צור קשר עם הרב ברלנד

"תועלת גדולה שמתקבצים יחד בכותל המערבי" • הרה"ח רבי מאיר מלכה שליט"א בחיזוק לקראת העצרת הערב בכותל המערבי

בעקבות מצבו הרפואי של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א  אשר למעלה מחודש ימים סובל מאי ספיקת לב ונצרך להתאשפז מידי יומים בבית הרפואה.

בהוראת רבני הקהילה שליט"א נתאסף כלל תלמידי ואוהדי מורינו הרב ברלנד שליט"א מכל רחבי הארץ לעצרת תפילה וזעקה היום יום רביעי י"ג סיון ברחבת הכותל המערבי בשעה 20:30 בערב באמירת שבעה תיקוני הכללי ותפילה לרפואתו השלמה של מורינו הרב אליעזר בן עטיא ברלנד שליט"א.
לפניכם דבריו של הרה"ח רבי מאיר מלכה שליט"א במעלת העצרת ובחובת ההשתתפות והתפילה לרפואת מורינו הרב שליט"א:

איך נגדיר את השעה הזאת, איך נגדיר את מצבינו איך נגדיר את שלומינו – מצב מורינו הרב שליט"א הגיעו מים עד נפש לא נותר לנו אלא להזדעק כולנו בהתעוררות עמוקה וחזקה לבוא הערב לעצרת תפילה רבתי אולי ישמע שועתינו לפני ריבון כל העולמים עבור מורינו הרב שליט"א. מי שרוצה להתעניין ולדעת יכול לדעת ולהתעניין אבל האזניים כואבות לשמוע מה ששומעים ליבנו ואזנינו כואבות לשמוע את מה ששומעים מה נפקא מינה רק לבוא ולהתקבץ כינוס רבתי בכותל המערבי ביום רביעי בעזרת ה'. ישמע שועתנו ישמע שועת עניים ישמע זעקתנו בעזרת ה' ויחיש את רפואתו הקרובה של מורינו הרב שליט"א ברחמים.

אז אנא מכולנו לחזק אחד את השני ולבוא ו"הן אל כביר לא ימאס" ההתקבצות יחד, כל אחד ודאי מתפלל אבל תועלת גדולה ומשמעות גדולה יותר כשמתקבצים יחד במקום הקדוש הזה בכותל המערבי בתפילה רבה בעזרת ה' מכל קצות הארץ. אנא חברים אנא אוהדים יקרים אנא ידידים כלל ישראל מי שיקר בעיניו שלום מורינו הרב שליט"א יעשה את כל המאמצים לבוא לעצרת הקדושה בכותל המערבי ביום רביעי.

ישמע שועת עניים ישמע שועתינו ויחיש רפואה אמיתית של מורינו הרב שליט"א ברחמים חזקו ואמצו!

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

"טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד" • פרשת שלח־לך מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

חידושים ופנינים לפרשת השבוע – שלח־לך מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א: "לָתוּר אֶת הָאָרֶץ" "אֵלֶּה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *