צור קשר עם הרב ברלנד

היום! הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א ישוחרר מהכלא!

בשורה ענקית ומשמחת:
השב"ס: *הרב אליעזר ברלנד ישוחרר היום ממאסר*, לאור החלטת הפרקליטות כי לא תוגש עתירה על החלטת ועדת השחרורים מתאריך 6.3.17 בעניינו.
מפקד בית המעצר ניצן יחתום בהמשך היום על טפסי השחרור וסוהרי הביטחון יעזבו את המחלקה בבית החולים בה שוהה הרב ברלנד.

 

זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

3 comments

  1. אופק מאיר

    תודה רבה לך השם יתברך!!!!!!!!!!!!!!! חג חירות כפשוטו (:
    השם יברך את עמו בשלום אמן

  2. למה זה תשאל לשמי...

    אחים יקרים שימו לב:
    חייבים להתפלל לנפילת השלטון של הערב רב אם רוצים שהרב יגיע לאומן לראש השנה!
    מכיוון שעפ"י תנאי השחרור ישנו צו עיכוב יציאה מן הארץ עד ה6.10.17 שזה אחרי ראש השנה!
    הזמן מסוגל לזה מכיון שהם קיבלו רק 70 שנה, ושנה הבאה זה מסתיים וקיימא לן קצתו ככולו, מיד אחרי ה' באייר תשע"ז זה הזמן כבר בשל לכך.
    בנוסף מובא בתיקוני הזוהר שככל הערב רב יענו ויצערו את ישראל כך הקב"ה ימהר לנו הפורקן גם לפני ה70 שנה.
    לכן לפי הנ"ל הזמן בשל לכך ואין כאן דחיקת הקץ, מה גם שאנו מבקשים רק שיפול שילטון הערב רב ולאו דווקא שיבוא הגואל
    במוכרח.
    לכן יש להתפלל לפדות/להעלות את המלכות מהם ושתינתן ליראי השם (שמקורבים לרבינו – עדיף :))
    אבל שימו לב: צריך לפרט בתפילה שהמהלך הזה יהיה בדרכי שלום ושהשלטון יעבור ישירות לישראל בדרך של שלום ולא קודם לישמעלים שאמורים לשלוט בארץ כמה שבועות עד שנסלק אותם ונכבוש את כל האזורים שדעאש שולט עליהם היום עד הפרת.
    כי במקור צריכה להיות מלחמה עם דעאש ושאר הערבים מסביב:(המלחמה הזו מתוארת בזוהר מדרשים וכמה מקומות בנביאים ופרק פג בתהילים) – התקפה קשה על אילת קודם, מצד דרום – מסיני , צה"ל יגיב בחריפות ואז תקיפה של דעאש מצד צפון ופלישה מכל הכיוונים כולל עזרה של ערביי א"י ואפילו הכושים יעזרו להם ובזה ייגמר שלטון הערב רב, והערבים יעשו תפילה המונית בהר הבית כמו שכתוב בזוהר. צה"ל לא יצליח לעמוד מולם ויכשל כמו שרש"י מביא בסנהדרין על הפסוק ככלות נפץ יד עם קודש שאז ייגמר לישראל הכח הצבאי.
    ייתכן מאוד שבעוד כמה חודשים דעאש יכבשו גם את לבנון וירדן ובפרט אחרי התקיפה האמריקאית נגד אסד כמו שמתכננים עכשיו האמריקאים וכידוע מה שכתוב בנביא שארמונות דמשק יעלו באש וכו'
    וגם נראה שדעאש גם יהיו אלה שיחרבו את הכנסיות והמסגדים בישראל כי כך דרכם בכל מקום שהם כובשים ובזה יקויים ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ.
    אבל צריך להתפלל על כל הנ"ל שזה לא יקרה ויתבטל. צריך לדעת שהתפילות הועילו המון וכבר נדחתה פתיחת מלחמת העולם השלישית שהייתה אמורה לפרוץ בי"ז באלול תשע"ו ,שבאותו יום הכריזו הרוסים שמלחמת העולם השלישית החלה בעקבות תקיפת מטוסי ארה"ב יום קודם על שיירה ששיכת לרוסים בסוריה. והמעניין הוא שמלחמת העולם השנייה גם נפתחה בי"ז באלול 70 שנה קודם לכן. ואם היתה המלחמה פורצת אובמה היה ממשיך לשלוט ולא היה בחירות בארה"ב ממש כמו לפני 70 שנה.
    ויש מצב שע"י תפילה נוכל לקבל השלטון ישירות מהערב רב ולא שקודם ישלטו הישמעלים.
    ואם תאמרו :"אם זה כבר כתוב שהישמעלים ישלטו ,איך אפשר לשנות?"
    אזכירכם שאע"פ שמלחמת גוג ומגוג מתוארת אצלנו בהרבה מקומות בספרים גם כן , בסופו של דבר יש לנו קבלה מרבי אברהם בן רבי נחמן שאמר משמו של מוהרנ"ת שמלחמת גוג ומגוג לא מופיעה במגילת סתרים ומסתמא תקרה רק ברוחניות ולא בגשמיות כלומר מה שעובר על כל אחד מלחמת האמונה בכפירה.
    כמו כן להזכירכם מה שמובא ברשימות הר' אלתר טפליקר על מגילת סתרים שמשיח יתן כסף ואדמות אחרות לישמעלים וישכנעם לעבור מישראל למקום אחר. והקושייה היא: למה צריך לרצות אותם הרי לא ישאר ערבי אחד במדינה אחרי המלחמה הנ"ל שהרי כתוב בנביא עמוס פרק א' שכל העמים מסביבנו כולל הפלסטינים ייצאו לגלות ויהיו פליטים? והיישוב הוא שלא תתרחש המלחמה הנ"ל ותתבטל בעקבות תפילותינו. ןלכן משיח ישכנעם בדרך של שלום לעבור מישראל למקום אחר.
    כך אומר הנביא עמוס פרק א':
    א דִּבְרֵי עָמוֹס, אֲשֶׁר-הָיָה בַנֹּקְדִים מִתְּקוֹעַ: אֲשֶׁר חָזָה עַל-יִשְׂרָאֵל בִּימֵי עֻזִּיָּה מֶלֶךְ-יְהוּדָה, וּבִימֵי יָרָבְעָם בֶּן-יוֹאָשׁ מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵל–שְׁנָתַיִם, לִפְנֵי הָרָעַשׁ. ב וַיֹּאמַר–יְהוָה מִצִּיּוֹן יִשְׁאָג, וּמִירוּשָׁלִַם יִתֵּן קוֹלוֹ; וְאָבְלוּ נְאוֹת הָרֹעִים, וְיָבֵשׁ רֹאשׁ הַכַּרְמֶל. {פ}
    ג כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי דַמֶּשֶׂק, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-דּוּשָׁם בַּחֲרֻצוֹת הַבַּרְזֶל, אֶת-הַגִּלְעָד. ד וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּבֵית חֲזָאֵל; וְאָכְלָה, אַרְמְנוֹת בֶּן-הֲדָד. ה וְשָׁבַרְתִּי, בְּרִיחַ דַּמֶּשֶׂק, וְהִכְרַתִּי יוֹשֵׁב מִבִּקְעַת-אָוֶן, וְתוֹמֵךְ שֵׁבֶט מִבֵּית עֶדֶן; וְגָלוּ עַם-אֲרָם קִירָה, אָמַר יְהוָה. {פ}
    ו כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי עַזָּה, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-הַגְלוֹתָם גָּלוּת שְׁלֵמָה, לְהַסְגִּיר לֶאֱדוֹם. ז וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּחוֹמַת עַזָּה; וְאָכְלָה, אַרְמְנֹתֶיהָ. ח וְהִכְרַתִּי יוֹשֵׁב מֵאַשְׁדּוֹד, וְתוֹמֵךְ שֵׁבֶט מֵאַשְׁקְלוֹן; וַהֲשִׁיבוֹתִי יָדִי עַל-עֶקְרוֹן, וְאָבְדוּ שְׁאֵרִית פְּלִשְׁתִּים–אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה. {פ}
    ט כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי-צֹר, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-הַסְגִּירָם גָּלוּת שְׁלֵמָה, לֶאֱדוֹם, וְלֹא זָכְרוּ, בְּרִית אַחִים. י וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּחוֹמַת צֹר; וְאָכְלָה, אַרְמְנוֹתֶיהָ. {פ}
    יא כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי אֱדוֹם, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-רָדְפוֹ בַחֶרֶב אָחִיו, וְשִׁחֵת רַחֲמָיו, וַיִּטְרֹף לָעַד אַפּוֹ, וְעֶבְרָתוֹ שְׁמָרָה נֶצַח. יב וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ, בְּתֵימָן; וְאָכְלָה, אַרְמְנוֹת בָּצְרָה. {פ}
    יג כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי בְנֵי-עַמּוֹן, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-בִּקְעָם הָרוֹת הַגִּלְעָד, לְמַעַן הַרְחִיב אֶת-גְּבוּלָם. יד וְהִצַּתִּי אֵשׁ בְּחוֹמַת רַבָּה, וְאָכְלָה אַרְמְנוֹתֶיהָ; בִּתְרוּעָה בְּיוֹם מִלְחָמָה, בְּסַעַר בְּיוֹם סוּפָה. טו וְהָלַךְ מַלְכָּם, בַּגּוֹלָה; הוּא וְשָׂרָיו יַחְדָּו, אָמַר יְהוָה.

    כל הפרק הנ"ל מתייחס על המלחמה הקרובה (לא גוג ומגוג):
    פסוק ב' מדבר על שריפה ענקית אפשרית בצפון הארץ, כמו שהייתה לפני שנה.(ומצודת דוד מפרש :"מקול שאגתו ישחתו מדורי הרועים הם היכלי העכו"ם")
    פסוק ג'- ה' מדבר על נפילת סוריה ועל גלות התושבים הסורים מתוך סוריה למקומות אחרים וע"י כך ישראל לא תצטרך לדאוג לתושבים המקומיים כמו שעכשיו קורה בעזה וביו"ש.
    פסוק ו'-ח' מדבר על הסוף לפלסטינים ולא תהיה יותר בעיה עם החמס ופתח וכו'.
    פסוק ט'-י' מדבר על נפילת לבנון.
    פסוק יא' –יב' נראה שמדבר על העוזרים למדינות הנ"ל במלחמה כמו תימן שאולי ישלחו כוחות וכו' וישראל תתקוף שם.
    פסוק יג'- טו' מדבר על נפילת ירדן והליכת מלכם עבדאללה ושריו בגולה(שימו לב שבעניין ירדן נוקט הנביא בלשון מלך שראה שעדיין תהיה שם מלוכה ).

    וכן אומר ירמיה פרק מט' כג'-כז' על נפילת סוריה:
    {כג} לְדַמֶּשֶׂק בּוֹשָׁה חֲמָת וְאַרְפָּד כִּי שְׁמֻעָה רָעָה שָׁמְעוּ נָמֹגוּ בַּיָּם דְּאָגָה הַשְׁקֵט לֹא יוּכָל: {כד} רָפְתָה דַמֶּשֶׂק הִפְנְתָה לָנוּס וְרֶטֶט הֶחֱזִיקָה צָרָה וַחֲבָלִים אֲחָזַתָּה כַּיּוֹלֵדָה: {כה} אֵיךְ לֹא עֻזְּבָה עִיר (תהלה) תְּהִלָּת קִרְיַת מְשׂוֹשִׂי: {כו} לָכֵן יִפְּלוּ בַחוּרֶיהָ בִּרְחֹבֹתֶיהָ וְכָל אַנְשֵׁי הַמִּלְחָמָה יִדַּמּוּ בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת: {כז} וְהִצַּתִּי אֵשׁ בְּחוֹמַת דַּמָּשֶׂק וְאָכְלָה אַרְמְנוֹת בֶּן הֲדָד:

    "בן הדד" בגימטריה "אסד" (65). שניהם שמות המשפחה של מנהיגי דמשק בעבר ובהווה,שניהם שושלת של אב ובן.

  3. למה זה תשאל לשמי...

    מאמר אחדות – הדרך לגאולה – להשתמש בכלים שהכין לנו רבנו :

    רבנו ז"ל אמר :"מכם ראוי לכם לדעת על מצב הדור" -ומזה עולה, שאם אתם (חסידי ברסלב) באחדות ,כל ישראל יהיו באחדות מכיון שחסידי ברסלב הם נשמות כוללות -בחינת מיקרוקוסמוס של ישראל( בחינת שרי מאות, שרי אלפים וכו'), כל מה שהם עושים, מקרין על כלל ישראל. וחשוב להבהיר זאת לכל חסיד ברסלב באשר הוא, שיש עליו אחריות גדולה וע"י התחזקותו בעבודת ה' הוא מחזק רבים מישראל וכן ע"י שהוא מחזיק עצמו ביחד עם כלל חסידי ברסלב ולא רק עם הזרם הספציפי שהוא משתייך אליו ע"יז עושה אחדות בין הקבוצות השונות בישראל.
    כי אמר רבנו ז"ל : "עשיתי אותכם כיתות כיתות" ולכן לא שייך לפסול אחד את השני ולומר הכיתה/הקבוצה שלי טובה משלך כי אז הוא חולק על רבנו! וכמו שיש כיתות שונות בישראל (חרדים, דתיים לאומים ,חילונים ,שמאלנים קיצוניים ימנים קיצוניים – (ומצב הכיתות הנ"ל כיום, הוא בדיוק מצב הכיתות שהיה בזמן חורבן בית שני שחרב על שנאת חינם) כך יש כיתות בבסרלב שמייצגים אותם ואם יהיו כל ברסלב באחדות ואהבה הרי שזה המפתח לגאולה – מזה יבואו לשלום ואז יוכלו לדבר אחד עם השני ביראת שמיים ולברר האמת ולעשות תשובה ,כמו שאמר רבנו.
    ובפרט יועיל לכך תפילה המונית של כל החסידים במקום אחד (כגון ,בכניסה לירושליים או בכותל, למה צריך לחכות לאומן פעם בשנה? שאז לא כולם יכולים להגיע כי יקר וכו' ובארץ מאות אלפים יכולים להגיע) שזה מגדל ומוסיף כח דקדושה בפמלייה של מעלה( בונה את צבא המלאכים של ה') לאין ערוך ומועיל לכל :למחילת חטא, לרפואה (לקוטי תיניינא ח') לפרנסה, לזיווג ולשלום בית וכל הישועות (כשם שאנו מפרנסים לאבינו שבשמיים כך הוא מפרנס אותנו וכנ"ל בעניין הזיווג/שלום בית ככתוב בליקוטי מוהר"ן בכמה מקומות) מספיק שבן אדם רק יכניס את ראשו למניין כזה אפילו לא יודע להתפלל כבר יכול לפעול ישועתו.
    ולא עוד אלא שמקבל שכר כנגד כולם (כלומר כל המניין העצום הנ"ל נחשב לכל אחד מהמשתתפים כאילו הוא בעצמו גידל כל הכח הנ"ל ולכן הוא זוכה בהתאם לישועתו כי בלעדי השתתפותו לא היה כל הכח הזה עולה לסך כמו שעולה)

    וכידוע מליקוטי מוהר"ן יג וכן מביא רבי נתן בליקה"ל שע"י תפילה כזו בהתקשרות לרבנו ז"ל שורפים ומכלים את כל השדין והרוחין והלילין שהם הרוחות שטות שנכנסות באנשים ומסיטים לחטא ( שהם הנפשות הרעות שנוצרו ע"י חטאינו, הלשון הרע וכיסופנו הרעים וע"י חילולי שבת ומצעדי התועבה וכדו' שמסתובבות ברחובות, שטות גם מלשון שוטטות)
    (וכידוע שהתבודדות עושה ההיפך, שע"י הדיבורים בהתבודדות בכיסופים טובים ממלא האויר בנפשות טובות שהם מלאכים טובים שנכנסים באנשים ומעוררים אותם לתשובה. וע"יז שמתבודד יכול להחזיר הרבה בתשובה בלי לדבר עם אחד בפועל וכידוע מהזוהר מעלת המחזיר בתשובה שעל הרהור תשובה ראוי לרדוף אחרי בן אדם 70 שנה)

    ולמעשה תפילה כזו, זה כמו להוריד פצצת מימן (חזקה פי 1000 מאטום ושורפת כל האויר באטמוספירה)על הסטרא אחרא .

    ועי"ז האויר נהיה צח וזך ויש שלום בין האנשים (שכשהנפשות הרעות – רוחות השטות שמסיטות לעבירה – מחוסלות, יש פחות מחלוקות וניצחון ) ועי"ז מדברים אחד עם השני ביראת שמיים ומבררים האמת.ומתקרבים לרבינו…

    ולא עוד אלא שע"י תפילה המונית כנ"ל שמגדלת כוח הקדושה לאין ערוך,נוכל לזכות לגאולה ברחמים גמורים, כי מזה שמתדלדת ונחלשת פמליה של מעלה, מזה באים הגזרות הרעות, שאין מספיק כח במלאכים דקדושה להלחם ולחסל את מלאכי החבלה שנוצרים ע"י עוונותינו.

    וראוי לעשות כזו תפילה המונית לפחות פעם בחודש (ערב ראש חודש?)לקרוא לכל חסידי ברסלב על כל זרמיהם למקום אחד, הם והנלוים אליהם ולעשות תפילה המונית, זה לא מצריך להוציא כסף רב ולעזוב את הבית לשבוע כמו בראש השנה, כל אחד יכול להגיע וגם לא חייב להיות יום שלם, מספיק תיקון הכללי ומנחה וערבית עם קצת שמחה וריקודין, למה לחכות לראש השנה? כשאנו יכולים להמשיך את רבנו ז"ל לתפילה מעין זו כנ"ל ולבטל הגזרות בשופי.
    ואע"פ ששובו בנים כבר עושים זאת ,תפילות למען הרב בכותל וכו' , אבל הדבר אינו מפורסם דיו, בטח לא אצל שאר הזרמים של ברסלב ,שצריך לגלות להם הסוד הזה שבהם תלוייה אחדות וגאולת ישראל, ובטוחני שרבים מאנ"ש כשיתבאר להם סוד זה של האחדות שתלוי בהם אחדות ישראל יתעוררו ויתחזקו ויתלהבו לקיים זאת בשלמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *