צור קשר עם הרב ברלנד
מורינו הרב ברלנד שליט"א משמש כסנדק בברית של נינו
מורינו הרב ברלנד שליט"א משמש כסנדק בברית של נינו

גלריה מרגשת מהברית של הנין של הרב אליעזר ברלנד שליט"א ושיעור נדיר שהעביר הרב למקורבים מבת ים

השבוע נערך טקס ברית מילה לנינו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א במלונית בה שוהה הרב. אמנם הדרך עדיין אינה פרוצה לרבים, אך אחרי שבמשך זמן ארוך לא יכלו להתקיים אירועים עם הרב, הברית הזו הייתה יותר ממרגשת. כולנו אכן בצפייה לחזרת האירועים עם הרב שליט"א באופן מלא.
במהלך הברית הרב ברלנד שליט"א שימש כסנדק, כאשר בתמונות אפשר לראות את הרב מוסר שיעור במעמד האורחים כולם כשלידו יושב אחד מהתלמידים הוותיקים שלו, הרב שמואל שטרן שליט"א, ראש מוסדות נחלי נצח. אנו מביאים לפניכם גלריית תמונות ייחודית ומרגשת וכן שיעור נדיר מהשבוע החולף אותו העביר מורינו הרב ברלנד שליט"א למקורבים מבת ים.
מקשה מורינו הרב אליעזר ברלנד קושיה בשיעור, "איך זה שדבורה הנביאה שימשה כשופטת בזמן שפנחס היה חי, מה אין שופטים ודיינים אחרים בדורה?" ומתרץ מורינו הרב, "אליהו הנביא מעיד שאין שום חילוק והבדל בין איש לאישה וכמו שגבר יכול להיות שופט כך גם אישה."
      שיעור-למקורבים-מבת-ים-תחילת-איר-תשעז
"דבורה הנביאה הייתה מכינה פתילות מ- 6 בבוקר עד 6 בבוקר. לכן היא נקראה אשת לפידות, היא הייתה מכינה בלי סוף פתילות. בישיבה היו אלף תלמידים וכל אחד קיבל נר עבה שדלק מהבוקר עד הלילה, מ- 6 בערב עד 6 בבוקר. 'לא יכבה בלילה נרה', שהיא הייתה מתפללת כל הלילה שהנרות לא יכבו. ובאמת בזמנה של דבורה הנביאה שום נר לא כבה, כמו בזמנו של ר' חנינה בן דוסא שבזמנו אפילו החומץ בער. שיהיה חומץ, שיהיה יין, העיקר זה בוער, כי עם הלב בוער אז כל דבר בוער."
"בא גדעון, איש תמים שלא מדבר שקרים ואמר שהשם התגלה אליו, אומר הרמב"ם שצריך להאמין לו." האזינו לדבריו של מורינו הרב ברלנד שליט"א
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְהוֹדִיעַ שֶׁכָּל קֹוֶיךָ • יום שושן פורים בצילו של הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

יום שושן פורים זכינו לתפילת שחרית קריאת המגילה וקידוש פורים יחד עם הגה"צ רבי אליעזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *