צור קשר עם הרב ברלנד
ילד מותקף רק בגלל אהבתו לרב אליעזר ברלנד שליט"א
ילד מותקף רק בגלל אהבתו לרב אליעזר ברלנד שליט"א

מבהיל. עדות מזעזעת על תקיפת ילד שכל חטאו הוא אהבתו לרב אליעזר ברלנד שליט"א

איזה ביזיונות והשפלות צריך לעבור ילד רק בגלל שהוא אוחז (לדבריו) מהרב אליעזר ברלנד שליט"א?! אנו מביאים לפניכם שיחה קשה לשמיעה ובהחלט לא לרגשנים שבנינו. מדובר כאן בילד הבא ממשפחה חסידית והמתגורר בבית שמש שכל חטאו הוא אהבתו לרב הצדיק, הרב אליעזר ברלנד שליט"א.
כששומעים את עדותו הישירה והתמימה אי אפשר לא לתהות עד להיכן רודפי הרב שליט"א הגיעו, מה עם כל דמעות הילדים ומה עם הפצעים והצלקות שנשארים בלב?! "ב"ה, אני ילד המגיע ממשפחה שאוחזת מהרב ברלנד שליט"א ואני מתפלא מההתנהגות של פראי האדם הללו." כך הוא פותח את דבריו המגיעים עמוק מהלב. אמנם הקול נשמע שליו, אך ככל שמתעמקים בדבריו מתוודעים למסכת ההתעללויות הקשה אתם הוא מתמודד.
"אני גר ברמה א' בבית שמש במקום הקרוב לשכונת נחלת חן. באחד הימים רכבתי יחד עם חבר באופניים כשלפתע הגיע בן של אחד מרודפי הרב ברלנד שליט"א והתחיל לקרוא לי שבתאי, שבתאי, כשאיתו מתגודדים מולי עוד מאה ילדים מהאזור ומשתתפים במהומה. לא האמנתי, ההתנהגות שלהם הייתה ממש של פראי אדם, הם הלכו למטבח, מילאו כוסות מים רותחים מהקומקום והשליכו לעברי. הם תפסו מכל הבא ליד והעיפו לעברי."
      מפעל-הפורמטיםילד-שנרדף-בבית-שמש
"לא הבנתי מה מתרחש, ההתנהגות הייתה ממש לא נורמלית, זרקו עלינו בקבוקי מים, הרביצו לנו וצעקו עלינו. ברוב חוצפתם הם טוענים אחרי זה ששובו בנים אלימים!"
"באירוע אחר שהתרחש לפני מספר ימים זרקו פשקווילים (כתובות נאצה) נגד מורינו הרב ברלנד שליט"א. כמובן שלא יכולתי לסבול את ההשמצות כנגד הרב שליט"א ולכן התחלתי לאסוף את העלונים הללו. לפתע ראו אותי כמה מרודפי הרב ברלנד שליט"א ובהתנהגות פשוט מרושעת רץ לעברי אחד מהם. כמובן שנעצרתי בבהלה תוך שהוא צועק אליי ביידיש, 'אתה תקרע את הפשקוויל אני אקרע אותך'."
"הם לא הסתפקו בצעקות והתחילו להשליך לעברי אבנים ואשפה תוך שהם מבזים אותי מול כל הרחוב. מה עשיתי, לקחתי את עלוני השטנה הללו כי לא רציתי שתהיה שם מחלוקת? השם יציל אותם, בסוף הם יראו את האמת, הרי הם כבר יודעים את האמת ואני יודע זאת ממקור ראשון. פעם אחת דיברתי עם אחד המובילים מרודפי הרב שליט"א והוא הודה בפני שרוב מה שאומר זה שמנהיג את הרדיפה הוא שקר. ואני אומר ש- 100% מדבריו הם שקר, הם הודו בפני על זיופי קולות שהם עורכים ומפרסמים במרמה תוך שהם מתחזים לאחרים ואף לרב שליט"א." ונשאלת השאלה הרטורית – האם זהו הילד היחיד שעובר ייסורים שכאלה רק בגלל אהבתו אל הרב אליעזר ברלנד שליט"א"

היכנסו ל- ברסלב אמת ותבינו בעצמכם

מגיעות אלינו עדויות רבות על רדיפות מזעזעות וחסרות תקדים, אך כמו שכבר נוכחתם לראות, כהוראת מורינו הרב שליט"א אנו נמנעים מלהתייחס לאותם טועים ומטעים, מחרפי השם. הרב עצמו מחפש את הביזיונות (כדבריו) ומי אנו שנתערב בדרכו של הצדיק. אולם, ליבנו לא יכל להישאר אילם אל מול העדות הקשה הזו. לא יכולנו לשמוע את הקול התמים הזה ולעמוד מהצד. יהיה רצון שתפסק שפיכת הדמים הקשה הזו, אור הצדיק יתגלה והגאולה תגיע ברחמים גדולים לעם ישראל.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *