צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: עדות מצמררת מהנסיעה להגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

הגיעה אלינו עדות מצמררת אודות מעשיו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בימי שהותו בהולנד, הנה מקצתם.

"בטרמינל חיפשנו להצטרף לחסידי ברסלב בכדי לא לנסוע לבד", מתחיל ישראל מאיר בסיפור נסיעתו להולנד. "במקום זה מצאנו זוג לא שומר מצוות שגם נסע לרב שליט"א. דיברתי עם הבחור שסיפר לי שהם חיים יחד כבר 17 שנה שלא בהיתר (לא נשואים) ואין סיכוי בעולם שיתחתנו,  משום שמשפחתה מתנגדת ויש בכוחם להרע. הוא שמע על הרב שליט"א, יצר עימו קשר והרב שליט"א הזמין אותו אליו להולנד".

"להפתעתנו, אף שאמר שאין סיכוי שהם יתחתנו, באותו הלילה הרב שליט"א כבר חיתן אותם. במהלך השבע ברכות סיפר לי החתן שהוא היה בהלם מפגישתו עם הרב שליט"א. מתברר שהרב שליט"א אמר לו להחליף את שם משפחתו מכהן, כיוון שהוא לא כהן. 'אם אתה לא מאמין לי תשאל את אבא שלך', ענה לו הרב שליט"א".

"התברר שאביו הכהן התחתן עם גרושה ולכן מעמדו הוא של חלל ואין המשך לכהונה. בנוסף הרב שליט"א אמר לו, 'עוד שעתיים אתה מתחתן פה'. האישה נבהלה מכך, אך הרב שליט"א הדריך אותו איך לדבר אל ליבה".

אנחנו רוצים להוסיף לגבי כל מיני רינונים ודיבורים לא מבוססים שיצאו על-כך שהרב שליט"א חיתן זוגות בחו"ל. כל בר-דעת רואה שמעשיו של הרב שליט"א הם מדודים ומכוונים כחוט הסערה. הרב שליט"א דואג פה לזוגות שכמעט בשום ציור אחר לא היו מתחתנים וע"י זה מכניסם תחת כנפי השכינה. ברוך השם שהדברים הללו מתפרסמים ומגיעים היישר ממקורם.

      ישראל-מאיר-2
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *