צור קשר עם הרב ברלנד
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - הרופא אמר שזה לא אנושי
הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א - הרופא אמר שזה לא אנושי

הגבאי הרב נתן בזאנסון בדיווח מבית החולים אודות מצבו של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א – "הרופא אמר לי ששום בן אדם לא יכול לעבור את הייסורים שהרב ברלנד שליט"א עובר"

"קיבלנו תשובות מהניתוח שמורינו הרב ברלנד שליט"א עבר וב"ה כל מה שהיה לרב הוסר ולא נשאר שום גרורות מזה." מעדכן אותנו הרב נתן באזנסון, שמשו של מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א. "עכשיו בודקים את מורינו הרב ברלנד שליט"א ואח"כ הוא יצטרך לעבור עוד טיפולים."
"מורינו הרב ברלנד כבר בן 80, ועוד עבר כאלה ייסורי שאול, כעת, ובכל הארבע שנים האחרונות בהם הוא נרדף. אף בן תמותה לא יכול לעמוד בייסורים כאלה, אבל, ב"ה הרב חזק ותולעת ישראל אין כוחה אלא בפיה. הרופא אמר לי ששום בן אדם לא יכול לעבור את הייסורים שהרב ברלנד שליט"א עובר."
      מפעל-הפורמטיםבזאנסון-עדכון-מהבית-חולים

"למורינו הרב ברלנד שליט"א לא כואב על עצמו, אלא רק על האנשים מסביבו. הרב ממש יצא מגדרו בכתיבת המכתב לקהילתו. המכתב מדבר על קבלת ביזיונות באהבה והרב ממש כתב אותו עד כלות הכוחות ממש. הרב שליט"א כותב שם שמי שאין לו כוחות לעמוד בביזיונות שפשוט יעזוב את שובו- בנים. שובו בנים מחפשים ביזיונות, כתב הרב במכתב, ואדרבא שילכו ויתגברו עוד."

"כי קבלת ביזיונות זה לא להגיד שהשני רשע, ורק ככה אפשר להמתיק. מורינו הרב ברלנד שליט"א לא מוכן לשום פשקווילים ושום תגובות כנגד המחרפים, וזה העיקר שמעסיק אותו גם ברגעים כאלה."

השיחה נמסרה בקו ברסלב העולמי (02-800-8800 מארה"ב 18456400007 מאנגליה 4420380733333).

התחבר אלינו בוואצאפ

ראה עוד

לְשׁוּבוּ בָּנִים הָיְתָה אוֹרָה וְשִׂמְחָה • גלריית תמונות מרהיבה משמחת פורים בחצר גינת ביתן המלך

לפניכם גלריית תמונות מרהיבה ביופיה משמחת הפורים בחצר גינת ביתן המלך – חצר בית מדרשינו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *