צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: שואה וחרון- אף חו"ש רמוזים בצפונות התורה עקב הרדיפה הקשה כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"שלטון הערב רב בדור האחרון לפני ביאת המשיח, מלחמתם כנגד אנשים קדושים", מגלה הרב גלזרסון בצפונות התורה. "האשמת הרב ברלנד שליט"א היא ע"י משטר הערב רב והנחש הקשורים בכוחות הטומאה. וכל הכוחות הללו קמים כנגד האדם הקדוש הזה, הרב אליעזר ברלנד, כי מי שמכיר אותו לא מבין איך ילוד אישה יכול לעבוד עבודות קדושות וקשות כמוהו ובפרט בתקופה הקשה שהוא עובר, וזה מצביע בעליל על גדולתו. למלחמה הזו אין שום הסבר הגיוני, לרדיפה הנוראית בה מוציאים כספי ציבור רבים רק בכדי לרדוף אותם (גם את הרב פינטו), ובכך לעקב את ביאת המשיח. ידוע מהספרים הקדושים שהעיכוב הזה יכול להביא דינים קשים כמו שכבר רואים את ההתפתחויות. כל זה לצערנו נגרם כתוצאה מפגיעה בצדיקים, קדושים וטהורים." עם ישראל אנו חייבים להתעורר, יותר מידי מסרים מגיעים מאנשי אמת ואף מגילויים מוכחים בקודים של התורה. כוחות הטומאה עושים הכל בכדי לעקב את עבודת צדיקי האמת ואנחנו ברפיון ואוזלת יד נופלים לידם.

הרב גלזרסון ממשיך ומביא פרטים חדשים ומקוממים אותם התורה מגלה לנו אודות מאסרו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "ממש תמוהה, כבר מספר פעמים פסק בית המשפט לשחרר את הרב ברלנד שליט"א ורגע לפני השחרור המשטרה מתנגדת. רואים שהמהלך אינו טבעי, מן שנאה כזו, רדיפה. ומהקודים רואים שהדבר קשור ממש עם חורבן ושואה חו"ש. הפסוקים הללו מופיעים גם בקשר לשואה שהתרחשה באירופה, וכעת גם בהקשר לרדיפה הנוראית נגד הרב ברלנד. השנאה נגד הצדיקים היא תהומית ולצערנו היא מסבירה את המצב הזה. יתן השם ונבין מה היא גדולה של צדיק וכמה נורא שפוגעים בו."

לבסוף מראה הרב גלזרסון שליט"א, כי דברי החלבן אשר הובאו באתר אודות רוח הטומאה שהתעברה ברודפים מופיעים גם הם בצפונות התורה. אוי לנו כי נפלה בחלקנו מארה שכזו. הדברים ברורים ובולטים לעין, אך כנראה שהשם יתברך רוצה שנתבע את כבוד הצדיק ובכך נעורר את כבוד ישראל ונגלה את מלכותו לעיני כל הגויים. 



התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *