צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: מדהים. הרב דניאל סטבסקי שליט"א מגלה – הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עושה תיקונים גדולים, הוא מגהץ את העולם.

 הגה”צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עובר כבר שלוש שנים גלות קשה וייסורים נוראיים. לתלמידיו הרבים וכן לרבים אחרים המכירים את הרב ברור כשמש – הרב אליעזר ברלנד שליט"א לקח על עצמו את הגלות מבחירה. אין ספק שכוונת הרב ברלנד שליט"א היא גבוהה ונסתרת, אך ממה שגילה הרב שליט"א מובן שמטרתו היא המתקת דינים מעל עם ישראל וקירוב הגאולה ברחמים.

למי שגולש בחסום ואינו רואה  הנה קישור להורדה הרב סטבסקי על הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

עד עתה הבנה זו הייתה מנת חלקם של אלו אשר הזדהו יותר כמקורבים לרב אליעזר ברלנד שליט"א, כהרב שלום ארוש שליט"א, הרב משה צנעני והרב עופר ארז. הם אף דיברו בריש גלי על-כך שהרב ברלנד שליט"א לקח על עצמו גלות להצלת עם ישראל. כמוהם התבטאו כל השאר, אך לאחרונה אנו עדים לתופעה שהולכת ומתגברת, רבנים גדולים ומפורסמים בישראל שמגלים בקול כי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ייצא לגלות מבחירה והוא מוסר נפשו עבור כולנו. תיקצר היריעה מלפרט את כולם נזכיר רק את האדמו"ר הרב דוד אבו חצירא שליט"א, הגאון המקובל הרב מורגנשטיין, קדושת האדמו"ר מקאליב שליט"א, הרב יקותיאל פיש שליט"א ובוודאי הגאון הרב גרוסמן שאף נסע אל הרב ברלנד שליט"א ליוהנסבורג.. עתה הגיע לידינו סרטון מדהים בו רואים את הרב דניאל סטבסקי שליט"א אומר דברים גבוהים לגבי סיבת גלותו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

"הרב אליעזר בן עטיא יש לו שמירה מיוחדת מהשמיים". פתח הרב סטבסקי את דבריו. "אתה זוכר שהרב ברלנד שליט"א אמר שיש חלילה גזירה?" פנה הרב סטבסקי לאדם שלידו. "תוך כמה ימים נפטר המוהרא"ש, היה אליעזר תחת אליעזר, הוא החליט, אליעזר אחד כבר הסתלק, עליו השלום, צדיק ונורא", כשהכוונה היא כי הרב אליעזר שלמה שיק זצ"ל הסתלק תחת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. בהמשך הדברים כשנשאל הרב דניאל סטבסקי שליט"א למה הרב ברלנד שליט"א לא חוזר לארץ, ענה. "הוא לא רוצה! אני יכול איתו?! אם הוא היה רוצה הוא כבר היה פה, זה הוא עושה את הכל. הוא עושה תיקונים שם, מגהץ את העולם, זימבבואה, מרוקו, הוא עושה את זה בכוונה, מה אתה חושב! גם בביזיונות הוא עשה, הוא עושה תיקונים, הוא עושה דברים גדולים. להתפלל צריך, אבל תסמוך גם עליו.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *