צור קשר עם הרב ברלנד
הרב שמעון בעדני שליט"א חבר מועצת החכמים במסירת שיעור בישיבת שובו בנים
הרב שמעון בעדני שליט"א חבר מועצת החכמים במסירת שיעור בישיבת שובו בנים

צפו במעמד המרגש: הרב שמעון בעדני שליט"א הגיע למסור שיעור בישיבת שובו בנים של הרב אליעזר ברלנד שליט"א תוך מסירות נפש – גלריית תמונות ותיעוד המעמד

היסטוריה. הרה"ג הרב שמעון בעדני שליט"א, ראש כולל תורה וחיים בבני ברק וחבר מועצת חכמי התורה הגיע לישיבת שובו בנים (ליל יום ה, ז' ניסן התשע"ז) של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ומסר שיחה מיוחדת. לפני השיעור דיבר הרב ברלנד שליט"א וביקש מכל הקהילה להגיע לשיעור תוך שהוא אומר, "אחרי פטירת הרב עובדיה יוסף זצ"ל הרב בעדני הוא גדול הדור. הוא יהיה גדול הדור עד שיבוא משיח צדקנו ולכן הוא מנשמת מרדכי הצדיק", המשיך ואמר מורינו הרב ברלנד שליט"א.
הרב שמעון בעדני בירידתו במדרגות ישיבת שובו בנים
הרב שמעון בעדני בירידתו במדרגות ישיבת שובו בנים
"טרחה לא פשוטה להגיע לישיבתכם שבתוך העיר העתיקה היה עבור הרב בעדני". נשאל הרב יעקב בן ניסן ע"י קו הסקופים.
"נכון, זה היה עבורו מסירות נפש, אבל הרב בעדני ממש התעקש למסור את השיחה בישיבתנו". ענה הרב בן ניסן. "הצענו לרב בעדני לערוך את השיחה בעידו הנביא שם הוא לא יצטרך להתאמץ כ"כ, אך כמו שאמרתי, הרב בעדני העדיף להגיע לישיבה בעיר העתיקה."
      מפעל-הפורמטיםהראיון-לביקור-מקו-הסקופים
"במשך כל אותם עשרות מדרגות שהוא טיפס בדרך לישיבה, במסירות נפש אדירה ובגילו המופלג, חזר הרב בעדני והדגיש שרצונו לחזק את קהילת שובו בנים. 'אחרי כל הרדיפות שהם עוברים חשוב לי לבוא ולהיות איתם', חזר ואמר."
הרב בעדני שליט"א מגיע לישיבת שובו בנים של הרב ברלנד שליט"א בעיר העתיקה
הרב בעדני שליט"א מגיע לישיבת שובו בנים של הרב ברלנד שליט"א בעיר העתיקה
"היכל הישיבה היה מלא עד אפס מקום במאות אברכים שהגיעו לכבודה של תורה, למרות שהשיחה הייתה אחרי זמן הסדר של הלימודים. השיחה התחילה בדברי תורה (כמו שאפשר לשמוע בסרטון שלמטה), כאשר הרב בעדני הרחיב על כך שאנו נמצאים כרגע בסוף הגלות. 'רואים בבירור את הרדיפות שעם ישראל עובר', אמר הרב בעדני תוך שהוא מדגיש את הרדיפות שקהילת שובו בנים עוברת."
"'תתחזקו כולם וקבלו על עצמכם קבלות טובות לטובת הרב שלכם (הרב ברלנד שליט"א)', חזר ואמר הרב בעדני בשיחתו. ואז גילה לכל הנוכחים, 'כמה פעמים הגיעו אלי רודפי הרב ברלנד וניסו לשגע אותי שאפנה כנגד הרב ברלנד שליט"א, אך עניתי בתוקף שאני לא מוכן לקבל לשון הרע. אתם לא נוהגים ע"פ דין תורה, ככה זה לא הדרך, הרב ברלנד הוא אדם גדול מאוד ויש דרך להתנהג ולהפנות את הטענות', אמרתי להם."
הרב בעדני שליט"א מוסר את שיעורו הקדוש בישיבת שובו בנים בעיר העתיקה
הרב בעדני שליט"א מוסר את שיעורו הקדוש בישיבת שובו בנים בעיר העתיקה
 " 'תדעו שאין לכם להתבלבל משום דבר שהרודפים אומרים, כל דבריהם זה הבל ושטויות, תחזיקו מעמד ותתחזקו'.  אח"כ הרב בעדני ביקש מהציבור להגיד איתו כמה פרקי תהלים להצלחת וישועת הרב ברלנד ובירך אותנו שנזכה שהרב יחזור במהרה להנהיג את הקהילה ולעשות עוד תלמידים ובעלי תשובה. לבסוף עשה הרב בעדני 'מי שברך' לרב ברלנד שליט"א."
"חשוב לציין שכל האירוע היה מיוזמתו של הרב בעדני שליט"א שפנה אל אברך מהקהילה שיבקר אותו ואמר לו שהוא רוצה להגיע לשובו בנים.

התיעוד המלא של ביקורו של הרה"ג הרב שמעון בעדני שליט"א בישיבת שובו בנים בעיר העתיקה בנשיאותו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

קליפ קצר המסכם את ביקורו ושיחתו של הרב שמעון בעדני שליט"א בהיכל ישיבת שובו בנים בנשיאות הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

גלריית תמונות מקיפה מביקורו המרגש של הרה"ג הרב שמעון בעדני בישיבת שובו בנים של הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *