צור קשר עם הרב ברלנד
עצרת התפילה עבור הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בקבר רחל
עצרת התפילה עבור הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א בקבר רחל

המונים השתתפו בעצרת התפילה להצלחת הניתוח של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ומה קרה בניתוח

המונים הגיעו אמש (יז שבט תשע"ז, ה- 13.2.2017) לקבר רחל אימנו בכדי להשתתף בעצרת התפילה עבור הצלחת הניתוח של כ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. אמנם, ההתרעה הייתה קצרה ולא היה הרבה זמן להתארגן, עם זאת רבים הגיעו מכל רחבי הארץ להשתתף בתפילה החשובה הזו.
בשלב מסוים, לאחר שמתחם הקבר התמלא עד אפס מקום, חסמה המשטרה את המשך הגישה פנימה ורק אלה שהמתינו בסבלנות זכו להיכנס פנימה ולהשתתף בזכות הנדירה של תפילה עבור הצדיק שכל חייו הם מסירות נפש על עם ישראל.

חשוב לציין כי רבים שלא יכלו להגיע לקבר רחל ולהשתתף באירוע התפילה המרכזי, השתתפו במקומותיהם בקריאת ספרי תהלים שהתחלקו בין אלפי המשתתפים.  

מיד לאחר סיום העצרת התחילו להגיע בשורות טובות לפיהם, ב"ה, מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א עבר את הניתוח בצורה טובה וכעת הוא מתאושש.  באופן לא מפתיע מיד בסיום ההתאוששות ביקש הרב ברלנד שליט"א שלושה ספרים על מנת שיוכל להמשיך ללמוד וזאת למרות שהניתוח שעבר אינו מהפשוטים. כמו שהזכרנו בעבר את דביקותו של הרב ברלנד שליט"א בלימוד התורה ואת ישוב הדעת הנדיר שלו. 

ברור לכל כי ייסוריו של כ"ק הרב ברלנד שליט"א מכפרים על כלל עם ישראל. עם כל קדושתו וגדולתו בתורה ועל אף שהרב כבר חצה את גיל הגבורות עדיין הוא סובל סבל רב ולא פוצה פה ולא מבקש כלום. כל רצונו של הרב ברלנד שליט"א הוא רק להמשיך ללמוד תורה בכל הכח, להתפלל על עם ישראל, לקרב יהודים לצור מחצבתם ולחזק את כל הסובבים אותו.
חשוב להדגיש כי כמו שמתפרסם בתקשורת וכמו שהודענו קודם, את הניתוח של הרב ברלנד שליט"א ביצעו מספר רופאים מומחים, זאת בשל גילו של הרב ומצבו הרפואי הרגיש, לכן הגיעו הוצאות הטיפול לסכום גבוהה אותו צריך להעביר כבר היום. כל הרוצה לזכות במצווה חשובה ונדירה זו יכול להיכנס ולהשתתף.

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

כְּשֶׁהָיִיתִי בְּפּוֹנִיבֶז' שָׁמַעְתִּי בְּשֵׁם הָרַב הַגָּאוֹן ר' יְחֶזְקֵאל לֵוִינְשְׁטֵיְין: קובץ מימרות בשם המשגיח מהגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א • ליומא דהילולא

היום י"ח אדר־ב' חל יוֹבֵל שנים להסתלקותו של 'המשגיח' בישיבת פונוביז' הגאון הגדול רבי יחזקאל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *