צור קשר עם הרב ברלנד
עו"ד אורי קורב מואשם במע"מ
עו"ד אורי קורב מואשם במע"מ

תפרו תיק לצדיק בדבר שהם נגועים בו חזק – כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א יושב בתאו וחושף את זוהמת המתחבאים

מתפרסם היום כי עורך הדין אורי קורב הוא הפרקליט הבכיר שנטען כי ערך מע"מ בפרקליטה. נו, ומה זה קשור אלינו? אתם בטח שואלים, אז כך.
תפרו תיק לצדיק בדבר שהם נגועים בו חזק!!! עו"ד אורי קורב סגן פרקליט מחוז ירושלים הוא גם הפרקליט שטיפל בתיקו של כ"ק מורינו הרב שליט"א ושניסה בכל כוחו לטפול לו אשמות שלא היו ולא נבראו, וכעת הוא עצמו מוזכר בפרוטוקולים כחשוד במע"מ. אולם לא די בכך.
בימים האחרונים נשמעת ביקורת חזקה כנגד הפרקליטות לפיה הפרקליטות לא עשתה דבר על מנת לשדל את המוטרדת להגיש תלונה במשטרה, כפי שנהוג בפרשיות דומות. במילים אחרות, הפרקליטות שעשתה הכל בכדי להכפיש את שם הרב שליט"א, אך מעלה בתפקידה כאשר מדובר באחד מחבריה. עוד נטען כי קרבת ראשי הפרקליטות לעו"ד קורב, העמידה אותם במצב של מניעות לטפל בנושא. וזו לא הפעם הראשונה.

טענה אחרת המושמעת היא שעצם העובדה שהפרקליטה סירבה בתוקף להתלונן, גם בזמן אמת, לפני כשנתיים ואף עתה, מצביעה על חוסר אמון בטוהר ההליך מצד המשטרה והפרקליטות בגלל רום מעמדו של הפרקליט.

מאז שהחלו במסע הרדיפה נגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כל המדינה גועשת. מספיק מבט חטוף בטורי החדשות בכדי לגלות שבכל יום נחשפים עוד ועוד מעשים מגונים המבוצעים במדינתנו הנהדרת. אולי יש צדיק שלקח על עצמו דברים שלא היו ולא נבראו ובתוך כך הוא חושף זוהמה שמאיימת להחזיר אותנו לימי סדום ועמורה. ואולי…, אולי זה לא רק אולי?!

 

 

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *