צור קשר עם הרב ברלנד

שיעור בבית הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א לקבוצת מתקרבים מהעיר חריש

שיעור מיוחד למתקרבים מהעיר חריש ופעילות קבוצת המתקרבים מידי חודש

שיעור בבית מורינו הרב ברלנד שליט"א למתקרבים ופעילות קבוצת המתקרבים בשיעור שנמסר מידי חודש על ידי בנו של מורינו הרב ברלנד שליט"א

גם בעיר חריש המתחרדת ישנם מקורבים חדשים לברסלב ולמורינו הרב ברלנד שליט"א. חלקם נכנסו אל הקודש פנימה בליל פורים קטן – י"ד אדר א' לשיעור מיוחד ממורינו הרב שליט"א.

בשיעור חיזוק מיוחד שמסר מורינו הרב לאנשי קבוצת המתקרבים, דיבר מורינו הרב שליט"א ממספר נושאים. בהם: שלום בית, עבודת ה' בשמחה, ענינא דיומא -בימי הפורים ועוד… תוך שהוא מתבל את דבריו הקדושים, כדרכו בקודש בסיפורי חז"ל בכמה וכמה מקומות בש"ס, ובשאר מכמני התורה הקדושה. כמו כן בשיעור השתתפו גדולי תלמידי מורינו הרב הרה"ח ר' משה צנעני שליט"א והרה"ח ר' מאיר מלכה שליט"א, והרה"ח ר' שלמה אלמליח שליט"א.

הרב ברלנד שיעור לחריש
שיעור של הרב ברלנד לאנשי העיר חריש (ר׳ משה צנעני ור׳ נחמן ברלנד יושבים מימינו, ר׳ מאיר מלכה ור׳ שלמה אלמליח משמאלו)

 

אחד המשתתפים בשיעור סיפור לאתר "שובו בנים" כי קבוצת המתקרבים החלה את פעילותה בעיר חריש לפני כחצי שנה, בכך שמידי חודש מתכנסים קבוצה של כשלושים איש מתקרבים וחסידי ברסלב לשמוע דברי תורה ואגדה בשיעור מבנו של מורינו הרב שליט"א ר' נחמן ברלנד שליט"א, בבית אחד מהמקורבים בעיר חריש, הוא ציין גם שלמרות שלא כל הקבוצה זכו להתקרב אל מורינו הרב, כששמעו שיש שיעור בביתו של הרב ברלנד ביקשו להצטרף לשיעור…

'כולנו תקווה – אמר האברך – שהשיעור בבית מורינו הרב יתן תנופה להמשיך ולקדם עוד את הפעילות, כגון להביא רבנים נוספים מתלמידיו של מורינו הרב שליט"א בעיר חריש לקרב עוד יהודים לאור הגדול של רבינו הקדוש ובדרכו של מורינו הרב ברלנד שליט"א'.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אם לא נעיר לאחר האדם יגיע מעצמו לאמת – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הסיקו את כבשן האש (בראשית רבה לח יג), כי אחרי שנמרוד אמר לאברהם שיִשְׁתַּחֲוֶה אליו, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *