צור קשר עם הרב ברלנד
דיבר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ונמחץ ע"י אוטובוס
דיבר כנגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ונמחץ ע"י אוטובוס

מפחיד: דיבר נגד הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א וקיבל תשובה מהירה

דובר רבות על הצורך להיזהר מדיבורי לשון הרע כנגד כל יהודי, כל שכן כשמדובר בצדיק האמת, בבחינת, "היזהרו בגחלתן שנשיכתן נשיכת עקרב" (מסכת אבות ב י'). הנה סיפור מזעזע שאירע בברכפלד (מודיעין עלית) על אדם שדיבר נגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א.

"שכן שלי הוא חסיד של הרב ברלנד שליט"א ואוהב את רבו מאוד. באחד מימי השבוע הוא נסע ברכבו בעל שבעת המקומות תוך שהוא חולף דרך רחוב יהודה הנשיא בברכפלד. לפתע הגיע אליו יהודי, נצמד אל רכבו והתחיל לדבר סרה כנגד הרב ברלנד שליט"א. 'כך וכך מדברים כנגד הרב', התחיל הלה לשחרר קיתונות של ארס כנגד כ"ק הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א, כאשר השכן שלי משתדל בכל כוחו להניאו מאותם שקרים וניבולים שדיבר."

      סיפור-מהקו

"בינתיים הגיעו לאותו הרחוב בו אנו נמצאים שני אוטובוסים מכיוונים מנוגדים, אחד מרחוב רש"י לרכוב יהודה הנשיא, ואילו האוטובוס השני כנגדו. הרחוב הפך צפוף וכתוצאה מכך לא ראה נהג האוטובוס את זה שדיבר עם השכן שלי כנגד הרב ברלנד שליט"א והחל למעוך אותו כנגד הרכב של השכן."

 "הפח של הרכב ממש נמעך והשכן שלי צעק לעברו, תבקש סליחה מהרב ברלנד שליט"א. אותו מתנגד ממש צרח מתוך כאב בצעקות איומות: 'אני מבקש סליחה מורינו הרב (ברלנד) שליט"א שדיברתי כנגדך, אני מבקש סליחה. ממש באותו רגע האוטובוס סטה שמאלה ואותו אדם שדיבר השתחרר בכאבים איומים, עד כדי שהטלפון נשבר לו כתוצאה מלחץ המעיכה."
"אותו יהודי קיבל על עצמו מאותו הרגע לא לדבר יותר כנגד הרב ברלנד שליט"א והפלא ופלא, באותו הלילה חלפו ועברו לו כל הכאבים."

"הסיפור הזה מעורר אותנו להיזהר מלדבר כנגד צדיקים ובפרט כנגד כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. שנזכה שיצא ויתגלה אורו לכל עם ישראל ונזכה לראות בבניין ירושלים ובביאת גואל צדק, אמן כן יהיה רצון."

הסיפור באדיבות קו ברסלב אמת  (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 442038073333)

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כָּל שְׁתִיַּת הַיַּיִן זֶה לְהַגִּיעַ לִידֵי דְּבֵקוּת בַּה' לִרְאוֹת אֶת ה' פָּנִים אֶל פָּנִים! • שיעור אש להבה לחג הפורים מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א

כיצד מבטלים את הדינים בפורים > מתי מתגלית יסוד הארת 'אבא' > מהו לבסומי בפוריא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *