צור קשר עם הרב ברלנד

חבורה ושיעור לבוגרי ישיבת 'חכמה ודעת' במעונו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

ביום רביעי ליל ח' אייר נכנסו אל מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בחורים רבים, כשבעים במספר, בוגרי בחורי 'ישיבת ברסלב חכמה ודעת', לחבורה ושיעור מיוחד בחיזוק בקודש פנימה.

עוד קודם כניסת הרב שליט"א הבחורים שרו שירי רגש במשך זמן רב, ואף יחד עם מורינו הרב שליט"א המשיכו מספר דקות נוספות בשירי רגש והתעוררות לעבודת ה'. לאחר מכן הרב שליט"א מסר שיעור לבחורים במשך כשעה. לפניכם תקציר מתוך השיעור שנמסר לבחורים.
את השיעור החל הרב שליט"א בעניין שאברהם אבינו התחתן עם הגר שהייתה הבת של נמרוד, והביא על כך מדרשים רבים. בהמשך עבר לדבר על מעלת הלומדים את הפרשה עם כל המדרשים, והמשיך לעניין אליעזר עבד אברהם שהלך לחפש שידוך ליצחק ומכל הקושיות שהיו לו על אברהם אבינו בעניין השידוך.
כמו כן בתוך כדי הדברים חיזק את הנסיעה על ציון הרשב"י בל"ג בעומר, למרות כל ההגבלות הקשות. לאחר מכן עבר לדבר על נדב ואביהוא, ומהסוד של 'מתי ימותו שני זקנים אלו' והמדרשים המובאים על כך. וכן דיבר על עשו שהתחתן עם מחלת רק בכדי שיצחק ימות מצער על כך, וכך יוכל להרוג את יעקב אחיו. בתוך כדי הדברים סיפר את נס ההצלה של הצדיק המלוב"ן רבי עמרם בן דיוואן זיע"א במערת המכפלה.
את השיעור סיים שוב בעניין נדב ואביהוא כשתוך כדי מחזק הוא שהבחורים יסעו לקברי צדיקים בזמניהם הפנוי במקום לבטל את הזמן במקומות אחרים שאין רוח חכמים נוחה מהם.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

אם לא נעיר לאחר האדם יגיע מעצמו לאמת – החיזוק היומי מהגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הסיקו את כבשן האש (בראשית רבה לח יג), כי אחרי שנמרוד אמר לאברהם שיִשְׁתַּחֲוֶה אליו, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *