צור קשר עם הרב ברלנד

האזינו: הרב בשיא האושר עכשיו – דברי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א למולד חודש תמוז

חודש תמוז מגיע ועימו המטען הגדול שהוא נושא איתו. מאורעות רבים פקדו את עם ישראל בחודש הזה, ואחרים וטובים עתידים בעז"ה להגיע בו. 'שובו בנים אינטרנשיונל' שמחה להביא לכם שני שיעורים חדשים שנמסרו מפי מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ב- כ' סיון אודות מולד חודש תמוז ומחלוקת קרח לדורותיה. הרב שליט"א מחדש בה דברים שלא שמעתם אוזן, אסור לפספס.
      מפעל-הפורמטיםשיעור-של-הרב-מהכלא-פר-קרח1

"חודש תמוז הוא חודש מתן תורה, לכן מתן תורה גימטריה שולחן השבת, כל שולחן שבת הוא כמו מתן תורה. בשולחן שבת יורדים כל החידושים של מתן תורה, לכן צריך לשמוע כל שנייה קולות וברקים בשולחן השבת. אסור להפסיק ללמוד ולהתפלל בשבת, צריך לגמור ביום אחד 10 פעמים את ספר התהלים ואסור לישון."

"כל איש ואיש, ילד וילדה צריכים לגמור ספר תהלים כל יום עד שהרב ישתחרר. צריך להתפלל ולבקש שהרב יצא לגמרי, כי זאת עלילת דרייפוס. שבכדי להציל את כבוד צרפת זייפו המון דברים, אע"פ שזה הביא להתאבדות של אנשים חפים מפשע (שרקחו כנגדם עלילת שווא), כך גם נגד הרב."

"הרב שמח, הוא בשיא האושר כעת, נותנים לאדם יהלומים שלא ניתנו מבריאת העולם, כל לילה מתחדשים לי פה כאלה חידושים. אני בכלל לא רוצה לצאת מפה, התפללתי שהדיון בשבוע שעבר לא יצליח. אנשים רוצים לראות את הרב, בסדר זה גם חשוב, אבל הרב הוא אגואיסט הוא דבר ראשון דואג לעצמו. גם משה רבינו היה אגואיסט כמו שכתוב בחיי מוהר"ן (מחלוקת), ע"י הצדיק באלפית שנייה נבלעות כל העבירות של כל העולם. לכן, כשמתקרבים לצדיק צריך לדעת שהוא מוביל אותי, אני לא עושה כלום, אפילו תפילה אני לא יכול להתפלל, אני לא יכול לקום בבוקר – כל מה שאני עושה זה בזכות הצדיק. קרח אמר: "כי כל-העדה כולם קדושים" (במדבר טז) אמר להם: "כל העדה כולם קדושים וכולם שמעו בסיני, אנכי ה' אלהיך ומדוע תתנשאו על קהל ה'", מה זה אנכי? "משה ידבר, והאלוהים יעננו בקול", הכל היה בזכות משה. אומר בעל הטורים: "מי ומי ההולכים", גימט' יהושוע וכלב."

"עכשיו זה הרגע של הגאולה, צריכים להיות ערים כל הלילה. כולם ילמדו תורה רעז' בליקוטי מוהר"ן ויראו שע"י המחלוקת אדם יכול לזכות ליהלומים. המולד של חודש תמוז ומערת האבות בחברון זה דבר אחד. וכלב בן יפונה שהגיע למערת המכפלה התגלה לו שמשה רבינו הוא הצדיק והוא נצח נצחים, שמשה זה אלוקות ממש. צריך לדעת שהצדיק זה אלוקות ממש שיורדת למטה עד לכאן. הצדיק והמולד של חודש תמוז זה דבר אחד."

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *