צור קשר עם הרב ברלנד
הרב שמעון בעדני שליט"א בגינוי רודפי הרב אליעזר ברלנד שליט"א
הרב שמעון בעדני שליט"א בגינוי רודפי הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרב שמעון בעדני שליט"א בגינוי חריף כנגד רודפי הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הרה"ג הרב שמעון בעדני שליט"א ראש כולל תורה וחיים בבני ברק וחבר מועצת חכמי התורה, בהתבטאות חריפה כנגד רודפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "צריכים להגיד לכל האנשים המלעיזים שזאת רשעות, אסור לדבר. לדבר מותר רק בבית דין, וכי כל אחד יכול ללכת לדבר?"
"זה לשון הרע גמור, איסור דאורייתא, הוצאת שם רע, וכי כל אחד יחליט על השני אם הוא בסדר או לא בסדר?" תמה הרב בעדני שליט"א. "זה רשעות, אסור, מי שעושה דבר כזה ייתן את הדין על כך. כל מי שמפרסם דברים על הרב ברלנד עובר איסור גמור וממש יורש גיהינום, וכי מותר סתם ככה באוויר להגיד לשון הרע על תלמיד חכם?"
"אם אתה יודע משהו לך לבית דין." ובוודאי שהם לא יודעים כלום, משום שאם היו להם טענות מוצקות כבר מזמן היו הולכים לבית דין. יתרה מזאת, אנשי הרב ברלנד שליט"א הזמינו אותם מספר פעמים ללבן את הטענות בבית דין והם רק התחמקו, כמו שהעיד הרב עופר ארז שליט"א ועוד רבים אחרים.

דברי הרב בעדני שליט"א אינם חדשים, הטענות כנגד רדיפת החינם חסרת כל המעצורים גונתה כבר רבות ע"י גדולי ישראל. אלה תהו איך אנשים שחובשים על ראשם כיפה מעזים להתנהג כאחרוני העם, בריונים חסרי מעצורים. לה' הפטרונים.
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

עלוני שובו בנים לפרשת תזריע לקריאה ולהורדה

לפניכם מקבץ עלוני קהילת שובו בנים לפרשת תזריע התשפ"ד: עלון שביבי אור לפרשת תזריע שיעוריו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *