צור קשר עם הרב ברלנד
הרב אופק זדה - ביזיון הצדיק מעורר דינים
הרב אופק זדה - ביזיון הצדיק מעורר דינים

צפו: "כשאנו מבזים את הצדיק מתעוררים דינים בעולם – רדיפת הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א"

"ימים לא פשוטים עוברים על עם ישראל, אנשים איבדו את בתיהם בשרפות והדברים נוגעים לכולנו יחד. אני מכיר אנשים יקרים באופן אישי שנשרפו להם הבתים. נכון שצריך לדאוג אחד לשני, עם זאת צריך גם לקחת מוסר לעצמנו ולהתחזק רוחנית. אומר רבי נחמן מברסלב: ההשפעות לעולם עוברות דרך הצדיק. וכמו שאמרו החברים הקדושים מהאדרא לר' שמעון בר יוחאי שהצדיק הוא בחינת שבת. מדובר בגדול הדור שבייחס לשאר גדולי הדור הוא נחשב לבחינת שבת, כרבי שמעון בדורו. זאת בחינתו של יוסף הצדיק שהיה הגדול בדורו והצדיק שהשפיע לכל העולם. נכון, הקב"ה מוריד לנו את השפע, אך הוא קבע שהוא יעבור דרך הצדיק". דברי הרב אופק זדה שליט"א.

"כשאנו מבזים את הצדיקים שהם בחינת שבת, שהם מקור הברכה, אז נעצר השפע ואין לנו ברכה. מתעוררים דינים, כמו השרפות הללו. את הדברים אני אומר מפי צדיקי הדור כדוגמת המקובל האלוקי הרב דב קוק שליט"א מטבריה. אנחנו צועקים את הדברים בשם גדולי ישראל כהרב ברוך שליט"א, הרב ליאור גלזר שליט"א, הרב המקובל דוד חיים שטרן שליט"א, הרב בעדני שליט"א ועוד ועוד צדיקים. מכל הקצוות ומכל המגזרים, כולם מתחננים, תפסיקו לבזות את הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, יש גזירה נוראה בשמיים". 

"אמר אחד הצדיקים הנסתרים בירושלים: שריפה אותיות 'סר פה' (לשון נופל על לשון), כשאדם מסיר מעצמו את כל המחסומים ומרשה לעצמו לדבר על מי שרוצה ומה שרוצה, אפילו על גדולי ישראל. אתה נורמלי? השתגע מי שמדבר על הצדיק, מורינו הרב ברלנד שליט"א וכן על הרב פינטו שליט"א, שני צדיקים נוראיים שיושבים בכלא על לא עוול בכפם".

מכריחים אותם לחתום על עסקאות טיעון, כמו שידוע שבמדינת ישראל 97% מהמשפטים נגמרים בעסקאות טיעון והאדם יודע שבכדי להשתחרר הוא מוכרח לחתום. יתרה מכך, ישנו פסק הלכה שהרב אלישיב זצ"ל פסק לרבה של ת"א בעבר, לחתום בכדי להשתחרר. ובכלל מדובר פה בערכאות ואנשים יראי שמיים אינם מסתכלים על מה שנפסק בערכאות. האנשים הללו שהלכו ישר לבית דין חילוני נקראים 'מוסר' ודינם נורא. אסור לצרפם למניין, אין לו חלק לעולם הבא וכו', דברים נוראיים.

אין שום היתר לדבר על יהודי ובפרט על צדיק שמפורסם בצדיקותו, ככתוב בגמרא, ביזוי השבת, בחינת הצדיק, מביא לשרפות. שני הספרים שיצאו בזמן האחרון על מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א נקראים אש מוהר"ן ולהבות אש. מדברים על הצדיק ומתעוררות שרפות, מעל מאה אלף איש איבדו את ביתם. הכל התחיל ביום שהחלו להפליל את הרב שליט"א.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *