צור קשר עם הרב ברלנד

צפו: "זאת רדיפת יהדות כנגד מציל היהדות" – עוד מהרב סלמה אודות ההסתה חסרת התקדים כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

התורה אומרת דברים קשים אודות המסיתים נגד התורה והצדיקים. אמנם, כיום אין לנו כח של תורה משום שהשכינה בגלות ולכן אסור לקיים את העונשים הכתובים אודות המסיתים, אך הדברים כתובים ואמורים בתורה. ישנן המצוות המתוארות בתרי"ג המצוות בצורה חד משמעית שלא ללמד זכות על המסית ועוד הרבה יותר מזה. והשאלה על מי בעצם הם מסיתים, הרי הרב שליט"א ותלמידיו עוסקים יומם ולילה בעבודת ה' תמימה ומאומצת, מדובר בצדיקים יראי שמיים, אז מדוע רודפים אותם עד כדי תקיפת חלקם בחוצות עיר?

ישנה הסתה פרועה ומשוללת כל רסן כנגד הרב שליט"א ותלמידיו. והרי מדובר בתלמידים שמוסרים נפש בכל לילה ויום בכדי להגיע לתוככי העיר העתיקה תוך כדי התמודדות עם אלימות של הערבים ואח"כ יושבים ולומדים לילות שלמים – אז נגד מי הם מסיתים?

אני מכיר אישית אנשים שם שמוסרים נפש עד כדי זוב דם בכדי ללמוד תורה. ישנו אחד שעזב בזכות הרב 50 מליון דולר לאשתו בקליפורניה בכדי לבוא לארץ ולהיות חסיד ברסלב – מי עוד חוץ מהרב שליט"א יכול לשלוף אנשים מהמקומות הללו, לרדת לשאול תחתיות ולהעלות משם את ניצוצות הקודש?!

זאת רדיפת יהדות כנגד מציל היהדות.

הרבי מחב"ד אמר על זוממי הריב נגדו: "הם יודעים את האמת, אבל הם מחפשים מחלוקת, הם יותר גרועים מהכל". ניסו לשדל אותו שיענה, אך הוא אמר שאין מה לענות לרשעים כאלה שרק מחפשים מחלוקת.

את המרץ שמוצאים כנגד עובדי ה' קדושים וטהורים שיוציאו על קירוב מאות אלפי הילדים שאינם יודעים לקרא קריאת- שמע. במקום לנסוע בכל העולם ולשגע רבנים שיחתמו לך על החרמת הצדיק ירא ה'. הרי הרב שליט"א צועק כל חייו רק על תורה בעיון, קדושה, שמירת עיניים, חפשו את כל השעורים שלו ותראו על מה הוא מדבר. והם נלחמים על מי שמעלה משאול תחתיות נשמות אבודות. ואותם המדברים מתי הם חיזקו איזה אדם שנשר? זה השטן בהתגלמותו.

איוב סבל כי הוא לא נקט עמדה, אמנם אסור לנו לפגוע באף אחד וצריך לקבל את הבזיונות באהבה, אבל אי אפשר לשתוק ולשבת בצד כששוחטים את הצדיק ירא ה'. וזו הלכה, החפץ חיים כותב שאסור לשמוע לשון הרע ובטח על צדיק שמפורסם בקדושתו כמורינו הרב שליט"א. ואם שמע בטעות יעשה תשובה ויבקש מה' שיעזור לו לצאת מזה.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *