צור קשר עם הרב ברלנד
הרב ברלנד הרב קעניג
הרב אלעזר קעניג בביתו של הרב אליעזר ברלנד באומן תשס"ט

הודעה דרמטית של הרב קניג שליט"א מצפת – הכניסו את חתימתי כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כנגד רצוני

הרב אלעזר מרדכי קניג שליט"א, מנהיג קהילות ברסלב בצפת ובחו"ל ומחשובי רבני ברסלב בהודעה דרמטית.

      01-53_OUT_025875777 - call_08

הרב שמואל חורובינסקי מקרית ספר, העורך של סדרת הספרים הקדושים 'להבות אש' וחתנו של הרה"ח הרב משה מרדכי קארפ שליט"א מקרית ספר, הגיע לביקור אצל הרב קניג שליט"א בצפת. בשיחה אישית שערך עימו שאל אותו הרב שמואל לסיבה בגינה, כביכול, צירף את חתימתו למכתב כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הנה תשובתו הדרמטית של הרב קניג שליט"א.

הרב אלעזר מרדכי קניג שליט"א: "ברור לכולם שמעולם לא דיברתי, לא התבטאתי ולא חתמתי על שום דבר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ולא כנגד קהילתו, 'שובו בנים'. חו"ש, אין לי שום דבר כנגדם", חזר הרב קניג והדגיש, "כולם יודעים את זה".

עוד הוסיף הרב קניג שליט"א: "מעולם לא חתמתי על שום דבר כנגד הרב ברלנד שליט"א וקהילתו". כל מה שחתמתי היה על הפגיעה בגיסי, הרב קרמר (כמו שגינו ראשונים הרב ברלנד שליט"א ורבני 'שובו בנים')."

"כולם יודעים שכל מה שחתמתי היה רק על זה", חזר הרב קניג והדגיש. והוסיף: "כל אחד מוזמן באופן אישי לבוא אליי ואני אחזק אותו והוא ישמע את הדברים מפורשות – להישאר עם הרב ברלנד שליט"א, להיות חזקים בקהילה ולא לחשוש משום דבר. הרי כל דברי השקר שכתבו יעלמו תוך כמה ימים, לכן אין לחשוש לכל דברי השקר שמסלפים (רודפי הרב ברלנד שליט"א)."
"אני מבקש לפרסם את דברי ברבים", אמר הרב קניג שליט"א. "אני בעצמי לא רוצה להביע את הדברים בפומבי או להוציא חתימה יותר ברורה משום שיפעילו עליי טרור ולחצים גדולים והדבר יגרור מחלוקת הרבה הרבה יותר גדולה.

עד כאן דברי הרב אלעזר קניג שליט"א מצפת כמו שנמסרו לרב שמואל חורובינסקי בכדי שיפרסמם ושודרו בקו ברסלב העולמי  (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333).

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *