צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ארוש עם הרב ברלנד
הרב אליעזר ברלנד שליט"א עם תלמידו הרב שלום ארוש שליט"א

שמעו את דבריו הנוראים של הרב שלום ארוש שליט"א אודות אמירת תיקון הכללי להצלחת הרב ברלנד שליט"א

הרב
הרב שליט"א ארכיון

במהלך השבוע הבאנו את קריאתו של מורנו הרב שליט"א לגבי ההשתתפות בעצרת התפילה המתוכננת ליום שני ליל יב' באדר ב'. הרב אמר שמטרת העצרת היא עצירת האינתיפאדה והפיגועים הנוראים המתרגשים עלינו בכל יום, עד שממש מתקיים באנו הפסוק: "כבש בבוקר וכבש בן הערביים", בהתכוונו אל הקרבנות הקדושים שהולכים כל יום על מזבח השם בפיגועים הנוראים. לוקחים לנו את הבחורים הכי נפלאים, את כלילי המעלות שנהפכים למזבח כפרה עלינו. חייבים להפסיק את האינתיפאדה בכל מחיר, קורא הרב, וזה רק ע"י תפילה של כלל עם ישראל  בחברון, במערת המכפלה. יש לנו ארבעה שבועות להכין את התפילה, אשר תעצור את האינתיפאדה. את רצח ההמונים, את טבח ההמונים. מבקשים מכולם להשתתף בעצרת הזו שבסיומה תתקיים תפילת ותיקין במקום.

בעקבות קריאתו הברורה של הרב הצטרפו לקריאה רבנים נוספים וביניהם תלמידו היקר הרב שלום ארוש שליט"א. הרב ארוש דיבר בקו המידע לפני העצרת הקודמת שנערכה במערת המכפלה, וחיזק את הצורך בהשתתפות בעצרת. עוד הוסיף הרב ארוש וחיזק את הצורך בתפילות על הרב עצמו, באומרו: "מי שאומר תיקון הכללי להצלחת מורי ורבי הרב אליעזר בן עטיה שליט"א, הרב הבטיח שהוא יעשה לו טובה נצחית גם בעולם הזה וגם בעולם הבא. אנחנו בישיבה נעשה שעה התבודדות להצלחת הרב וכן נקרא אלפי תיקונים הכלליים.

      הרב-ארוש-על-הרב-ברלנד1

בשיחה אחרת שבקו הוסיף הרב ארוש שליט"א ואמר בשם עצמו, כי מי שמתפלל על מורי ורבי הרב אליעזר בן עטיה רואה ישועות על כל העניינים.

הרב שליט"א עם תלמידו היקר, הרב שלום ארוש שליט"א
הרב שליט"א עם תלמידו היקר, הרב שלום ארוש שליט"א

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *