צור קשר עם הרב ברלנד
הרב אליעזר ברלנד שליט"א מוסר את שיעור ל"ג בעומר מהמלונית בו שהה
הרב אליעזר ברלנד שליט"א מוסר את שיעור ל"ג בעומר מהמלונית בו שהה

צפו: הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בדביקות בזמן מסירת השיעור של ל"ג בעומר

ל"ג בעומר תשע"ז במירון, אתרא דבוצינא קדישא, מאורם של ישראל. מאות אלפי עמך בית ישראל מוסרים נפשם בכדי לזכות ולהשתתף בהילולה הקדושה של ראש בני ישראל, רשב"י, התנא הקדוש שממנו תצא תורה. גם מתחם ברסלב שובו בנים הומה אדם, הזמן הוא עלות השחר וכולם ממתינים לשמוע את דבריו הקדושים של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.
הרב שליט"א התחיל בשיעור, כולם התרגשו לשמוע את קולו הקדוש והתחברו איתו בלבבם, עם זאת כולם גם היו רוצים שהרב יהיה נוכח איתם במירון. בסיעתא דשמיא, אנו שמחים להביא לפניכם גם את המראות הקדושים שעמדו מאחורי קולו הקדוש של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א. לפניכם ההקלטה מהמעמד בו הרב מסר את השיעור מחדרו במלונית בה שהה באותה העת.
דרך אגב, בזמן שאתם צופים ברב שליט"א שימו לב להילה המסטורית שעופפת לפתע את החדר לקראת סוף השיעור. השיעור צולם במצלמה איכותית ולא נעשה בו שום עריכה או הוספת הפקטים. לבסוף אף רואים את הצלם נכנס בכדי לבדוק מדוע הכל לבן.
הרב ברלנד מוקף אור לבן בזמן מסירת השיעור של ל"ג בעומר תשע"ז
הרב ברלנד מוקף אור לבן בזמן מסירת השיעור של ל"ג בעומר תשע"ז
בשיעור מיוחד וסוחף אמר הרב מורינו הרב ברלנד שליט”א, “עשיו צעק צעקה גדולה עד מאוד, יותר ממרדכי, יותר מכל הגלויות. אם בן אדם פוגם הוא צריך לצעוק וליילל בלי סוף, כי לעשיו ירדו שתי דמעות וכך נחרבו שני בתי המקדש. ואם לא הייתה יבשה הדמעה השלישית על הלחי של עשיו לא היה נשאר שריד ופליט משונאי ישראל, בגלל המחשבות הרעות, ההרהורים הרעים וכל שכן המעשים הרעים.”

“לכן יהיה נבנה הבית המקדש השלישי, וזה הוא העניין של רשב”י שראה את הבית השלישי, רבי שמעון הוא הבית השלישי. כשמגיעים למירון מגיעים לבית השלישי, בסוד י’ חכמה קדומה. ה- י’ של שם הוויה שרק רשב”י זכה בה.”
“הגבורה ירדה לקליפות, אדם רץ אחרי תאוות במקום שירוץ אחרי הקדושה. תקפוץ לאש כמו אברהם אבינו, כמו חננאל מישאל ועזריה, זה תיקון מידת הגבורה. לכן קין צריך לתקן את מידת הגבורה, שאדם הראשון אמר לקין, תתקן את מידת הגבורה, אתה גבורות, אתה ה’ חלקים גבורות ו- ה’ של חסד.”
המונים הקשיבו לשיעורו של הרב ברלנד שליט"א ששודר ברמקולים במתחם שובו בנים במירון
המונים הקשיבו לשיעורו של הרב ברלנד שליט"א ששודר ברמקולים במתחם שובו בנים במירון
“צריך להשתמש עם הגבורות בכדי לבקוע את המסכים ולא לנצח במלחמות. אבל קין קינא בהבל ולכן הפסיד את כל מידת הגבורה. אז החליט הבל שהוא יתקן את העולם, אבל ה’ אמר למשה שהוא למעשה נשמת רבי עקיבא והוא יחזור בדור של שמד ואז יסרקו את בשרו במסרקות ברזל. ורבי עקיבא שהיה בבור גילה את הסוד של שני השיני”ם של התפילין.”

מראות ההילולה הקדושה במירון – מתחם ברסלב שובו בנים

“כל אלא שנוסעים 7 שעות לרבי שמעון בר יוחאי, חצי מליון אנשים שנוסעים במסירות נפש עם כל התינוקות. זה כמו חנניה, מישאל ועזריה שקופצים לאש, שהאדם הזה מתחנן לקין, ‘בא תתקן את מידת הגבורה’. אבל קין היה מלא קנאה ולכן הביא את הפשתן שמחשיך את הקרקע במשך 7 שנים.”
“קין במקום לתקן את העולמות רק הגביר את מידת הגבורה, ולאדם הראשון הייתה קושיא נוראה, לא מספיק שאני חטאתי, עכשיו גם קין הגביר את החטא? הוא השתמש במידת הגבורה לקנאה, להרס וחורבן. אז ה’ גילה לאדם הראשון את מזמור שיר ליום השבת, שאין אדם יכול להשיג את המעלה של אלה שעלו על המוקד ומתו מות קדושים על קידוש השם. כמה מתו על קידוש השם והם שעלו עד אדם קדמון, שזה, ‘בפרח רשעים כמו עשב’.
“רשב”י כמו דוד זה לא אדם, זה אדם קדמון. כל מי שמגיע לרשב”י מקבל את הכח להחיות מתים.”

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

One comment

  1. זה פלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *