צור קשר עם הרב ברלנד
ליל הסדר עם אמרות הקודש של הרב אליעזר ברלנד שליט"א

החוברת 'פנינים ותפילות לחג הפסח' מאת מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א שע"י כבבת שמרם

בשעה טובה אפשר לבשר כי הגיעה לחנויות החוברת החשובה – 'פנינים ותפילות לחג הפסח' מאת מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. את החוברת אפשר להשיג בחנות עין יעקב ובטלפון – 0585006318
קטעים נבחרים מתוך החוברת
"ארבעה בנים… ואחד רשע השואל מה העבודה הזאת לכם?"
"קורח אמר כל העדה כולם קדושים! מה? מתן תורה זה בזכותך?! קריעת ים סוף זה בזכותך? (אלא כיון ש)הלכו שישים ריבוא, אז נהיה קריעת ים סוף, השישים ריבוא באים להר סיני אז ה' בוחר באחד, אם כולם יבחרו בי, אז ה' יבחר בי, נעשה בחירות יבחרו בי, אז יבחרו בי, עד עכשיו בחרו בך."
"בסך הכל אתה לא מצליח להביא אותנו לארץ ישראל, אתה מסובב אותנו במדבר בסיבובים בסיבובים מסעות ומסעות, או שקיבלת פחד מהענקים, אתה אומר שקיבלת בת קול, אף אחד לא מאמין שקיבלת בת קול, אף אחד לא מאמין, כולם הבינו שאתה קיבלת איזה פחד, "העיני האנשים (ההם) תנקר" (במדבר טז יד) אז אתה רוצה לנקר לאנשים את העינים, לא הבאת לנו נחלה, אתה רוצה לעכב אותנו, מה זה לסובב עם ענני כבוד, כבר אנחנו נמצאים כאן שנה, עוד מעט שנה ושלושה חודשים."
"יצאו בט"ו ניסן ועכשיו כבר ט"ו אב, כבר שנה וארבע חודשים, כבר אייר סיון תמוז אב, כבר המרגלים זה היה בתשעה באב, בט"ו אב מיד אחרי זה, אז הוא אומר מה קורה כאן? משה בא ואמר עכשיו תשארו במדבר ארבעים שנה, תגיד שאתה מפחד להיכנס לארץ, וגמרנו, מצאת תירוץ על איזה דבר וגמרנו, אל תנקר לאנשים את העינים, מה על חטא העגל ה' כיפר, מרגלים בסך הכל בכו לילה אחד והתחרטו ונעלה, ואמרו אנחנו נעלה על ההר נעלה, משה אמר אתם לא תצליחו. בטח לא תצליחו משה לא הולך ואהרן לא הולך, אז הם לא יצליחו, משה ואהרן נשאר פה. אתה קיבלת פחד, נשארת, נתת להם ללכת לבד, תלך עם אהרן, נלך עם מלאכים. "
"אז מסביר הקדושת לוי…"

להמשך הקריאה רוצו והשיגו את החוברת.

פנינים ותפילות לפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
פנינים ותפילות לפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *