צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א סנדק בברית המילה

עדות ממקור ראשון – אבי הבן מספר איך ברכתו של הרב ברלנד שליט"א התקיימה במלואה

לפני מספר ימים הבאנו את סיפורו של כפיר ברכה אודות ההבטחה של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א לבן זכר. אז, היה זה חברו נחמן (ברוך) שגיב שיחי' שהעביר אלינו את הסיפור המרגש, כאשר הוא חותם את דבריו במשפט, "בעז”ה מורינו הרב ברלנד שליט”א גם יהיה הסנדק בברית של הוולד וכולנו יחד נהיה איתו – כשגם אתם תבואו לתפילה".
היום, שעות ספורות אחרי שנערכה הברית קודש במשכנו הקדוש של מורינו הרב ברלנד שליט"א אנו שמחים להביא לפניכם את דבריו של אבי השמחה.
נחמן (ברוך) שגיב בברית אצל מורינו הרב ברלנד שליט"א
נחמן (ברוך) שגיב בברית אצל מורינו הרב ברלנד שליט"א
"אנחנו נשואים יותר מעשר שנים ובמשך כל הזמן הזה רצינו שיולד לנו בן זכר. אמנם נולדו לנו שלוש בנות, אך מאז שהתחתנתי חיכיתי לרגע שיהיה לי בן. והנה, בזמן שמורינו הרב ברלנד שליט"א היה בגלות בהולנד נסעו אליו חברנו פנחס ונחמן שגיב, אנו כמובן קפצנו על כך כמוצאים שלל רב. מיד ביקשנו מהם, אני וחברי אהרון שאין לו ילדים בכלל, שיזכירו אותנו לברכה אצל הרב שליט"א."

      מפעל-הפורמטיםהברית-של-הבן-זכר

 "כל החברים נמצאו ליד הטלפון בכולל חצות כאשר חברי פנחס התקשר אלינו מהולנד כשהרב נמצא לידו. וכשהרב הגיע לברך אותי הוא אמר במילים הללו, 'בן זכר ב- י' בסיון'. אני נכנסתי כמה דקות אחרי שהסתיימה השיחה והחברים עדכנו אותי לגבי תוכנה. מיד האמנתי בלבי בדבריו של הרב ברלנד שליט"א. נכון שלא ידעתי איך בדיוק יסתדרו הדברים, אבל כן ידעתי שמשהו יקרה כתוצאה מברכת הצדיק."
"יום י' בסיון הגיע ולשמחתנו ברכת הצדיק התקיימה במלואה, בן זכר נולד לנו. יתרה מזאת, בכל שלושת הלידות הקודמות אשתי ילדה בשבוע ה- 40, ואם בלידה הזו זה היה קורה גם כן אז אשתי הייתה יולדת לפני שבועיים. והנה מגיע השבוע ה- 40 וכלום, עוברים שבועיים נוספים ופתאום מרגישה אשתי צורך ללדת."
"כשסיפרו למורינו הרב ברלנד שליט"א איך ברכתו התקיימה במלואה הוא ענה, 'וואו, איזה ניסים השם עושה. זכינו, איזה רב יש לנו, כולו פשיטות ותמימות.

הראיון של כפיר ברכה שיחי' באדיבות קו ברסלב העולמי 02-800-8-800

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *