צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור בבית הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א לתושבי זכרון יעקב

כיצד התקרבו למורינו הרב ברלנד שליט"א למעלה משלושים אברכים תלמידי חכמים? ○ סיקור מתוך השיעור שנמסר למשתתפים ○ כיצד השפיע שהותו של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בזכרון יעקב על ההתקרבות

למעלה משלושים אברכים יראי שמים תלמידי חכמים משמנה וסלתה של העיר 'זכרון יעקב' זכו להתקרב לאור האורות של רבינו הקדוש זיע"א ובדרכו המיוחדת של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

ההתקרבות החלה לפני כשנתיים או אז החל להתקיים בישוב הסמוך לזכרון יעקב – אור עקיבא שיעור בקבלה על סדר העץ חיים מאת הרה"ח הרב שלמה אלמליח שליט"א מתלמידיו של מורינו הרב ברלנד שליט"א, מחבר הפירוש 'עטרת שלמה' על העץ חיים. כאשר תוך כדי השיעורים על הקבלה, החל הרב שלמה אלמליח שליט"א לדבר מתורתו ומפירושיו של מורינו הרב ברלנד שליט"א כאשר ידוע לכל את ההיקף והידע העצום שיש למורינו הרב ברלנד שליט"א בנבכי סודות הקבלה.

האברכים שבחבורה שהחלו לשמוע קצת מדיבוריו וחידושיו של מורינו הרב ברלנד שליט"א בקשו כצמאים למים, לקבל עוד מהנחל הנובע וכך זכו להתקרב עוד ועוד כאשר גולת הכותרת הייתה בשנה שעברה – עת מורינו הרב שליט"א שהה בעיר זכרון יעקב – שכפי שאומר לנו אחד האברכים מהתלמידי חכמים החשובים בעיר – 'אין ספק שזה מורינו הרב הגיע לעיר נתן דחיפה רצינית לכל העניין של ההתקרבות במקום.

זכו אותם אברכים להכנס אל הקודש פנימה לשיעור מיוחד מאת מורינו הרב ברלנד שליט"א. בשיעור שנמשך קרוב לשעה דיבר מורינו הרב שליט"א בחידושים מפרשת השבוע 'שלח-לך', ועוד שאר נושאים תוך שהוא מתבל את דבריו הקדושים בכל מכמני התורה הקדושה.

מורינו הרב ברלנד שליט"א בשיעור לתושבי זכרון יעקב
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אם לא נעיר לאחר האדם יגיע מעצמו לאמת – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הסיקו את כבשן האש (בראשית רבה לח יג), כי אחרי שנמרוד אמר לאברהם שיִשְׁתַּחֲוֶה אליו, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *