צור קשר עם הרב ברלנד
מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מברך מבקר בקבלת הקהל במלונית בו הוא שוהה

י' בניסן, יום המוכן לגאולת ישראל – פרטים חשובים אודות שחרורו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א

דברים חשובים רבים הקשורים ישירות בגאולת ישראל התרחשו בתאריך הכ"כ חשוב הזה – י' בניסן. ביום זה נעשה נס לאבותינו במצרים כשלקחו את תועבת מצרים לעיניהם ולא סקלו אותם. ביום הזה בני ישראל הפרישו כבשים עבור קרבן פסח במצרים. היה נס גדול, משום שהכבש היה אליל של המצרים ובני ישראל היו עדיין משועבדים שם, אך למרות זאת הם קיימו את מצוות בוראם בעז ותעצומות ובכך התגרו ישירות במצרים, משעבדתם. מאורע זה היה בפירוש התחלת גאולת ישראל.
ב- י' בניסן מתקיימת ההילולה החשובה של מרים הנביאה, אחות משה רבינו ע"ה. זהו יום שמוכן ומזומן לניסים מקדמת דנא.
י' בניסן – זה היום שיהושע בן נון, עליו נאמר, 'ופני יהושע כלבנה', בקע עבור עם ישראל את הירדן. על יום זה העידו חז"ל שהיו בו יותר ניסים מיום קריעת ים סוף. זהו היום בו נגאלו ישראל מ- 40 שנות ההליכה במדבר, כאשר נכנסו סוף סוף לארץ ישראל! מורינו הרב ברלנד שליט"א אמר לפני כמה ימים שיקראו היום את הפרקים ג' ו-ד' ביהושע, פרקים המדברים מהניסים הללו.
י' ניסן תקס"א – ביום זה חתם הצאר הרוסי על פקודת שחרורו של האדמו"ר הזקן, רבי שניאור זלמן מלאדי זצ"ל, בעל התניא ובעל השולחן הערון הרב ועימו נגאלו כלל החסידים. מאורע חשוב זה שהשפיע רבות על עתיד החסידות בפרט ועל עם ישראל בכלל אירע בסיום תקופת מאסרו השניה של ר' שניאור זלמן מלאדי, "האדמו"ר הזקן" של חב"ד.
תוך כדי כך אנו מתבשרים על אירוע חשוב מאין כמוהו עבור כל עם ישראל, כל מי שעוקב אחר האתר מבין שאירוע זה קשור ישירות לגאולת עם ישראל. אחרי תקופת גלות חסרת תקדים בהיקפה ובחומרתה, תקופה שכללה ישיבה של שנה שלימה מאחורי סורג ובריח במדינות שונות ובתנאים מחפירים, מודיע היום שירות בתי הסוהר (חמישי 6.4.2017, י' ניסן תשע"ז), כי מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ישוחרר היום ממאסר.
 אמש, לאחר שהתמוטט הרב ברלנד שליט"א בתאו הוא הובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. זאת לאחר ניתוחים קשים שעבר הרב שליט"א במסגרת מסירות הנפש הגדולה מאוד עבור גאולת עם ישראל.  מאז ההודעה על שחרורו נערכים ריקודים סוערים בכל מוקדי חסידות ברסלב בישראל ובעולם.
ברוך השם הגיע הזמן, "בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל". בעזה"י יהיה זה חג חירות אמיתי עבור רבבות אנשים שעבורם מהווה הרב ברלנד שליט"א כאב לכל דבר ועניין.
לאור הרדיפה הקשה שעבר מורינו הרב ברלנד שליט"א וכמו שאמרנו מספר פעמים בעבר, כעת התברר מעבר לכל ספק שהיה שווה לחתום על עסקת הטיעון מול הפרקליטות ובתי המשפט. היום גם התברר עובדתית שהרב ברלנד שליט"א עשה את הצעד הכי חכם כשהסכים להודות על דברים שלא עשה. משום שאם לא היה חותם על כך היה הרב שליט"א יושב מאותו הרגע עד תום ההליכים הרבה יותר זמן ממה שישב לאחר העסקה.
בהחלטת ועדת השחרורים נכתב בין היתר ששחרורו של הרב שליט"א יהיה בינתיים רק למלונית הסמוכה לבית החולים הדסה. ושמורינו הרב שליט"א אמור לשאת בכל ההוצאות הכרוכות בשהותו במלונית ובמימון צוות האבטחה. בהמשך (בעוד שבועיים לערך) אמור להתקיים דיון נוסף בו יתקבלו הקלות נוספות עבור מורינו הרב ברלנד שליט"א, עד לשחרורו הסופי בעז"ה.
"בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל" – החלטת הוועדה היתה ביום ה- 7 בחודש ה- 7 ובשנת 777 – הדברים נאמרו למורינו הרב ברלנד שליט"א שהגיב בחיוך.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *