צור קשר עם הרב ברלנד
מדבר שקר תרחק - רדיפת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
מדבר שקר תרחק - רדיפת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

מי באמת משקר? החשיפה

במילים הבאות אנו רוצים להעמיד את הדברים על דיוקם המלא בכל הקשור לכתבה שפרסמנו אודות הרב קארפ שליט"א. היום, יום רביעי, יד כסלו ה'תשע"ז 14.12.2016 עלו רודפי הרב שליט"א מדרגה בשקריהם. בעוד מתפרסמים בכל יום עדויות מפי כל גדולי ישראל שטוענים שהונו אותם ושמעולם לא עלה על דעתם לדבר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, להפך, בכל יום מפורסמות הודעות תמיכה ברב שליט"א. דברי המקובל הגה"צ הרב קוק שליט"א מטבריה פורסמו ואנו עובדים להביאם באתר, וכן דברי האדמו"ר הרב דוד אבוחצירא שפרסמנו ושעתידים לפרסם.

מי באמת משקר

מי עוד הכחיש את דברי הרשע של רודפי הרב שליט"א: הגאון הרב בעדני שליט"א, הגאון הרב מאזוז שליט"א, הרב פוקס שליט"א מרמות, הגרש"א שטרן חבר הבד"ץ של הרב וואזנר, הרב שלמה זלמן אולמן שליט"א, הגה"צ הרב שמואל אוירבך שליט"א, הגאון הרב יעקב ג'אן שליט"א, ועוד רבים אחרים. בעז"ה, את כולם אנו נביא לפניכם ונחשוף את פרצופם השקרי של רודפי האמת.

יתרה מזאת, ידועה שיטתם הנלוזה של אותם אנשי בליעל להקליט את הרבנים כנגד דעתם ואחר כך לערוך את הדברים, הבאנו את דברי הרב שכנזי שליט"א שכינה אותם: "אנשים שכבר איבדו את עולמם".

ב- 11.12.2016 פרסמנו מאמר נוקב בשמו של הגאון הרב משה מנחם קלוגר שליט"א, ראש מוסדות קבר רחל, אשר יוצא חוצץ כנגד כל אלו שאיבדו את עולמם ועושים הכל בכדי לסחוף אחריהם מטה אחרים. בסוף המאמר הוספנו דברים בשמו של הרב משה מרדכי קארפ שליט"א שנכח באותו המעמד. כבכל המקרים הקודמים בו רדפו אותם אנשי דלא מעלי את הרבנים שדיברו בעד הרב שליט"א, גם עתה פנו להטריד את כבוד הרב קארפ והוציאו ממנו הודעה כאילו דברינו אינם מדויקים. ביררנו זאת והרב קארפ הוקלט גם כן כנגד דעתו ורצונו ואף הובטח לו שלא מקליטים אותו. לא מדובר בראיון, אלא בשיחה פרטית בה ביקשו את הרב קארפ שליט"א שיחוה דעתו לגבי שידוך מסוים ותוך כדי שאלו אותו שאלות על כ"ק הרב שליט"א. כהרגלם הרע הלכו אלא וערכו את דברי הרב קארפ והוציאו אותם מהקשרם.

הבהרה: אפשר לעבור על כל הכתבות באתרנו ולראות שברוב רובם של הדברים אנו מביאים הקלטות וקטעי ווידאו שמאשרים את הדברים.

הסיפור האמיתי הרב ברלנד
המחאה בקבר רחל נגד ביזוי הגה"צ הרב ברלנד – אישור הפרטים

במקרה הנוכחי קיבלנו הודעה מסודרת ממקור אמין מאוד שהעביר לנו את תוכן האסיפה שהייתה בקבר רחל. במקום נכחו 30 אברכים מתלמידי הכולל שמאשרים את דברינו – אנו עובדים על הקלטתם בכדי לאשר את הדברים שפרסמנו.

בכתבה של הרב משה יעקב סלמנוביץ' שליט"א, מי שהיה רבם של הרודפים במשך קרוב ל- 20 שנה, סיפר הנגיד, ר' ישראל זינגר כי הרב סלמנוביץ' עומד לפרסם מכתב גינוי כנגד הרודפים יחד עם הרב מרדכי קארפ שליט"א. הדברים מצטרפים למכתב התמיכה ברב ברלנד שליט"א, אותו הוציא הרב קארפ בעבר. אם כך, מדוע לא אישר הרב קארפ את הדברים הנכונים והבדוקים שפרסמנו?

ידוע לכל מכריו שהרב קארפ הוא איש אמת ושלום, אך כרבים אחרים, אין להם תמיד את הרצון לעמוד כנגד הלחץ של רודפי הרב ברלנד שליט"א, מה עוד שמדובר בסחיטה רגשית ובהאשמות סמויות עם רמיזה לגבי עתידם.

המחאה בקבר רחל נגד ביזוי הגה"צ הרב ברלנד - אישור הפרטים
המחאה בקבר רחל נגד ביזוי הגה"צ הרב ברלנד – אישור הפרטים

הדברים בדוקים, כבר מספר פעמים ניסינו להעלות רבני אמת שמתנגדים נחרצות לרודפים ושיטותיהם הפסולות, אך אלו לא תמיד ששו להיכנס אל לוע פיהם של אנשים רעים אלו.

אנו עושים מאמצים להביא לפניכם בימים הקרובים אימות לכל הכתוב בכתבה הנ"ל. למרות שיש לנו כלל לפיו אנו לא מתייחסים לדבריהם של רודפי הרב שליט"א, אלא מפרסמים דברי חיזוק, כי ידוע שהשקר אין לו רגליים וסוף האמת להתגלות.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

תפילה לעני לחג הפסח מאת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, מְחַיֵּה מֵתִים בְּרַחֲמִים רַבִּים, "אֱלֹקִים חַיִּים וּמֶלֶךְ עוֹלָם". רַחֵם עָלֵינוּ, הַחֲיֵינוּ וַהֲקִימֵנוּ, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *