צור קשר עם הרב ברלנד

לוקחים צדיק קדוש כזה ומשפילים אותו בכח, איך נפל עלינו כל זה?! נכד הרב גרוסמן על מסע הרדיפה כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

"זה לא פשוט בכלל מה שקורה פה, שומו שמיים והזדעזעי ארץ, על המצב הנורא הזה בו נתון הגה"צ הקדוש הרב אליעזר בן עטיא ברלנד שליט"א. מצב נורא כזה, זה הרי פלאי פלאות ולא מציאותי בכלל שקורה דבר כזה, שלוקחים צדיק כזה ומשפילים אותו בכח. הוא אסור באזיקים ומביאים כנגדו טענות משונות שלא היו ולא נבראו, הרי כל אחד שיש לו קצת שכל ומי שמקושר למורינו הרב גרוסמן מבין ויודע שזה לא שייך ולא קיים דברים כאלה ובפרט בצדיק הרב אליעזר ברלנד שהוא איש קדוש ונורא." את הדברים הללו אומר נכדו של הרב דוד גרוסמן ומבאי ביתו, אסור להחמיץ.
      נכד-של-הרב-גרוסמן

"במשך כל השנים, כולם אחזו שאין לצדיק הזה קשר ושייכות לעולם הזה, לבן אדם הזה אין שום קשר לתאוות. הוא מתעלה מרגע לרגע ומיום ליום ועמד בנסיונות שאף צדיק בעשרות השנים האחרונות לא עמד. כלא, רדיפה ממדינה למדינה, כשכל רגע הוא לא מרפה משם ההויה הקדוש, אף רגע לא להרפות מלימוד התורה הקדושה. מי שמכיר את הרב יודע שהוא דבוק כל רגע בשם הקדוש והוא אף מסמן זאת באצבעותיו: י-ה-ו-ה, כל רגע רואים אותו דבוק בשכינה עם כל גופו. כל רגע הוא מתפלל ולומד ונזכר בה"י – חתיחת עבודת ה'."

"מהכלא ביהונסבורג הוציאו מאות ספרים, הוא ביקש רק ספרים, אפילו שלא היה לו מזון ותנאי המחיה היו קשים מנשוא. הרב אמר לאחד מנכדיו שהעולם מונחים היכן שהם מונחים (מונחים בשטויות), אבל הרב מונח באותיות של התורה והתפילה. כתוב בזוהר פנחס, שבזמן שקשה לדור לקבל את הייסורים שמגיעים לו עקב מצבו, הצדיק סובל עבור כולם. ואני שואל את עצמי איך לא קלטנו שיש כאלו דינים על עם ישראל שהצדיק צריך לסבול כאלה דברים. אולי זה האינטרנט?הרב ברלנד דיבר הרבה על ההשפעה ההרסנית של זה ושמשחיטים נבראים מהפגמים הללו, יכול להיות שזה מזה."

"צריך לעשות הרבה תשובה ולהפוך את העולם למקום של שלום, והעיקר לא לתת לאנשים לדבר – כי זה פשע על פשע – האנשים אותם הצדיק מחיה, הם המדברים על הצדיק. וחס ושלום שלא נהיה מהטיפשים הללו, שנדע ונזכור שהצדיק מחיה אותנו, הוא מחולל מפשענו. איך יכולים להאמין לסיפורים על צדיק שהיה נתון בידיים של פושעים, כאלה שהפכו אותו למכונה של כסף, ומכרו אותו בשביל בצע כסף. לקחו אותו משיעור לשיעור וכל אחד שדיבר איתו לקחו ממנו אלפי דולרים – להם אפשר להאמין על פרשיה שהם פוצצו על הרב?! הם הרי גנבים ושקרנים, אין להם שום שייכות עם קדושה!הם הזיקו לקהילה שלימה וסגרו רב בישראל על מנעול ובריח ולא נתנו לו לדבר עם אף אחד אלא רק הדברים שהם רוצים – להם נאמין?!"

"הרשעים האלה משלמים עשרות אלפי דולרים לעוד מתלוננת שתסכים לשקר, עליהם נאמר: "הדוברות על צדיק עתק בגאווה ובוז". הם פושעי ישראל בגופם ואותם נעשה כצדיקים? ומתקופת הגמרא דרך כל צדיקי הדורות ועד תלמידי הבעש"ט הקדוש היו צדיקים שהתנהגו בכל מיני התנהגויות ולא טענו כנגדם שעברו עבירה או עשו חו"ש דבר כזה. הכל מבוסס על פי הלכה ומדובר בצדיק שאין לו שום שייכות בהרהורים ותאוות. אנחנו לא מבינים בזה ולא ננהג כך, אך צריכים לדעת לא להיות טיפשים ועיוורים באפילה – ללכת לדבר על צדיק כזה."

"ואיך אנשים מאמינים לזה? הרי הוא מסובב במאפיות ואנשים פושעים שמנצלים את הביטול שיש לו כלפי הנהגת ה', והם מנצלים זאת ומאיימים עליו שאם לא יסכים איתם הם יוציאו עליו פרשיות שקריות – איך נפלנו לכזה דבר? איך אנשים לא נזהרים לדבר על צדיק כזה? הדבר שהכי מרגיז את הקב"ה שמדברים על צדיק, זה כמו שמדברים עם אבא על בנו יחידו שמוסר נפשו כל רגע על עם ישראל. בפרט הרב ברלנד שכל רגע מוסר נפשו לקרב את עם ישראל בלי אוכל, בלי שינה ובלי שתיה."

"על אדם כזה אפשר לכתוב שהוא טועה ומטעה מדרכי הקדושה?! הרי הוא הכי מקרב אנשים לשמירת העיניים והימנעות מפגמים. הוא שמדבר הכי חריף על קדושה, התמדת התורה בטירוף ועל תפילה בניגונים ובאריכות. כל הדברים כנגדו הם שקר וכזב והפך כל ההגיון הישר. הצדיק הזה רחוק מחטאים, כל שיחו ושיגו הוא רק איך להתקרב אל ה', אפילו מתוך הכלא הוא רק חיזק בלימוד התורה."

"ה' יתברך יזכה אותנו שנקבל את הדיבורים הללו ולא נסטה מדרך האמת."
התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

וכאן הבן שואל • הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א מברך את המצה השמורה ויין המשומר ליתומי ארגון 'הבן יקיר לי'

כמידי שנה ארגון 'הבן יקיר לי' דואג למשפחות היתומים דקהילתנו לקמחא דפסחא מצות ויין לקיום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *