צור קשר עם הרב ברלנד
עו"ד אפרים דמרי - סיפורים על טבעיים על כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
עו"ד אפרים דמרי - סיפורים על טבעיים על כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

צפו, מדהים: עו"ד אפרים דמרי בסיפורים על טבעיים במפגשיו עם כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מעורר השתאות. אחרי שבעבר הבאנו לפניכם כתבה בה התבטא עו"ד אפרים דמרי שיחי' אודות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בין השאר במילים, "אין דברים כאלה, הוא מדבר עם מלאכים, הפכתי את עצמי להיות חסיד שלו." כעת אנו מביאים לפניכם דברים שנשא עו"ד דמרי לפני המונים במעמד המכובד של יארצייט רבי נתן מברסלב באולמי תמיר.

עורך הדין אפרים דמרי, פרקליטו של כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, השתתף במוצאי שבת בהילולת רבי נתן מברסלב שנערכה על ידי קהילת 'שובו בנים' באולמי תמיר בירושלים – שם הוא סיפר על רשמיו ממפגשיו עם מורינו הרב ברלנד שליט"א, בהם התוודע, לדבריו, ליכולותיו העל טבעיות.

מעמד ההמונים ביארצייט רבי נתן מברסלב של קהילת שובו בנים - נוכחותו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד הורגשה באוויר
מעמד ההמונים ביארצייט רבי נתן מברסלב של קהילת שובו בנים – נוכחותו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד הורגשה באוויר

יש לציין שעו"ד דמרי הגיע בתחילה רק כעורך דינו של הרב, אשר אמור לייצגו בהמשך הדרך, אך, כמו שהוא מספר, שם התגלו לפניו דברים שכלפיהם הוא לא יכל להמשיך ולהישאר אדיש.

"כשנכנסתי אמרו לי שיש לי 10 דקות לספר כמה סיפורים אישיים שהיו לי עם הרב שליט"א, אבל, האמת, שגם עשרה חודשים לא יספיקו לי. נשב כאן כל הלילה ולא נספיק, אז איך אספיק ב- 10 דקות? אלו ניסים שאני רואה בכל יום, זה משהו על טבעי ועל אנושי. את דברי התורה שאומר במהלך דברי שמעתי מהרב שליט"א והוא ביקש אותי לומר אותם פה."

"אני יכול לקרוא לרב שליט"א – המקובל האלוקי, מכיוון שאני רואה ממנו ניסים גדולים בכל יום ובכל שעה. הקב"ה זיכה אותי לשרת את הרב שליט"א ולשהות במחיצתו מידי יום. וזיכה אותי ללמוד ממנו תורה, אי אפשר להכיל את העומק ואת הידע של הרב שליט"א. לדוגמה, הוא לומד איתי פרק בנביא ואותו פסקה שאמר בע"פ נפתחת ישר ובדיוק. הוא מסביר לי על הלכה מסוימת וישר הספר נפתח לו באותו מקום. שוב, הוא אומר לי דבר תורה, ומבקש להראות לי את המקור בספר ליקוטי מוהר"ן, הוא פותח את הספר בבת אחת. מושיט אצבע מדויקת אל הציטוט המדויק מבלי לדפדף ומבלי לחפש. זה משהו לא אנושי."

" אני לא ממציא ולא מגזים, כל השיחות עם הרב שליט"א הם במקום שמאזינים ומצלמים אותנו. הרב אמר על פרשתנו ויגש: "והנה המלכים נועדו יחדיו", הכח של האחים היה באחדותם, לכן כוחנו הוא באחדותנו. הרב הסביר שיוסף ויהודה באו בשליחות של יעקב אבינו להכין אותנו לביאת משיח צדקנו, שיעקב אומר ליוסף, "לך ואשלחך"."

"אספר לכם סיפורים שאתם לא תאמינו, השב"ס הקים ועדות חקירה לבדוק איך דלת נפתחת בלי ללחוץ על הכפתור, זה קרה לי, זה אמיתי", אמר עורך הדין.

עורך הדין דמרי המשיך וסיפר:

"אני עומד בחוץ בחדר של עורכי הדין, ואני מחכה שסוהר יפתח לי את הדלת, דלת ברזל. הכל במעגל סגור, אי אפשר לפתוח דלת כאשר דלת אחת כבר פתוחה. אמרתי לרב, הסוהר לא פה, הלך כנראה והדלת סגורה, אמר לי הרב שליט"א: 'תדחוף', ולא נפתח, אמר לי הרב 'תדחוף', אני דוחף והדלת נפתחת, דלת שוקלת אולי טונה, נפתחת. הגיע הסוהר אומר לי איך נכנסת?"
"אמרתי לו דחפתי את הדלת. הוא מסתכל במצלמות, קורא לקצין שלו, לא מבינים. אמרתי לרב, הם מבולבלים. אמר לי: 'לא נורא שיתבלבלו'".

בהמשך סיפר עורך הדין למשתתפים: "התקשרה אלי קצינה מהכלא, אמרה לי: הוא נורמלי? עניתי לה, יותר ממך. אז למה כל לילה הוא מתיישב על הריצפה ובוכה. אמרתי לה: הוא אומר תיקון חצות, תיקון רחל, תיקון לאה, מתפלל עם עם ישראל ובוכה."

"שלחתי לו פסיכולוגית רוסיה, ממשיכה הקצינה לספר לי, היא אבחנה שרמת האינטליגנציה שלו מעבר למח האנושי, הוא יודע היסטוריה, הוא יודע מתמטיקה. רבותי, הרב שיגע אותם שם, עשו לו כל מיני מבדקים, לא הבינו. בסוף הם יצאו משוגעים".
ויש עוד: "יום אחד מפקד הכלא מבקש ממני לראות משהו במצלמות, ומראה לי שכל הזמן יש הילה מסביב הרב שליט"א, אמיתי. חשבו שיש בעייה במצלמות, זה מצלמות מאוד איכותיות, ולא הבינו מה זו ההילה מסביבו. מפקד הכלא אומר לי: אתה רואה את זה? אמרתי לו, זה יהודי צדיק שלומד כל היום תורה שמתפלל עם ישראל זה הילה רבותי."

"מפקד הכלא הדרוזי בא לנשק לו את היד, הקצינים משתחווים לפניו. זו הילה. זה מה שהרב עושה".

"באחד הימים נכנסתי אל הרב שליט"א יחד עם עוד עו"ד והתחלנו לשיר עם הרב, הרב שליט"א מאוד אוהב לשיר. שרים ורוקדים ופתאום הרב שליט"א אומר לי שאנו צריכים להיות עכשיו אורחים שלו. תבינו, המרחק מחדר עורכי הדין בו נמצאנו לבין חדרו של הרב הוא לפחות מאה מטר שלאורכו יש סוהרים, מצלמות וכו'. איך נגיע, כבוד הרב? אני שואל מתוך נימוס, כאשר אין לי ספק שזה לא אפשרי."

"הרב לוקח את טליתו, מניח על ראשנו ולוקח אותנו עד החדר. נכנסים לחדר מלא ספרים, ערמות על גבי ערמות של ספרים רק ספרים. הרב שליט"א מפנה כמה ספרים, מוזג לנו לשתות, אנו מברכים והרב אומר, 'כעת קיימתי מצוות הכנסת אורחים'. לפתע רץ לעברנו מפקד האגף ובלחץ צועק: איפה הייתם, אני לא רואה אתכם במצלמות? ענינו לו שהיינו בחדר של הרב שליט"א, והוא מתעקש, לא יכול להיות, תראו, אני לא רואה אתכם במצלמות. הרב שליט"א עומד ומחייך אליו."
"לפני הפעם הראשונה שנכנסתי אל הרב שליט"א עצרתי לטבול בכנרת. כשנכנסתי הרב הסתכל עלי בחיוך ואמר לי, טבלת בכנרת. אמרתי לו, כבוד הרב איך אתה יודע? טבלת בכנרת ואני רואה מסביבך מלאכים בואו, כנסו ושבו, הרב אומר לי ולמלאכים."
"כבוד הרב, אני לא יושב עד שכבודו יושב! הרב שליט"א התיישב איתנו ובמשך 45 דקות הוא דיבר עם המלאכים. היה שם סוהר דרוזי שהידיים שלו לא הפסיקו לרעוד מפחד. הרב שליט"א מדבר ומפרט בפני את שמות המלאכים ומיקומם, זה אחד המחזות היפים ביותר שראיתי בחיי. הרב שר במשך שעה שלמה למלאכים את השיר שערי ציון. הרב שליט"א אמר לי, מהיום אתה העו"ד שלי ואלו המלאכים שילוו אותך.

יש סיפורים שאוכל לספר רק אחרי שהרב שליט"א בעז"ה ישתחרר, אם אומר מילה מזה מחר כל השב"ס יהיו על הרגליים ולא יבינו איך זה קרה. אנחנו רואים שם דברים מופלאים.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *