג ולשמוח בשמחת הרשב"י. לאחר תיקון הכללי מורינו הרב שליט"א ירה חץ אחד בקשת שהביאו לו, ולאחר מכן ירד בחזרה לביתו נאווה קודש, יש לציין שמורינו הרב שליט"א כמו בהלוך גם הפעם עשה את דרכו חזרה לעיר הקודש ירושלים במסוק, אך בעקבות המצב הבטחוני נחת בהרצליה ומשם נסע ברכבו עד לביתו נאווה קודש בירושלים תובב"א.

קוֹמֵם קְהַל עֲדָתֵנוּ, בִּזְכוּת אֲדוֹנֵנוּ בַּר יוֹחָאי!!

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה מכל הילולת התנא האלוקי בהדלקת שובו בנים בהשתתפותו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א – מכון 'קרן הצדיק':

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

בְּנְיַן עֲדֵי עַד • שבע ברכות לנינו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

השבוע ביום שני אור לי' תמוז התקיימה שמחת השבע ברכות האחרון לנין הגה"צ רבי אליעזר …

2 comments

  1. תודה רבה!!!

  2. אופיר אסייג

    למה אין תמונות מהקהל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *