צור קשר עם הרב ברלנד
מורינו הרב ברלנד שליט"א - לא פוסק מלימודו גם בבית החולים
מורינו הרב ברלנד שליט"א - לא פוסק מלימודו גם בבית החולים

"כולם יודעים שהרב ברלנד שליט"א הוא קודש קודשים ושנעשה פה עוול גדול ופשע שלא יכופר" – ראיון חזק עם נתן בזאנסון

כמו שדיווחנו באתר, לאחרונה הגיעו מספר עסקנים בכירים לבקר את מורינו הרב אליעזר ברלנד שליט"א במלונית בה הוא שוהה. אך, למרות מצבו הבריאותי הקשה של הרב ברלנד שליט"א, לאור הניתוחים הקשים שעבר, אין הדבר מפריע לאותם רודפים פרועים להמשיך ולעורר מדנים. הללו, בשיתוף חברי כנסת מהשמאל, מנסים בכל כוחם להשתלח באותם אלו שביקרו את הרב ברלנד שליט"א. אנו מביאים לפניכם ראיון שנערך עם הרב נתן בזאנסון, גבאו של הרב ברלנד שליט"א.
"משום שמורינו הרב ברלנד שליט"א אושפז שוב מיד במוצאי הפסח, נמנע ממנו להשתתף בדיון הנוסף שהתקיים בדבר התנאים לשחרורו. עורכת הדין מטעמנו ייצגה את הרב שליט"א בדיון." עדכן הרב בזאנסון בנוגע לרב ברלנד שליט"א.
" הרב מרגיש חלש מאוד", המשיך בזאנסון בדבריו.
      בזאנסון-ראיון-הרב-במלונית
אתה ער להשתלחות של יושב תנועת מרץ וחברי כנסת נוספים מהשמאל כנגד חה"כ ליצמן לאחר שביקר את מורינו הרב ברלנד שליט"א? נשאל הרב בזאנסון.
"אמר החכם באדם, 'הראה לי מי חברך ואומר לך מי אתה', אותם אילו שרדפו את מורינו הרב שליט"א עד עתה, ממשיכים לחפש דרכים להרע. רואים שרק אלו מהשמאל הקיצוני ביותר מתחברים איתם." אבל אני בטוח שהאמת תתברר לבסוף, יום יבוא והכל יתגלה – מי עשה, מה עשה."
"כמו שכולם יודעים, הרב ברלנד שליט"א אוהב ביזיונות ומחפש ביזיונות, הוא אפילו ניסה להרגיע אותי ואמר לי, 'נתן תרגע, אתה הרי יודע שאני אוהב ביזיונות ואני רוצה אותם'. אבל, הרב מוחל על כבודו, אך אנחנו לא נמחל על כבודו. יום יבוא והכל יצוף החוצה, אף שקר לא יישאר."
"הם כ"כ אובססיביים ברדיפתם כנגד מורינו הרב ברלנד שליט"א, עד שמעשיהם כ"כ מוגזמים. אך כל מי ששומע אותם ואח"כ מתבונן ברב שליט"א, הוא רואה שהכל שקר. כולם רואים שמדובר בצדיק שכל היום לומד תורה ורק עובד את השם."
"כולנו הרי יודעים שמורינו הרב ברלנד שליט"א הוא קודש קודשים ושנעשה פה עוול גדול. נעשה עוול ופשע שלא יכופר, הלכו ושפכו את דמו של הרב שליט"א. אמר לי צדיק גדול, 'לרבי עקיבא סרקו את הבשר במסרקות של ברזל, אך הדבר היה רק פעם אחת ולפני מותו. אצל הרב ברלנד סורקים את גופו, את נשמתו, את הכבוד שלו, את האישיות שלו, ולא שנייה או יום אחד, אלא שנים על גבי שנים. ולא מדובר ברומאים, כפי שעשו לרבי עקיבא, אלא כאלה שחלקם הסבות שלהם היו מקרבי רחוקים, שכעת סורקים יומם ולילה עם מסרקות ושותים את דמו של הצדיק."
"זה מטורף, זה הזוי, מדובר בכמות של רוע שזה אינו אנושי, זה לא נגמר להם. בבוא היום כשנחשוף את מסכת השקרים, זה ממש זועק לשמיים. הם הבטיחו שיש להם מאות עדים ולמעשה לא היה להם כלום, מאומה – זה שקר שאיו לו רגליים. אנחנו מבקשים מהארץ שתינקם את דמו הנשפך ארצה של מורינו הרב אליעזר ברלנד שליטא. הורגים אדם פעם אחת, אך פה זה לא נרגע, צמא לדמו של הצדיק."
"הרב יעקב ליצמן מכיר את מורינו הרב ברלנד שליט"א שנים רבות, הם בוודאי לא מתחרטים שביקרו את הרב. יודעים את האמת ומבינים מה שקורה פה."

עד כאן דבריו של נתן בזאנסון שמשו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א כמו שנמסרו בקו ברסלב – 02-800-8-800, מארה"ב 1-845-640-0007,  מאירופה 4420-380-7-3333

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *