צור קשר עם הרב ברלנד
הרב דב קוק

צפו: "יש כעס גדול בשמיים על אלו שמזלזלים בהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – דברי הרב דב קוק שליט"א

"גם אם לא היינו שומעים את הדברים הבאים מפי הגה"צ הרב הכהן דב קוק היינו בטוחים שהג"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א הוא קדוש וצדיק", מסיים אליהו לייזרוביץ' את דבריו. העדות הבאה מגיעה מתוך ביתו של הגה"צ הרב דב קוק שליט"א, ע"י בן משפחתו שמוסיף ואומר, "איני זוכר את הרב קוק שליט"א מתבטא בצורה כזו על דברים אחרים'". אלו דברי הרב קוק שליט"א.

"יש כעס גדול בשמיים על אלו שמזלזלים ברב ברלנד שליט"א. ואני מאוד מודאג מהמצב. מי יודע מה יהיה איתנו, ה' יתברך כועס מאוד כמו בזמן חטא העגל. אילולי רחמי ה' יתברך מי יודע מה היה קורא איתנו. עיקר הטענה אינה על עמך ישראל, כי יהודי שאינו שומר תורה ומצוות ורואה באמצעי התקשורת דיבורים כאלה, לצערנו טבעי שהוא יאמין. ההקפדה היא בעיקר על חסידי ברסלב שלא כולם מאמינים בזכאות רבם ושהוא צדיק. אם כל חסידי ברסלב היו מאמינים שהרב ברלנד הוא צדיק אז המשיח היה מגיע, אך מכיוון שהס"מ יודע זאת הוא מנסה לטרפד את זה".

"הרב ברלנד שליט"א שאינו יכול להגיע לארץ ישראל זוהי מיתה בנפש, לנשיא אירן יש אטום וה' יכול לשלוח אותו תוך רגע, הוא לא עושה זאת מכיוון שהוא מרחם עלינו".

"בהזדמנות אחרת כשנשאל ע"י תלמידים, ענה המקובל הרב דב קוק: איך אתם יכולים להרהר על הרב ברלנד שליט"א? אני עצמי אין לי השגה בו".

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *