צור קשר עם הרב ברלנד
גיוס תרומות דחוף עבור ניתוחו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
גיוס תרומות דחוף עבור ניתוחו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א

לאור הבשורות, בקשה דחופה: מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א חייב לעבור במהרה ניתוח דחוף וההוצאות הרפואיות הן גבוהות

כמו רעם ביום בהיר נפלה על כולנו ההודעה הקשה אודות הניתוח הסבוך אותו עבור לעבור כבר מחר כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. במהרה התארגנה עצרת תפילה וזעקה בקבר רחל אימנו, מקום המסוגל לקבלת התפילות, עם זאת פרטים דחופים חייבים להגיע לידי פתרון.
"אחרי מאמצים מרובים הצלחנו לבסוף להניח את ידנו על תיקו הרפואי של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. הדבר הצריך השתדלויות רבות ומהלכים משפטיים, אך מה שיותר חשוב הוא התמונה שהתגלתה לפנינו, לפיה הרב ברלנד שליט"א זקוק לניתוח דחוף וסבוך. יתרה מזאת, דיבורים מיותרים בנושא לא תורמים, צריך הרבה תפילות."
      ברק-ברבר-התרמה-לניתוח

"קיווינו שלא נצטרך לפנות שוב לציבור בכדי לגייס שוב תרומות, אך לאחר ששילמנו לכל עורכי הדין ולא נותר בחשבון כל סכום נוסף, אני פונה בקריאה נרגשת לכולם –

כולם מבינים את המצב, אנו מבקשים מכולם לתרום ככל יכולתם במהרה, תוך יומיים אנו חייבים להעביר את התשלומים עבור הניתוחים והטיפול הרפואי של הרב ברלנד שליט"א."
"אנו פועלים לפי מה שרבינו נחמן הדריך אותנו, שכאשר הולכים לרופאים צריכים שיהיו אלו הרופאים הכי טובים. אנשים לא יודעים, אך מאחורי הקלעים ניהלנו ממש מלחמת קודש בכדי שלרב ברלנד שליט"א יהיה את הטיפול הטוב ביותר. וכידוע העניין הזה עולה הרבה כסף וכרגע הגירעון הוא של לפחות 130 אך שקלים, אותם אנו צריכים במהרה בכדי שלא יהיו עיכובים בטיפול."

               

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *