צור קשר עם הרב ברלנד
מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בתפילה עם צעירי הצאן
מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א בתפילה עם צעירי הצאן

כל האבדות אצל הצדיק – הרב ברלנד שליט"א מחזיר את האבדות לכל הפונים אליו

הצדיק חזר לעיר והסיפורים סביבו זורמים כמו נהר איתן ביום חורף גשום. רבינו הקדוש כותב שכל האבדות נמצאות אצל הצדיק, הנה שני סיפורים שהגיעו אלינו דרך חגי מחולון, טריים, מרעננים ומחזקים אודות הצדיק שמחזיר את האבדות לכל הבאים אליו.
"יש לי חבר בשם תומר הגר בשכונה שלי בחולון ושלא ראה את מורינו הרב ברלנד שליט"א הרבה שנים. כמובן שאם חזרתו של הרב שליט"א לירושלים הוא החל להגיע לתפילות עם הרב. הוא ביקש מהרב ברלנד שליט"א שיברך את אביו בעקבות החובות הגדולים שהוא נכנס אליהם והרב באופן מתמיהה נתן לו ברכות שילך איתם ויברך אנשים אחרים."
      מפעל-הפורמטיםשכח-ת.ז-2
"תומר הוא סטודנט והשבוע הוא איבד את תעודת הזהות שלו שבתוכה היו לו גם הרבה מסמכים חשובים. כתוצאה מזה הוא נלחץ ומיד יצא מפיו שאם הוא מוצא את ה- ת.ז יחד עם המסמכים הוא נותן לרב אלף שקל לפדיון. הישועה לא איחרה לבוא, תוך שעה שעתיים מתקשרים אליו חברים מהמכללה שמצאו את תעודת הזהות."
סיפור נוסף התרחש עם אלירן זוהר שגר בשכונת ג'סי כהן בחולון בהילולה של שמואל הנביא. אלירן הגיע לציון של שמואל הנביא בירושלים ואיבד שם את מפתחות הרכב. לילה, חושך, לא רואים כלום והוא אינו מוצא את המפתחות. מיד הוא קיבל על עצמו שאם הוא מוצא את המפתחות הוא מגיע לתפילת הנץ עם מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אחרי חמש דקות הביאו לו את המפתחות.
אשרינו שזכינו.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *