(מיין וויב איז אוועק פון שטוב) מה היא הלכה מהבית מה היא הלכה להורים שלה? (הלכה לדירה לבד) אז אני ידבר איתה אני יחזיר אותה תקנה לה פיצה פיצה או גלידה למי יש חמישים שקל קונים לאשה גלידה היא חוזרת באמת תלך אליה הביתה תדפוק בדלת ותגיד הבאתי לך גלידה והיא — אתה חסיד רבארלעך? (לא ברסלב ברסלב) קצת מקורב לרבארלעך אז בעזרת ה' אז אשה צריכה כל יום גלידה ופיצה ופלאפל פעם קונה לה פלאפל פעם אשה צריך לשבת איתה שעתיים כל יום דו דארפסט זיצען מיט איהר צווי שעה יעדער טאג צווי שעה בנחת תגיד איתה דברי תורה להגיד קצת מענייני דיומא שעוד מעט יהיה הושענא רבא (אהה היא לא רוצה לדבר איתי אפילו בדברי תורה) אבל מה היא היא העלבת אותה פעם אמרת לה את אין לך שכל את טיפשה או מה (— נפשי וריגשי) אין לך שיעורים מה בתומר דבורה אז למה זה לא הצליח (היא התרגזה איזה פעם) היא לא היא (— אפילו בטלפון היא כבר ברחה יותר משנה אבל היא דיברה בטלפון) עם מישהו עם מישהו אחר עם מי? (עכשיו היא אם אני מרים לטלפון היא מנתקת) היא לא עונה אז למדתם תומר דבורה אז זה היה צריך להיות זה הקשר הכי טוב גם אני למדתי עם אשתי תומר דבורה גם אתה תלמד כל אחד — היום — (הרב יכול לדבר איתה בטלפון שהיא תחזור?) תלך תדפוק לה בבית אתה יודע איפה הדירה שלה באיזה רחוב בירושלים כן (אני יודע כן אבל היא לא תרצה אותי היא סוגרת את —) אז מה לא רחצת לה כלים לא עשית ספונג'ה אשה רוצה שירחצו לה כלים פעם בשבוע לרחוץ כלים גם יחזקאל רוחץ פעם בשבוע כלים (היא לא מכניסה אותי לבית) אז צריך פה אדם שלישי אדם שלישי שיכנס צריכים אצלנו יש אחד מאיר מלכה מאיר מלכה ואשתו שולמית הם עושים שלום בית הולכים מדברים עם האשה לדבר ככה מה מה היא רוצה לשטוף כלים אני לרחוץ כלים היא רוצה לעשות ספונג'ה אני יעשה ספונג'ה מה האשה כבר מבקשת שוקולד תביא לה שוקולד אשה אין לה הרבה דרישות רק היא רוצה שהבעל טיפה יעזור לה כמה ילדים יש לך חמישה ילדים? (עשר ילדים) עשר?! וואי איך הם — (—) לא זה עשר מדורי גיהינום בן כמה הגדול שלוש עשרה? חמש עשרה? (הגדול כבר נשוי) כבר נשוי? אז הוא יכול לעזור טיפה אז אולי הילד הגדול ייכנס לסיפור (הרב יכול לדבר איתה בטלפון?) אני לא אין בעיה אז תתן לי את המספר היא עכשיו תענה לי עכשיו חמש וחצי אחרי התפילה אני ידבר איתה אחרי התפילה אני ישאל אותה מה היא רוצה בדיוק מה אתה אומר שלא אמרת לה מילה מעליבה לא אמרת לה איזה מילה טיפשה אין לך שכל או משהו (יש לה הרבה דמיונות היא בנתה בתים על בתים) מה היא רוצה שתהיה ראש ישיבה שתהיה אדמו"ר שתהיה רב'ה מה מה היא רואה שאתה לא מתקדם מה הרצון שלה אתה אתה יכול לקחת עשרה תלמידים ותלמד איתם כמו שלמדת תומר דבורה אז תקח עשרה תלמידים תלמד איתם תומר דבורה מסילת ישרים אולי היא רוצה שתגיד שיעור שתהיה יותר פעיל (צריך להגיד לה שהכל דמיונות) אני ידבר איתה אני יגיד לה שמה שהיא תרצה היא תקבל אם היא רוצה שאתה תהיה רב'ה שתהיה מגיד שיעור תהיה מגיד שיעור תגיד שיעור בברכות תגיד שיעור בכתובות מה הבעיה בכתובות בתולה נשאת ליום הרביעי שלמה יום רביעי ולמה לא יום ראשון למה לא יום שני אנשים לא אכלו סעודה שלשה ימים אלא יום רביעי שיהיה לו ימים ראשון שני שלישי להת— לסעודה גידענק כתובות עד זה דברים פשוטים ואת השבע ברכות מלמדים אתה יכול גם עם האשה ללמוד גמרא ללמוד גמרא זה יותר מעניין מאשר תומר דבורה אנחנו (4.00)
—-
לומדים גמרא עם האשה את הסיפור את ההלכות כתובות שבע דפים ראשונים זה מדבר על השבע ברכות איך עושים עושים עשרה בועז נתן לה למה יום רביעי למה לא יום ראשון כי בתי דינים יושבים ביום חמישי וביום שני אז למה דווקא יום רביעי כי כתוב במי שקורא את המשנה בתולה ליום רביעי נמחלים כל העוונות — דוד המלך כשהגיע למשנה בתולה נשאת ליום הרביעי אמר ה' וְסָר עֲווֹנְךָ וְחַטָּאתְךָ תְּכֻפָּר (ישעיה ו' ז') אז אפשר ללמוד את הגמרא גם כן זה היום אפשר ללמוד הכל גמרא זוהר יש זוהר על אליהו הנביא דבורה הנביאה שאליהו הנביא אומר למה דבורה החזירה בתשובה ואני לא מחזיר בתשובה אני מוריד אש מהשמים ועובדים עבודה זרה צועקים ה' הוא האלקים ה' הוא האלקים — צעק ה' הוא האלקים והולכים לעבוד עבודה זרה דבורה באמת הפסיקו כל העם עשו תשובה והלכו מיד להילחם עם סיסרא — אפשר לנצח אם עושים תשובה באמת אז אפשר לנצח את סיסרא גם כן את כולם אפשר לנצח אז הזוהר אומר בק"צ שאת אליהו כתוב וַיֵּשֶׁב תַּחַת רוֹתֶּם (מלכים א' י"ט ד') ואצל דבורה [וְהִיא יוֹשֶׁבֶת] תַּחַת [הַ]תֹּמֶר (שופטים ד' ה') תומר ורותם זה אותם אותיות שאליהו שואל למה דבורה החזירה בתשובה ואני לא אפילו שהוא צם ארבעים יום וארבעים לילה אבל לא עשו תשובה הוא עשה תשובה אבל לא אחרים אז הוא שואל למה דבורה זכתה דבורה רק אשה למה היא זכתה כי היא הלכה בתמימות היא היתה עושה נרות הנרות של דבורה לא כבו אף פעם די ליכט'ן פון דבורה קיין מאל נישט גיווערן פארלאשין קיין מאל נישט גיווערן פארלאשין איך זה דלק אם זה היה נכבה אז אי אפשר ללמוד תורה אין חשמל כל אחד מקבל נר יושב משמונה בערב עד שמונה בבוקר אם הנר כובה הוא הולך הביתה לישון אין לו מה לעשות לא כל אחד יכול ללמוד לאור הירח ואם אין ירח אז אי אפשר ללמוד אז דבורה היתה מתפללת שהנר שלה לא יכבה לעולם מה שהיא מדליקה שזה ידלק כל ה24 שעות — דבורה ואז יצאו למלחמה וכתוב בזוהר בי"ט ע"ב — ששירת דבורה יותר גבוה משירת משה מאז ישיר כי אז לא היה שום דבר מָגֵן אִם יֵרָאֶה וָרֹמַח (שופטים ה' ח') לא היה לא מגן ולא רומח אצל משה הלכו עם ענני כבוד גם כשהיה קריעת ים סוף היה ענני כבוד הם זרקו עליהם אבני בליסטראות וענני הכבוד זרקו את זה בחזרה עליהם מה שהם ירו על היהודים חזר עליהם אבל אצל דבורה לא היה כלום לא היה ענני כבוד ולא היה כלום והלכו למלחמה זבולון כתוב [מִ]זְבוּלוּן [יוֹצְאֵי צָבָא עוֹרְכֵי מִלְחָמָה בְּכָל כְּלֵי מִלְחָמָה] חֲמִשִּׁים אֶלֶף וְלַעֲדֹר בְּלֹא לֵב וָלֵב (דברי הימים א' י"ב ל"ד) זבולון הולכים בלא לב בלא ראש יהושע כתוב היה בלי ראש יהושע בלי ראש וזבולון בלי לב אדם צריך להיוולד בלי לב וללכת אחרי הצדיק מה שהצדיק אומר לו מה שהצדיק אומר לו הוא צריך ללכת ולעשות אז לשבת עם האשה להסביר לה מה זה זבולון מה זה דבורה הנביאה היה דבורה היה אסתר המלכה היה יעל יעל ידעה שכאן נמצאת הנשמה של רבי עקיבא היא ידעה את זה היא לא סתם דקרה אותו כאן מָחֲקָה רֹאשׁוֹ (שופטים ה' כ"ו) מחקה לו את כל הראש מחקה לו — של רבי עקיבא כי לכל אחד יש נשמה של צדיק גם לרשע הכי גדול לסיסרא היה לו רבי עקיבא בעוג מלך הבשן היה שמעון בן נתנאל חמישה תלמידים לרבי יוחנן בן זכאי אחד זה שמעון בן נתנאל אומר שכן טוב (אבות—) אז שמעון בן נתנאל זה היה בקרסול בקרסול אז משה קפץ עשר אמות והיה לו גרזן עשר אמות וככה הוא נתן מכה בקרסול — אז בקרסול היה הנשמה של שמעון בן נתנאל אז כל רשע יש לו איזה ניצוץ אבל צריך להחזיר אותו בתשובה אם סיסרא היה זוכה היה עושה תשובה מִן שָׁמַיִם נִלְחָמוּ הַכּוֹכָבִים מִמְּסִלּוֹתָם נִלְחֲמוּ [עִם סִיסְרָא] (שופטים ה' כ') פעמיים המן מן שמים נלחמו הכוכבים ממסילותם זה נ' ה' מ' הכוכבים ממסילותם נלחמו זה ה' המן בדיוק ה' מ' נ' אז סיסרא היה פעמיים המן ודבורה נצחה אותו בהתחלה כתוב קֶשֶׁת גִבֹּרִים חַתִּים (שמואל א' ב' ד') עכשיו — קראנו עכשיו בהפטרה אז זה יישאר לנו עד סוף הדורות כי קשת גבורים חתים זה היוונים הרשעים וְנִכְשָׁלִים אָזְרוּ חָיִל (שם) זה החשמונאים הכהנים שמְחַץ מָתְנַיִם קָמָיו (דברים —) עכשיו בוזאת הברכה מחץ מתניים קמיו זה החשמונאים הם היו שתיים עשרה אנחנו יודעים על חמש הם היו שתיים עשרה יש עוד כמה אחים אז שתיים עשרה אחים נצחו את כל הרבבות באו מאות אלפים שתים עשרה אחים כולם עזבו אותם ראו רבבות כולם נשארו לבד רק האחים עם עוד כמה ומיד צעקו אָנָּא ה' הוֹשִׁיעָה נָא אָנָּא ה' הַצְלִיחָה נָא כולם מתו ובאו פילים ודרסו אותם הפילים הפכו אותם דרסו אותם הפילים זרקו אותם דרסו אותם הם באו הפילים זה כמו טנקים אז זה התהפך עליהם אז עכשיו כל זה ראתה חנה אז וּשְׂבֵעִים בַּלֶּחֶם (שמואל א' ב' ה') זה שבעים בני המן שהם אומר התרגום שהם הלכו למרדכי לבקש סליחה התרגום במגילת אסתר (מה שהרב ביקש שיגידו הובא בעלון כבבת שמרם בזמנו — בני המן פרכין ידיהון וכו') אומר וּמָרְדְּכַי יָצָא [מִלִּפְנֵי הַמֶּלֶךְ] בִּלְבוּשׁ מַלְכוּת תְּכֵלֶת וָחוּר (אסתר ח' ט"ו) חור כי הוא היה לו נשמה של חוּר נשמה של מרים — ניסים אז באו כל בני המן לבקש סליחה עם זרש ביחד למה היינו כאלה רשעים למה רצינו לתלות אותך תסלח לנו היה לנו אבא רשע אבא טיפש הוא פיתה אותנו אנחנו — עשו תשובה כי הם באו לבקש סליחה אז כל זה צריכים ללמוד לשבת עם האשה לעשות לה קצת מעניין קצת קצת מתח קצת שזה יהיה קצת מעניין הלימוד את המדרשים להביא והכל על כל זה יש מדרשים על כל דבר על כל זה יש מיליארד מדרשים מיליון מדרשים על כל דבר ובכל פעם יש אסתר פעם יש דבורה פעם יש יעל ובכל דבר יש נשים צדקניות שהיו עוד מעט יש שובבי"ם בשמות הנשים צדקניות כולם התגרשו כל הגברים היום מחפשים להתגרש אז הנשים לא רצו להתגרש אז הם גידלו ילדים הגברים לא רצו ולכן כתוב שהמראות חביבות מהכל כי זה לא מראות זה דמעות כל אשה ידעה שעוד תשע חודשים זורקים את הילד ליאור אז היא רק היתה בוכה כל היום לא היה לה שום הנאה כלום רק בכיות הכיור זה הדמעות של האמהות הכיור כל מה שהם היו בוכות במשך שמונים ושלש שנה שמונים ושלש שנה היתה הגזרה של כָּל הַבֵּן הַיִּלּוֹד הַיְאוֹרָה תַּשְׁלִיכוּהוּ (שמות א' כ"ב) אפילו אחרי שמשה נולד המשיכה הגזרה ולא אמרו הם חיות כתוב שהיא המשיכה מעתיק צריכים להמשיך חיות מעתיקא קדישא כל הענין שהאדם ממשיך חיות מעתיק מהעתיק וַתְּחַיֶּיןָ אומר רש"י וַתְּחַיֶּיןָ אֶת הַיְלָדִים (שם שם י"ז) מנוקבא דפרדשקא נוקבא דפרדשקא זה החוטם האף שמזה באו מצד ימין רוח של תחיית המתים ופה זה רוח של משיח אז מראש שיהיה תחיית המתים כי שום ילד לא נולד עם מום כל ילד לא קרה שילד יוולד עם מום שלא יגידו שהם עשו את המום אז והילדים האלה אלה קיבלו את מתן תורה הם התפללו שהם יקבלו את התורה אז הילדים שמרים ויוכבד יִלדו הם קיבלו את התורה הקדושה אז עכשיו אנחנו במתן תורה רואים את ה' פנים בפנים הרגע הזה אנחנו במתן תורה אז עכשיו ביום כיפור קיבלנו את הלוחות שניות אנחנו — אחרי יום כיפור זה הוד מוצאי יום כיפור זה הוד חסד שבהוד אתמול זה היה חסד שבנצח היום חסד שבתפארת היום י"ג היום בלילה זה י"ד זה יהיה חסד שבגבורה ובסוכות זה חסד שבחסד שזה חסד שבחסד פנימי עם חסד שבחסד מקיף מקיף זה הסוכה מחר בלילה כבר נכנסים לתוך הסוכה אומרים שהחיינו סוכת שלום אז צריך לשבת עם האשה לספר לה סיפורים אני אומר להם כל יום שעתיים (12.10)
(אבל היא מנתקת את הטלפון) אז אני ידבר איתה אם לא אני ישלח לה מישהו הבן הגדול לא יכול לדבר איתה היא לא תשמע (הוא כבר ניסה לדבר) לא לא הלך אז אני ינסה תבוא אחרי הצהריים אני יצלצל אליה עכשיו זה כבר 6 בבוקר היא כבר קמה בטח מתי היא קמה להתפלל מתי היא מתפללת בבקר שבע היא מקפידה על תפילה בשחרית (אני חושב שכן) אז היא קמה בטח אז עכשיו נתחיל (צריך להגיד לה שמעשים כאלו יכול להפסיד את כל זכות) לא הילדים יהיו חילונים מה אם היא עושה ככה הילדים יהיו חילונים אם האמא בורחת אז אני הכל יסביר לה אני מייד אחרי התפילה בשמונה התפילה נגמרת בשמונה עוד שעתיים אז מייד בשמונה אנחנו נתקשר אליה מייד תבוא בשמונה כן תבוא בשמונה שבדיוק נראה מה אפשר לעשות בשמונה בדיוק –
(13.23) (מה ההבדל בין רותם לתומר?) בין תומר לרותם לי יש עורכת דין רותם מהאני יכול לעשות אחת בשם רום אני אמרתי לה רותם מה פתאום רותם למה לא תומר התווכחתי איתה לא עזר — רותם זה הגחלים לא נכבים לעולם הגחלים של רותם לא נכבים אף פעם הרותם זה מראה הרבה אומר ש— הגנוז זה ש— אחרי שתיים עשרה חודש — באו כתוב ברבה בר בר חנה איזה תורה זה — הנה איתמר איתמר רותם הוא נחמן הלוי הוא יודע את כל התורה — למד בבטן את הכל הוא זוכר מה שהמלאך לימד אותו הנה תפתח לי כאן איפה הרותם איפה הוא (חלק ב' תורה ה') חלק ב' ה' (תנינא) ה' ה' סוף ה' סוף ה' הנה כאן אז אמר רב אשי זה לא רבה בר בר חנה זה רב הונא בר נתן — תלינו בשר על העשב עד שהבאנו את העצים אז כבר הבשר נהיה בשר חי — אטמא האטמא נהיה חי — באנו לשם אחרי חודש ראינו שעדיין בוערים זה גחלי רתמים אז זה הרותם זה הרותם שהיה לאליהו כמו ש הצדיק הוא תמיד בוער לה' כן — מה זה גחלים אדם צריך שהגחל שבו תמיד יבער כתוב — ירושלים — רק אהבה לה' יתברך אז למה יש לו קרי אם יש לו קרי הוא אבוד הוא לא יצא מהגיהינום אדם אפילו יש לו קרי באונס הוא לא יצא מהגיהינום לעולם אין לו סיכוי אין לו תשובה על הדבר כי הוא בורא הוא בורא מיליארדים שדים כל טיפה זה ארבע מאות מיליון תאים תאי זרע אם אדם מוציא מוציא מיליון טיפות אז זה מיליון כפול ארבע מאות מיליון זה אלף מיליארד מיליון זה שש שתיים עשרה מיליארד ארבע מאות אלף מיליארד בכל פעם שיוצא שנשפך לבן אדם זה ארבע מאות ארבע מאות אלף מיליארד שדים ורוחות שהוא בורא אז איך הוא יעשה תשובה איך הוא יכול לבער את זה כל פעם שיוצא לאדם טיפת זרע זה אבוד לגמרי אז יותר טוב שהוא לא היה נברא הוא יוֹתֵר טוֹב לָלֶכֶת לְהִתְאַבֵּד אם יצא לו טיפת זרע הוּא צָרִיךְ לָלֶכֶת לְהִתְאַבֵּד לַעֲלוֹת עַל הַגָּג וְלִקְפֹּץ — ארבע מאות אלף מיליארד אני התחננתי שלא תסעו ללאס וגאס הזהרתי אותך אתה לא שמעת בקולי עכשיו נשמע מה שקורה שם בא תתקשר תתקשר ללאס וגאס תביא את הטלפון חמישים ושש תשאל הוא היה מאה מטר משם הזמר הכי גדול שקוראים לו בני אלבז והוא עשה את שאגת אריה הוא המציא את שאגת אריה הוא נתן שאגה כזאתי אם אני נותן שאגה כזאת היא של אריה אז הוא היה שם ממאה מטר כולם התחבאו מתחת למכוניות הוא אומר היה יריות שמעו איזה שש מאות יריות ששמאות פצועים חמישים ושש הרוגים אני אמרתי זה שליווה אותי בן יואב בן יואב אמרתי לו שיש ארבע מאות פצועים בלחיצה אחת וזה אוטומטי בעשרים שניות כפול שלושים זה שש מאות נותן לחיצה אז יש לך שש מאות הרוגים בשניה בעשרים שניות כל שניה זה שלושים כדורים אמרתי לזה שליווה אותי בן יואב מה אתם עושים פה נכנס החג — שלושים שניות שש מאות הרוגים מה תעשו — גם בחברון אמרתי להם עד שאתם תופסים את האם שש ערה עומד פה — ויש לחיצה אחת הוא מחסל 600 אבל התרעתי לא ליסוע ללאס וגאס הזהרתי אותך נחמן אתה לא שומע בקולי הזהרתי אותך לא לנסוע לשם אנשים נוסעים לאירועים לעשות כיפים מה זה כיף שש מאות פצועים זה בכלל לא צחוק אז עכשיו ניסע ללאס וגאס ניסע ללאס וגאס נשאל בדיוק מה קורה שם עכשיו פה זה 6 שם זה השעה 8 בערב 8 בערב שם אז למה לא כתבתם את זה כאן תשמע מה שקרה הנה — אפס חמש שתיים ארבע שתיים ארבע זה המספר של לאס וגאס — שתיים שתיים שבע שמונה עכשיו אנחנו מדברים עם הזמר העולמי והוא היה שם — כמה — היו הנה הוא לא עונה לא עונה — אחרי התפילה אז יהיה בארצות הברית השעה 10 — אז זהו יוסף בן איריס אז איפה הוא הבחור הזה איפה הוא תביא אותו עכשיו עוד לא אמרנו ברכות…
(19.15) בָּא"י אֱמֶ"הָ אֲשֶׁר נָתַן לַשֶּׂכְוִי בִּינָה הִבְחִין בֵּין יוֹם וּבֵין לַיְלָה….
(20.28) אז אני מגיע תוך רבע שעה אני מגיע עכשיו אני מגיע שיסדרו לי שם מיטה הכל כרים אני מגיע אבל מה שחשוב זה עכשיו לדבר עם האבא האבא בלאס וגאס עכשיו נכון אז — אפשר לעשות ועידה נראה נעשה ועידה אולי הוא יענה עכשיו שמונה שם אולי הוא יענה לנו מקווה שהוא בחיים זה הכל בגללכם אני הזהרתי אותכם אמרתי לכם שזה יהיה אסון אתם נוסעים חוזרים מה — אבא עונה? לא עכשיו עוד עשרים דקות זה הנץ עוד עשרים דקות זה הנץ אז אחרי הנץ אנחנו — וואי וואי וואי צריכים עכשיו צריכים עשרים אלף שקל עשרים אלף שקל פדיון ולתת להם את המשחה את המשחה לתת להם את המשחה — משחה — אנחנו עכשיו נוסעים אתה תבא איתי ללאס וגאס? (מה) אתה תבוא איתי ללאס וגאס? (אם הרב יקח אותי אני יבוא) בכל שעה ועשרים טיפות כל שעה משש בבוקר האבא על הקו? אז אני בא עכשיו לישון אני בא עכשיו לישון ברגע הזה אני בא תנסה להשיג את אבא על הקו אתה נוסע איתי אתה נוסע איתי אתה אני לא יודע אם כדאי שתבוא לשם תראה את ההרוגים לא — גם נתן לא כדאי את ה— נקח הבן שלו נהיה בר מצווה — מוקף באש שלושה ימים עד היום אחרי מעריב האבא עונה? טוב תצלצל עוד שעתיים עכשיו אנחנו מתחילים את התפילה תתפללי ואנחנו נתקשר אליך עוד שעתיים בשמונה בסדר טוב עוד שעתיים אז אנחנו אחרי התפילה נוסעים — אפס חמש שתיים תחייג שבע אחד ארבע שתיים חמש אחד ארבע הנה ממתינה — כולם ישנים עכשיו שש אף אחד עוד לא קם מהשינה נתחיל אוֹדֶה…
אוֹדֶה לָאֵל לֵבָב חוֹקֵר בְּרֹן יָחַד כּוֹכְבֵי בֹּקֶר…
(הרב אמר שמי שקשור לצדיק הצדיק יציל אותו מפגמי הברית) הצדיק מוחק לו את כל השדים שהוא ברא מהיום אני מוחק לך את כל השדים אמן לא ישאר שום שד אמן ולא ליסוע ללאס וגאס לא ליסוע סגור — (נפתלי בזאנסון: נסעתי עם שלוימי הלילה לחברון) לא ראיתם מה שקרה כמה הרוגים היה לא לא ראיתם אתה הלילה גם תיסע (חמישים ושמונה) כן (זה עלה לחמישים ושמונה) חמישים ושמונה זה עלה אוי ואבוי זה הכל אתם אשמים הלילה אתם נוסעים לחברון מיד אחרי התפילה — ואחרי זה תמשיכו (נפתלי בזאנסון: יצאנו רק בשתיים) לא תצאו בשתיים עשרה או באחד (—) אז תצאו בשתיים משתיים עד חמש — עד ארבע וחצי תגיעו בחמש בשתיים תצאו מפה תגידו תיקון הכללי ותחזרו בארבע וחצי שלוש וחצי.
תודה “לשביבי אור” 0583-283-181
לא עובד לי השיעור
לא שומעים את השיעור חבל