צור קשר עם הרב ברלנד
הרב שלום צדוק שליט"א ראש היישובים עיי"ש ואריאל בשומרו
הרב שלום צדוק שליט"א ראש היישובים עיי"ש ואריאל בשומרו

האזינו: הרב שלום צדוק ראש היישובים עיי"ש ואריאל בשומרון בדיבורים חזקים על המפגש שלו עם מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרב שלום צדוק שליט"א ראש היישובים עיי"ש ואריאל בשומרון בראיון מחזק לאחר ביקורו אצל מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "הדין לגבי ברכת שהחיינו כשפוגשים אדם שלא ראינו אותו הרבה זמן מצריך שזה יהיה מעומק הלב ולא כלפי חוץ, לכן ברכתי ישר כשראיתי את הרב ברלנד. שמחתי לראות את הרב בכל הדרו, הופעתו, בכוחו ועוצמתו." פותח הרב צדוק שליט"א את דבריו.
"הרב דיבר דברי תורה והלהיב, התלהבתי ממנו. אמרתי לרב ברלנד שליט"א דברים ברורים, שלא צריך להיות מופתע ולא להתפעל מכל האויבים המוציאים עליו דיבות רעות. אמרתי, אתה לא הראשון שרודפים אותו, כבר היו דברים מעולם. חז"ל אומרים שדווקא במה שהגדול מצטיין, בזה מחפשים להפוך את הקערה על פיה ולהגיד שהוא בדיוק להפך."

      מפעל-הפורמטיםהרב-שלום-צדוק
"ראינו אצל משה רבינו שהתורה מעידה עליו, 'האיש משה עניו יותר מכל האדם אשר על פני האדמה', ובכל זאת העזו שונאיו לומר לו, 'וכל העדה כולם קדושים ומדוע תתנשאו על קהל ה'. ככה מדברים עם משה רבינו? ועוד שמשה רבינו היה הצנוע ביותר שפרש מכל ענייני העולם בכדי לדבר עם אלוקים חיים ובכל זאת הוציאו עליו לעז, 'והביטו אחרי משה'."
"לכן אמרתי לרב ברלנד, דווקא בגלל שאתה מצליח וכובש לבבות אחריך, רבבות הולכים אחריך בעצימת עיניים ואתה מצליח לקרבם לאביהם שבשמיים ולתורתנו הקדושה, זו הסיבה שהם רודפים אותך. אין לך מה לחשוש היה חזק ולך בדרך זאת, השם יצליח דרכך."
הרב שלום צדוק מוסר דרשה
הרב שלום צדוק מוסר דרשה
"הרב היה איתי בחדר בישיבת כפר חסידים 4 שנים, עד לחופה. הייתי באירוסיו וחופתו, הופיע שם גם האב בית דין של חיפה, הרב רוזנטל. הרב רוזנטל גמר עליהם את ההלל ואמר שצריך לשבח את משפחת ברלנד שיצאו ממנה שני תלמידי חכמים. אח"כ היללו אותו גדולי ישראל רבים, ביניהם הרב משורר שהיה אז אב בית דין בפ"ת."
"אני זוכר את עבודת השם יוצאת הדופן של הרב ברלנד שליט"א בישיבה, ההתמדה שלו הייתה לשם דבר. מבוקר היה משכים קום והלך בקדושה וטהרה לתפילה. מתפלל בדביקות עם הרמת קול ואח"כ לומד כל היום עד סוף הלילה, הוא היה האחרון שחוזר לחדר. וכך למחרת, חוזר על עצמו."
מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מברך מבקר בקבלת הקהל במלונית בו הוא שוהה
מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א מברך מבקר בקבלת הקהל במלונית בו הוא שוהה
"לא נראתה על הרב שום דאגה למרות כל מה שעבר, שמחת התורה מאירה את פניו. כולו שקוע בתורה, יש לו שולחן רחב מידות מלא בספרים והוא מקרין על כל מי שבא, תענוג לראות אותו. אמרתי לו שכל הייסורים שהוא עובר הם כפרה על עם ישראל, כל מי שרואים שיש לו הצלחה עם הציבור עושים הכל בכדי לטרפד הצלחתו."

דברי הרב שלום צדוק באדיבות קו ברסלב 02-800-8-800, מארה”ב 1-845-640-0007, מאירופה 4420-380-7-3333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *